Popo = politiequote:
Guus ging inderdaad te hard, normaal gesproken houdt een echte vent het langer uit dan 30 seconden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze deelt met jou het bed, dan is alles al snel te hard in vergelijking met dat tamme gedoe.
Jammer, ik verwachte een VD-reactie. 'Mijn vuist in je huig' zoiets.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Guus ging inderdaad te hard, normaal gesproken houdt een echte vent het langer uit dan 30 seconden.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Popo = politie
jonko = stickie
Rwina = ruzie
Ippa = een pijpbeurt
Etc
frank nu moeten we nieuwe woorden verzinnen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Popo = politie
jonko = stickie
Rwina = ruzie
Ippa = een pijpbeurt
Etc
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Dis was a verrie goed christmes for us bekos we domineetut de geem en es joe no ai laik det."
-Louis van Gaal
Nee, die vind mij ondertussen een lafbek die in z'n broek schijt omdat ik niet mijn tweede kerstdag besteedde om hem te komen klappen op eindhoven cs.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jammer, ik verwachte een VD-reactie. 'Mijn vuist in je huig' zoiets.
Ik zeg maar nietsquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Guus ging inderdaad te hard, normaal gesproken houdt een echte vent het langer uit dan 30 seconden.
Nieuwe straattaalwoorden ontvang ik graag in DM, die gaan in de lijst.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
frank nu moeten we nieuwe woorden verzinnen.
Alsof hij daar wel wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, die vind mij ondertussen een lafbek die in z'n broek schijt omdat ik niet mijn tweede kerstdag besteedde om hem te komen klappen op eindhoven cs.
ik mag mods niet meer lastig vallenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nieuwe straattaalwoorden ontvang ik graag in DM, die gaan in de lijst.
sounasp¿quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dat niet die vent die sounasp geweldig vind
Die vent treint voor z'n lol over datzelfde traject. Zou me niets verbazen als hij vandaag uit verveling een stopje heeft ingelast.quote:
VD heeft een andere usernamequote:Op zaterdag 27 december 2014 00:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe maar, veel beter dan een je moedergrap wordt het niet.
In dit geval mag het wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik mag mods niet meer lastig vallen
Neh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VD heeft een andere username
gr gr
Nee, maar het ontspant zo lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:41 schreef deadprez het volgende:
Rare hobby ook wel, in het weekend een beetje de hele dag in de trein zitten. Zou vogeltjesdans een treinspotter zijn¿
Nee, gewoon eenzaam.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:41 schreef deadprez het volgende:
Rare hobby ook wel, in het weekend een beetje de hele dag in de trein zitten. Zou vogeltjesdans een treinspotter zijn¿
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |