FOK! is idd geschikter voor scheidingen waarbij de andere partij geen woordvoerder heeft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Van een gemeenschappelijke kennis van mij en mevr Daf.
En ik stel voor om hier idd mee te nokken en dat jullie het ff samen uitzoeken. Want dit levert niks op voor jou Daf.
Fok is hier niet geschikt voor

Nee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien kan meneer Daf maandag even wat afleiding bij je krijgen?

Eerst mevrouw Daf en de dag erna meneer Daf.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien kan meneer Daf maandag even wat afleiding bij je krijgen?

Klopt, maar we weten niet wie het zijn toch. Er zijn geen gezichten bij de users.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het ziet er wel wat zielig uit. :/

quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus er is nog een kennis die hier meeleest en die heeft jou weer getipt![]()
Lezen de ouders ook mee? En de kinderen al?

Die was op pagina 1 al bekendquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus er is nog een kennis die hier meeleest

Ik dacht eigenlijk aan een FoK!ception. Maar dat is niet helemaal het goeie woord.quote:

quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die was op pagina 1 al bekend

Maar het was zo chaotisch allemaal!quote:

Als de depressieve mama straks Fok! opent duurt dat niet lang meer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Trebo het volgende:
[..]
Klopt, maar we weten niet wie het zijn toch. Er zijn geen gezichten bij de users.

quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het was zo chaotisch allemaal!
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:14 schreef Daf46 het volgende:
[..]
jij weet het toch ook, het zal wel al eens gepasseerd zijn dan denk ik.

Wedden dat mevrouw Daf ook meeleest?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus er is nog een kennis die hier meeleest en die heeft jou weer getipt![]()
Lezen de ouders ook mee? En de kinderen al?

Ik heb letterlijk tegen haar gezegd; "wat wil jij?" Antwoord; "ik kan wel wat afleiding gebruiken.'quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan: was daf niet eerlijk/duidelijk tegen mevr Daf, of mevr Daf niet eerlijk tegen mij?

Dan wordt dit op de valreep het beste topic van dit jaar in R&Pquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als de depressieve mama straks Fok! opent duurt dat niet lang meer.

Volgens mij had meneer Daf al gezegd dat mevrouw Daf ook meelas.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Leandra het volgende:
Wedden dat mevrouw Daf ook meeleest?
Al 4 personen dus.... waarvan de tipgever nota bene de gezamenlijke kennis van mevrouw Daf en de vriendin is.
De vriendin is dus gewoon de excuusvriendin, en in werkelijkheid draait het allemaal om de tipgevende kennis.

Dit, nu alleen nog even uitzoeken met wie die witte cowboy en die murmelende kat zo lekker close zijn, met de witte cowboy als meest interessante punt, want daar draait het om.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dan wordt dit op de valreep het beste topic van dit jaar in R&P

Daarmee geef je dus niet je eigen mening.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk tegen haar gezegd; "wat wil jij?" Antwoord; "ik kan wel wat afleiding gebruiken.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |