^^ Fijn om dit soort verhalen te lezen.
Het contact is weer positief, alhoewel het nog steeds twijfelachtig is of het ook echt nog wat kan gaan worden. Gisteren hadden we het nog eens uitvoerig over onze 2de date, waaruit bleek dat ik (zonder het zelf te merken) best onzeker overkwam op haar, dit in tegenstelling tot de 1ste date. Ik heb verteld dat er in een korte tijd enorm veel op me af is gekomen: leuke meid die ik pas net anderhalve week ken, vreemde stad, vreemd huis, maar vooral nieuwe ervaringen en emoties. Wat ook niet echt heeft meegeholpen is dat ik die dag al vanaf een uur 3:00 's morgens wakker was en ondanks dat de passie bij mij die avond wel helemaal is losgekomen, ik niet de energie heb gehad die ik op dat moment misschien had willen hebben, ook om beter over dingen na te kunnen denken.
Mijn onzekerheid is vermoed ik haar grootste twijfel nu. Ondanks dat ik voor mijn gevoel behoorlijk mezelf kan zijn bij haar en het echt niet schuw om voor mijn mening uit te komen, lijkt ze dit wel feilloos aan te voelen. En hoewel dit naar verloop van tijd ongetwijfeld minder zal worden doordat alles nu nog zo onwennig is, omdat ik ineens over dingen na moet denken waar ik vroeger nooit stil bij heb gestaan, is het de vraag of het voor haar voldoende blijft om mij ook nog echt leuk te vinden en om een stap verder mee te gaan.
Voorlopig gaan we iig gewoon door met daten en zullen we wel zien waar het schip strand.