Nee. Is een prima biertje. Voor jong en oud,quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het niet iets voor uh oudere mensen
Dan zal ik het eens opentrekken, zal wel oud en nieuw worden.. Hopelijk kan ik daarna nog wel bacardi cola drinkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee. Is een prima biertje. Voor jong en oud,
Dat weet ik, vandaar mijn reactie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
wodka is beetje water.
Letterlijk
Dartsen is geen sport.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pijltjes gooien is er weer.
Beetje bijdehand voor je leeftijd ben je guus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat verklaart de midlifecrisisopmerking van mevrouw Drebin wel.
Beter bijdehand dan bijdevoet want anders moet je bukken xD xD xDquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje bijdehand voor je leeftijd ben je guus.
rum lemon met cola is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar mijn reactie.
Badum tjs.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter bijdehand dan bijdevoet want anders moet je bukken xD xD xD
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, leuk man, mannen met incestkoppen en bierbuiken een pijl naar een bordje zien gooien.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, leuk man, mannen met incestkoppen en bierbuiken een pijl naar een bordje zien gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |