Haha. Wat straks dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks, nu gaan we zo allemaal slapen
Er stond geen vraagteken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen.
Stijn zou ook best goed zijn, maar misschien autoriteit probleem.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajacied422 en johannes_vermeer posten daar het meest. Willen die?
Geen 14-18?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder snap ik best dat ik mezelf volstrekt belachelijk maak om VBL mod te worden.
Maar er moeten wel 1-2 nieuwe bij.
En worden kwaliteitsusers als ik geband.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit hebben ze zelf gezegd, er moet echt een nieuwe VBL mod yvje anders loopt het helemaal uit de klauwen.
Tarado is echt een rustige rots in de branding volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Andere suggesties zijn:
Tarado, erg actief en een eerlijke user
Stylo, eerlijke, vriendelijke, niet actieve user.
Nee, 1-2 lijkt me goed.quote:
En ik neuk je allemaal de moeder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt kijkt alleen Twente en post alleen in het Twente topic.
Karina heeft een FOK!vriend en post nooit in het weekend.
Tjacka?quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:00 schreef GGMM het volgende:
Fylax als mod zou echt grappig zijn. Het is sws lang geleden dat er een rare gok als mod is geweest.
Drizztquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik neuk je allemaal de moeder.
Oja, daar is ie weer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik neuk je allemaal de moeder.
Ik zal jullie niet teleur stellen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:00 schreef GGMM het volgende:
Fylax als mod zou echt grappig zijn. Het is sws lang geleden dat er een rare gok als mod is geweest.
quote:
quote:
niet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:01 schreef Nober het volgende:
Maar yvonne opende dit topic helemaal niet met de titel: Wie wil er mod worden, wees er snel bij weg=pech!!
Twentetopic, SC, livetopic (al is het met een half uur vertraging omdat boerendorp en pauperstream).quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja, daar is ie weer.
Waar ben jij ooit in VBL?
GODVERDOMME
Wat heb jij leuke vriendenquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het klopt wel dat er tegenwoordig maar zelden een mod in het livetopic is, al heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat men al op zoek is naar een extra mod op vbl.
ah is een populariteitsding.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Yvonne moet je mn fobo zien, dan zie je mods die ook voor mij waren
Ik zou je GODVERDOMME graag als mod willen ondersteunen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twentetopic, SC, livetopic (al is het met een half uur vertraging omdat boerendorp en pauperstream).
GODVERDOMME
Stinho moet eerst nog de baard in de keel krijgen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
#Johannes4mod
Stinho wil helaas niet
quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kids-pub tv ? van sesamstraat tot spangas ?
Da's godverdomme goed godverdomme.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou je GODVERDOMME graag als mod willen ondersteunen.
En de eerste haar op z'n piem.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stinho moet eerst nog de baard in de keel krijgen.
Hint voor Fylax dezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef Lavenderr het volgende:
Maar we moeten weer naar bed zei Yvonne, maar ik ben nu helemaal klaarwakker.
Hij is al 1.88quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
pech. Als yvonne zegt dat je naar bed moet dan luister je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:03 schreef Lavenderr het volgende:
Maar we moeten weer naar bed zei Yvonne, maar ik ben nu helemaal klaarwakker.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens sopt Yvonnel het natst op mij, want ik lijk op Matt Barlow.
Ja ontzettend, kan er niet van slapen. Beduusd, woest, overrompeld.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:04 schreef Fylax het volgende:
Ik heb 3 uur lang met Drizzt gebeld, jaloers?
Terecht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ontzettend, kan er niet van slapen. Beduusd, woest, overrompeld.
Zoiets dacht ik al.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ontzettend, kan er niet van slapen. Beduusd, woest, overrompeld.
Is dat iets speciaals dan ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:04 schreef Fylax het volgende:
Ik heb 3 uur lang met Drizzt gebeld, jaloers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |