Hoop dat maandag de treinen beetje fatsoenlijk rijden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het maandag maar wat rustiger is, moet 80km rijden
Good for you! Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat heb ik nu een beetje. Met de uto sc dan.
Gelukkig waren ze niet zo verwend en nu moeten ze alles zelf kopen en weten ze eindelijk hoe geld werkt, is ook wel weer fijn aan tieners. Ze begrijpen meer dan kleine kinderen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je niet willen natuurlijk. Kost je ook klauwen vol geld. Bontjasje hier, telefoontje daar...
winterdienstregelingquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoop dat maandag de treinen beetje fatsoenlijk rijden.
Dat is wel handig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef sig000 het volgende:
Hints snap ik nooit, ben ik veel te bot voor.
Kan ik me wat bij voorstellen, vrolijke mensen zijn het gezelligste. Jij lijkt me ook wel van het vrolijke type.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zoek toch liever vrolijke mensen op. Ff klaar met zeurkousen.
SC slet noemde hij zichzelf ook een tijdje terug. Zo kwam hij in de uto sc.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is geen SC waar dat gastje niet komt volgens mij
quote:
Ik denk niet dat ze er van leren, ik denk dat ze eerder blij zijn. Kunnen ze weer 3 dagen met een topic doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Good for you! Dat zal ze leren
Ga er naar vanuit dat ze niet op tijd rijden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoop dat maandag de treinen beetje fatsoenlijk rijden.
Het is dat Sherlock het niet doet maar volgens mij zoekt hij om de paar minuten op zijn eigen naam. Het is al een paar gebeurd dat iemand zijn naam noemde en dat hij meteen aanwezig was.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die wil gewoon zoveel mogelijk posts op een dag scorenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder excuus om niet op tijd te rijden grijpen ze aanquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga er naar vanuit dat ze niet op tijd rijden.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er van leren, ik denk dat ze eerder blij zijn. Kunnen ze weer 3 dagen met een topic doen.![]()
Volgens mij heeft bijna iedere fokker een hekel aan hem.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is de boel wel weer compleet ja.
Met een beetje passie wel jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef Koen66 het volgende:
het vorige record moet er toch ook aan kunnen?
Jup, ze moeten weten wat geld eigenlijk waard is. Ik had vroeger nooit vakantie, altijd werken en eigen centen verdienen. Zo leer je wat je ervoor moet doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig waren ze niet zo verwend en nu moeten ze alles zelf kopen en weten ze eindelijk hoe geld werkt, is ook wel weer fijn aan tieners. Ze begrijpen meer dan kleine kinderen.
ik kreeg al wel een bericht van de ns om 17uquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
2 vlokken sneeuw. de helft treinen .. NS logica
er waren zelfs mensen elders die d8en dat hij met die DDOS te maken hadquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna iedere fokker een hekel aan hem.![]()
Ik zie gewoon een tienertje wat veel heel veel aandacht nodig heeft.
Dunno. Hoeveel tijd hebben we nog?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef Koen66 het volgende:
het vorige record moet er toch ook aan kunnen?
En met de Fyra wouden ze wel normaal doorgaan terwijl die bijna uit elkaar viel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch lijkt me treinmachinist wel wat, volgas wanneer er weer zo'n dwaas voor de trein springt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
v orige was 55 min, deze loopt nu pas 40 minquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Dunno. Hoeveel tijd hebben we nog?
Het is gewoon een snotaap en dat weet ie, ik vind hem wel lief.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren zelfs mensen elders die d8en dat hij met die DDOS te maken had
Ik hou er maar rekening mee... Zal wel weer een baggerzooi worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga er naar vanuit dat ze niet op tijd rijden.
Hij gebruikt Mycroft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is dat Sherlock het niet doet maar volgens mij zoekt hij om de paar minuten op zijn eigen naam. Het is al een paar gebeurd dat iemand zijn naam noemde en dat hij meteen aanwezig was.
Ik heb geen hekel aan hem. Is idd gewoon een stuiterbal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna iedere fokker een hekel aan hem.![]()
Ik zie gewoon een tienertje wat veel heel veel aandacht nodig heeft.
Juist.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan hem. Is idd gewoon een stuiterbal.
Gaat rap dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
v orige was 55 min, deze loopt nu pas 40 min
Zeer apart in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Half Uto-sc is hier inmiddels.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Ik kan het allemaal niet volgen meer maar volgens mij is het hier gezellig
dit is bijna geen SC meerquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Geeft niets, het gaat snel maar is inderdaad gezellig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
de typfouten nemen toequote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Zet m op allemaal jullie unnen het
Gewoon ff buiten op het gras zetten en doorposten met je telefoonquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
Een beetje opschieten nu allemaal want ik moet mijn hond nog uitlaten
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon ff buiten op het gras zetten en doorposten met je telefoon
afvallster ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Zet m op allemaal jullie unnen het
Foeiquote:
Die chufi.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
streams zijn bagger en we zijn gelokt door Chufi
Geen enkele, is beterquote:
Daar lijkt het wel op. Iedereen naar de 40+ SC.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef Kijkertje het volgende:
Ik ben zijn fokmama, yvonne ook, maar ikke ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij is groot fan van mij. Zo schattig
UTO is zo 2014!quote:
ik nog nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn streams opgezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |