Daar doet ze nu ook al niet zoveel aan, dus ik ben benieuwd hoe dat ná jullie scheiding zal gaan lopen....quote:
zoals al eerder gezegd, hebben we gedaan. Haar besluit staat vast, zij zegt het allemaal helder te zien.quote:
we gaan het de kinderen morgen vertellen, maar zondag heeft zij een afspraak met een vriendin. Ze heeft mij gevraagd of ik dat erg vond. Ze zei dat zij het in elk geval hard nodig heeft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar doet ze nu ook al niet zoveel aan, dus ik ben benieuwd hoe dat ná jullie scheiding zal gaan lopen....
Relatietherapie over al dan niet stofzuigen en de behoefte daartoe??quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daarvoor zaten ze al in relatietherapie hè? Daarna beiden overspannen.. Prachtleven zo voor die kinderen, wat een fijn warm thuis zullen die zo hebben.
Lijkt mij eigenlijk wel prima dat beide ouders zich gaan richten op het eigen herstel en nieuw geluk.
Daar zit het probleem helemaal niet in. Er is zeker weten hulp te vinden om het bij jullie thuis op orde te krijgen. Als dat op orde is en je vrouw geestelijk alles op de rit heeft, zal ze zeker inzien dat scheiden niet de oplossing is. Want dat is het ook niet. Ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen!quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef Daf46 het volgende:
[..]
zoals al eerder gezegd, hebben we gedaan. Haar besluit staat vast, zij zegt het allemaal helder te zien.
Zij wil ook de kinderen, en die hebben beide ouders nodig vind ik ondanks alles.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:58 schreef Leandra het volgende:
Waarom is zij straks de alleenstaande moeder van jouw kinderen, waarom ben jij niet de alleenstaande vader?
Ik heb niet het idee (uit je omschrijving), dat ze zich nu zoveel aan het moederschap gelegen laat liggen.
Ik had gezegd dat jullie kinderen haar harder nodig hebben dan zij haar vriendin.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:57 schreef Daf46 het volgende:
[..]
we gaan het de kinderen morgen vertellen, maar zondag heeft zij een afspraak met een vriendin. Ze heeft mij gevraagd of ik dat erg vond. Ze zei dat zij het in elk geval hard nodig heeft.
Lijkt me niet hè?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef I-care het volgende:
[..]
Relatietherapie over al dan niet stofzuigen en de behoefte daartoe??
"Houden jullie dan niet meer van elkaar?" "Jawel schatjes, maar we kunnen geen akkoord bereiken over hoe schoon het huis moet zijn"
Nou, dat betekent dat je een stuk meer tijd voor jezelf gaat krijgen, en zij heeft het straks een stuk drukker dan nu.quote:
50/50 lijkt me prima haalbaar met de zorg die jij nu al aan het gezin besteedt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Zij wil ook de kinderen, en die hebben beide ouders nodig vind ik ondanks alles.
"Een vriendin" uhuh.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:57 schreef Daf46 het volgende:
[..]
we gaan het de kinderen morgen vertellen, maar zondag heeft zij een afspraak met een vriendin. Ze heeft mij gevraagd of ik dat erg vond. Ze zei dat zij het in elk geval hard nodig heeft.
Ben ik het ook helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat jullie kinderen haar harder nodig hebben dan zij haar vriendin.
Dat weet ik wel zeker, maar dan blijft de vraag gaat zij het redden met de kinderen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
50/50 lijkt me prima haalbaar met de zorg die jij nu al aan het gezin besteedt.
Ego's en verwachtingen kunnen zeer volhardend blijken...quote:
Misschien doet ze wel aan bestialiteit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Misschien is ze lesbisch.
Dat is dan wel weer spannend
Daar denk ik allemaal niet aan hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien doet ze wel aan bestialiteit.
Qua zorg uiteraard.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Financieel? Qua zorg?
Pompejische dans is zo oud nog nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien doet ze wel aan bestialiteit.
Zorg.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Financieel? Qua zorg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |