Dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:59 schreef eefje801 het volgende:
Waarom neem je niet gewoon het initiatief tot een nieuwe date? Je hebt niks te verliezen (behalve op termijn je maagdelijkheid) en voor de rest gewoon een tandje minder met de liefdesbetuigingen. Leer haar nou eerst maar eens wat beter kennen.
Het ging hier al foutquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:00 schreef Black-Adder het volgende:
Aangezien ik nog groen achter de oren ben op relatiegebied heb ik dit nog voorzichtig aangepakt, maar toen ik bij haar voor de deur stond met een mooie bos bloemen in de hand vloog ze al direct in mijn armen en zijn we gelijk begonnen knuffelen en heb ik haar voorzichtig op haar wangen en haar voorhoofd gezoend.
Ik denk dat dat wel mee valt. Ze kwam heel stabiel en zelfverzekerd over en er zijn voorafgaand aan de date al een paar lange skypesessies geweest. We konden uren met elkaar praten en het leek qua karakter iig enorm te matchen. Komt nog bij dat ze al duidelijk had aangegeven van bloemen te houden (zou dat ook niet bij iedere meid doen) en ze zei dat ze sowieso al snel knuffelig is met mensen. Dus die reactie was niet zo gek.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het ging hier al fout
Volgens mij heb je een nogal wanhopig iemand te pakken. Als je zelf geen maagd was geweest en niet te hard van stapel liep, was ze al binnen 2 weken je huis ingetrokken
quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:10 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee valt. Ze kwam heel stabiel en zelfverzekerd over en er zijn voorafgaand aan de date al een paar lange skypesessies geweest. We konden uren met elkaar praten en het leek qua karakter iig enorm te matchen. Komt nog bij dat ze al duidelijk had aangegeven van bloemen te houden (zou dat ook niet bij iedere meid doen) en ze zei dat ze sowieso al snel knuffelig is met mensen. Dus die reactie was niet zo gek.
Achterlijk gedrag is inderdaad wat ik zeiquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laten we achterlijk gedrag idd tot norm verheffen.![]()
Geen contact zoeken en niet schattig zijn.....wat een debiliteit. Seriously.
Wees blij dat er nog zulke oprechte- en pure jongens rondlopen die nog niet al die verzuurde- en ziekelijke spelletjes aan het spelen zijn.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog zulke oprechte- en pure jongens rondlopen die nog niet al die verzuurde- en ziekelijke spelletjes aan het spelen zijn.
Dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Puur rationeel gezien en als ik enkel aan mezelf zou denken heb je misschien gelijk, maar als ik nu helemaal niets meer van me zou laten horen heb ik ook weer het gevoel haar gebruikt te hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
Als vrouwen weer lastig en complex gaan doen dan snel wegrennen TS. Het gaat ze om drama maken.
Niets is triester dan "ik heb even tijd nodig en blablabla".
Het is heel simpel: als je iemand wil dan denk je niet na over tijd nodig hebben voor jezelf.
Oftewel op naar de volgende.
Mooi dat je het in ieder geval hebt mogen ervarenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Puur rationeel gezien en als ik enkel aan mezelf zou denken heb je misschien gelijk, maar als ik nu helemaal niets meer van me zou laten horen heb ik ook weer het gevoel haar gebruikt te hebben.
Nadat ik had verteld dat ik nog onervaren was, maakte ze mij nog eens duidelijk dat ze wel wilde dat ik echt voor haar wilde gaan, en niet enkel voor een avontuurtje of om nieuwe ervaringen op te doen bij een meid waar ik te weinig voor zou voelen. Dat had ook te maken met haar vele negatieve ervaringen op dit gebied, omdat ze achteraf te toelatend zou zijn geweest naar mannen die uiteindelijk enkel naar seks op zoek waren, of zelfs mannen die al bij de eerste date bij haar weg liepen, omdat ze haar te lelijk vonden (ze heeft behoorlijk wat overgewicht).
Dat was echter allemaal niet aan de orde bij mij: ik wilde echt vol voor haar gaan. Het klikte qua karakter gewoon zo ontzettend goed en alles leek dan ook als vanzelf te gaan. Alleen zijn we gewoon domweg allebei te hard van stapel gelopen en hebben we niet duidelijk genoeg aangegeven wat onze bedoelingen zijn.
Zelfs als het contact nu helemaal over zou zijn, blijft de ervaring met dit meisje in ieder geval altijd een speciale plek in mijn hart hebben. Zij heeft me weliswaar nog net niet ontmaagd, maar dit is wel de eerste meid waarmee ik heb gezoend op de 1ste date en waarbij er op de 2de date al zo intens veel passie en liefde is losgekomen in mij. Het urenlang diep intens zoenen, de manier waarop we elkaar aankeken, haar steeds tegen me aandrukken, de geur van haar parfum die ik overigens nog steeds in kleren van me ruik, het moment dat we door gingen met alle lichten uit, het was iig een fantastische ervaring die ik niet snel zal vergeten...
Beschouw het maar gewoon als een wijze les, gelukkig heb je all beginnersfouten al zo'n beetje gemaakt. De volgende keren zul je zien dat je deze ervaring steeds meer kunt relativeren en na een tijdje kun je er zelfs met een lach op terug kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:38 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Dat heb ik haar al gevraagd net voor het afscheid. Ze moest er over nadenken...
Ik verwacht het eerlijk gezegd zo langzamerhand niet meer en ik ga ook niet meer wanhopig nog contact proberen te zoeken met haar. Ik heb hoop ik wel laten blijken dat de deur wat mij betreft nog open staat en als ze het nog leuk vind spreken we gewoon nog een keer af, maar dan wel op neutraal terrein.
En onzeker, aanhankelijk en kwetsbaar: achteraf klopt dat allemaal wel. Maar op het moment zelf dacht ik daar gewoon niet bij na. Het ging ineens allemaal zó makkelijk en alleen al het idee om begeerd te worden door een leuke vrouw heeft mij denk ik zo overdonderd dat ik amper nog rationeel over belangrijke zaken na kon denken.
Het was duidelijk dat ondanks dat zij zich ook volledig heeft laten gaan in het spel, zij dingen voor haarzelf wel veel beter op een rijtje had dan ik. Zij wist heel duidelijk wat ze wilde, was erg zelfverzekerd, tikje dominant zelfs. Daarom voelde het in het begin ook raar dat ze me leuk vond, omdat ik in eerste instantie het idee had dat ze qua karakter te sterk voor me was. Maar gaandeweg (zeker tijdens het skypen) merkte ik toch dat ik die karaktereigenschappen juist zo aantrekkelijk vond aan haar. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat vice versa ook zo is geweest en misschien vond ze me enkel fysiek aantrekkelijk. Het blijft gissen natuurlijk...
Wat een nonsens. Je weet toch dat dat niet het geval is. Klinkt eerder als jezelf een excuus voor contact zoeken geven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef Black-Adder het volgende:
maar als ik nu helemaal niets meer van me zou laten horen heb ik ook weer het gevoel haar gebruikt te hebben.
Iedereen heeft toch af en toe eens een complimentje nodig?quote:Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef Black-Adder het volgende:
Uiteraard begrijp ik dat... Ik ben geen Don Juan en zal dat ook nooit worden, net zo min als dat zij het type vrouw is waar iedere man als een blok voor zou vallen. Maar ze meende het wel oprecht en ze vond het bijvoorbeeld raar dat ik zei dat ik eigenlijk nauwelijks complimenten over mijn uiterlijk krijg. Ik heb dat ook niet nodig, dus het maakt me ook niet uit verder, maar het voelde toch wel eens apart om dit gewoon direct uit de mond van een leuke vrouw te horen.
En daar ging het gewoon mis.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Je kwam op de twede date serieus met je logeerspullen binnenlopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door mrstylo op 28-12-2014 19:37:18 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het is zeker fijn om eens te horen (alhoewel ik het 'lekker ding' wat ze eens zei wel wat te overdreven vind), maar ik ben het gewoon absoluut niet gewend, dus het voelt ook niet iets wat ik mis als iemand me het niet zou geven. Andersom uiteraard wel, maar vrouwen zitten wat dat betreft toch naar mijn idee ook heel anders in elkaar.quote:Op zondag 28 december 2014 15:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch af en toe eens een complimentje nodig?Begrijpelijk dat je er iets bij voelt wanneer je een leuk compliment van een leuke vrouw krijgt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
dat is de liefde, geef als eerste de hoop op dat dit iets 'rationeels' is en je alles 'goed' moet doen..quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:00 schreef Black-Adder het volgende:
ik word er gewoon totaal niet wijs uit.
Dan is het ook niet raar dat je onzeker bent? Dat zou je date ook moeten snappen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:57 schreef Black-Adder het volgende:
leuke meid die ik pas net anderhalve week ken, vreemde stad, vreemd huis, maar vooral nieuwe ervaringen en emoties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |