een moeder grapje, pls, ga iets opblazen ofzo isis strijderquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm heb je dan tegen je moeder gelogen?
Was jij dat niet met die topic mongol?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een moeder grapje, pls, ga iets opblazen ofzo isis strijder
boeiendquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:08 schreef Crip het volgende:
Als ik Fylax zou doen dan benik dus gewoon pedo
Mij mag je wel doen hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:08 schreef Crip het volgende:
Als ik Fylax zou doen dan benik dus gewoon pedo
Geen idee waar je op doelt, maar ik heb nog nooit een topic geopend of een "je moeder" grapje gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Was jij dat niet met die topic mongol?
Post eens gezellig mee dan!quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:08 schreef DjeDje het volgende:
Blijf doorposten. Dan halen we vast de 100.![]()
Gr gr
Topic over dat je had gelogen tegen je moeder ofzoiets.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, maar ik heb nog nooit een topic geopend of een "je moeder" grapje gemaakt.
Abject infame beschuldiging dus.
Verdomme ben niet Turks.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:09 schreef Fylax het volgende:
Zal m'n opa leuk vinden als ik een turks meisje aan m voorstel
Wat aardig van je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mij mag je wel doen hoor.
Mag DjeDje er ook wel bij.
Oke hoe oud ben je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mij mag je wel doen hoor.
Mag DjeDje er ook wel bij.
Je lult dus maar wat, typisch, ga terug naar ONZ ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Topic over dat je had gelogen tegen je moeder ofzoiets.
Oke ga huilen.
Heb je zand in je vagijn ofzo? Ik heb gewoon de verkeerde user kan gebeuren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je lult dus maar wat, typisch, ga terug naar ONZ ofzo
Beetje moe. En moet ik extra opletten dat ik geen typefouten maak.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Post eens gezellig mee dan!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom post je dan in Turken op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |