Omdat mensen er op gestemd hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:43 schreef Chiappucci het volgende:
Hoe komt het dat dit nummer van 2000 nu ineens in de de lijst staat dan?
Feistquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Origineel van Feist is beter.
Misschien stond ie voor het eerst in de keuzelijst? Zoals heel veel oudere nummers dit jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:43 schreef Chiappucci het volgende:
Hoe komt het dat dit nummer van 2000 nu ineens in de de lijst staat dan?
Kan ik me wel in vindenquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het op Tracy Chapman lijken
Ja.quote:
Behalve Highways of my lifequote:Op vrijdag 26 december 2014 11:44 schreef Spies het volgende:
[..]
Misschien stond ie voor het eerst in de keuzelijst? Zoals heel veel oudere nummers dit jaar.
Dat zegt genoegquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:44 schreef Spies het volgende:
[..]
Misschien stond ie voor het eerst in de keuzelijst? Zoals heel veel oudere nummers dit jaar.
Toen krautrock zijn beste tijd alweer had gehad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:45 schreef Pedroso het volgende:
Uit de tijd dat we de Duitsers sympathiek gingen vinden ipv ze als nazi's te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |