abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148040619
Ik zou, als vrouw, liever hebben dat je het eerlijk vertelde dan dat ik er later achter zou komen eigenlijk :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148045645
Dat heb ik dus ook gedaan, en ze vatte dat ook juist heel positief op, alhoewel ze het wel apart vond dat 'zo'n knappe leuke man' nog nooit gezoend had op mijn leeftijd. Het is wel pas ná de 1ste date ter sprake gekomen (terwijl we op de 1ste date al gezoend hadden) en ze vond het heel bijzonder dat zij de eerste mocht zijn waarmee ik echt gezoend had. Des te specialer voelde de 2de date, waarbij we alles bij elkaar een uurtje of 8 elkaar in elkaars armen hebben gelegen en amper van elkaar af hebben kunnen blijven...
pi_148045699
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 13:53 schreef Black-Adder het volgende:
'zo'n knappe leuke man'
Je begrijpt toch wel dat dat subjectief is he?
pi_148046128
Uiteraard begrijp ik dat... Ik ben geen Don Juan en zal dat ook nooit worden, net zo min als dat zij het type vrouw is waar iedere man als een blok voor zou vallen. Maar ze meende het wel oprecht en ze vond het bijvoorbeeld raar dat ik zei dat ik eigenlijk nauwelijks complimenten over mijn uiterlijk krijg. Ik heb dat ook niet nodig, dus het maakt me ook niet uit verder, maar het voelde toch wel eens apart om dit gewoon direct uit de mond van een leuke vrouw te horen.
  zondag 28 december 2014 @ 15:44:21 #105
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_148050549
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef Black-Adder het volgende:
Uiteraard begrijp ik dat... Ik ben geen Don Juan en zal dat ook nooit worden, net zo min als dat zij het type vrouw is waar iedere man als een blok voor zou vallen. Maar ze meende het wel oprecht en ze vond het bijvoorbeeld raar dat ik zei dat ik eigenlijk nauwelijks complimenten over mijn uiterlijk krijg. Ik heb dat ook niet nodig, dus het maakt me ook niet uit verder, maar het voelde toch wel eens apart om dit gewoon direct uit de mond van een leuke vrouw te horen.
Iedereen heeft toch af en toe eens een complimentje nodig? :) Begrijpelijk dat je er iets bij voelt wanneer je een leuk compliment van een leuke vrouw krijgt.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_148060479
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Je kwam op de twede date serieus met je logeerspullen binnenlopen :') ?
En daar ging het gewoon mis.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_148060903
Ik begrijp het bro.
Man hug?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door mrstylo op 28-12-2014 19:37:18 ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_148062860
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:44 schreef Voszje het volgende:

[..]

Iedereen heeft toch af en toe eens een complimentje nodig? :) Begrijpelijk dat je er iets bij voelt wanneer je een leuk compliment van een leuke vrouw krijgt.
Het is zeker fijn om eens te horen (alhoewel ik het 'lekker ding' wat ze eens zei wel wat te overdreven vind), maar ik ben het gewoon absoluut niet gewend, dus het voelt ook niet iets wat ik mis als iemand me het niet zou geven. Andersom uiteraard wel, maar vrouwen zitten wat dat betreft toch naar mijn idee ook heel anders in elkaar.
  zondag 28 december 2014 @ 20:24:25 #109
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_148064036
Stuur haar morgen een bericht of bel haar op en spreek een nieuwe date af. Neem het initiatief. Een week wachten er mee of wachten tot zij contact opneemt, verandert helemaal niets aan de situatie.
Ze wil of wel of niet nog een keer afspreken. Het hoe lang je daarmee wacht of hoe je het spelletje speelt verandert daar helemaal niets aan. Je bent 26 en zij ook. Je bent allebei volwassen en dit soort kinderlijke spelletjes zijn nergens voor nodig. Vooral als je er zelf mee zit, moet je het gewoon vragen. Als ze nu nee zegt of zegt dat ze tijd nodig heeft, weet je voldoende en hoef je er niet meer mee bezig te zijn. Als je nu nog een week gaat wachten, voel je jezelf alleen maar elke dag klote er over en haar antwoord blijft uiteindelijk toch hetzelfde.

Je hebt het of al verneukt door te hard van stapel te lopen en dat komt niet meer goed, of ze vindt je echt leuk en wil nog een keer daten. Zo simpel is het.
pi_148073067
Je bent gewoon te hard van stapel gelopen en heb wat beginnersfoutjes gemaakt, zoals té open zijn over onder anderen je gevoelens en je heb jezelf onbewust toch wat bij haar opgedrongen ben ik bang.
pi_148084529
We hebben inmiddels weer contact gehad en ze wil iig graag nog eens afspreken. Wordt vervolgd...
pi_148084780
Drama continues.
pi_148085062
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Laten we achterlijk gedrag idd tot norm verheffen. |:(
Geen contact zoeken en niet schattig zijn.....wat een debiliteit. Seriously.
Wees blij dat er nog zulke oprechte- en pure jongens rondlopen die nog niet al die verzuurde- en ziekelijke spelletjes aan het spelen zijn.
_O_ :* Gelukkig zijn er mensen die dit wel doorhebben..

Hoe dan ook TS: ik zat zelf een ooit een beetje in dezelfde situatie, op m'n 18de met nul ervaring kwam ik een 6 jaar oudere kerel tegen die ik toch wel erg zag zitten. Hij zat in de periode van zijn leven van toewerken naar een vaste relatie en had half jaar/jaar geleden een relatie van 2-3 jaar achter de rug. Bij ons liep ook alles van stapel en ik als vrouw in deze situatie wou het wel maar vond het tegelijk eng, was erg moeilijk om grenzen aan te geven want ik was voornamelijk bezig mezelf met al deze nieuwe gevoelens uit te zoeken en alles op een rijtje te krijgen en dat is gewoon heel moeilijk te communiceren als je het zelf nog niet eens snapt... Hoe dan ook, ik gaf aan wat ik aan kon geven en deze persoon gaf mij heel duidelijk de ruimte en vrijheid om dat op mijn eigen tempo te doen en communiceerde dit ook duidelijk aan mij, geen initiatie van zijn kant voor 'nieuwe stappen' die verder gingen dan we tot dan toe gedaan hadden en hij gaf me alle tijd om tot die nieuwe stappen te komen. Ik vond dat als 'lichtelijk dominant type' zoals je die vrouw van jou ook beschrijft erg prettig, het gaf rust in mijn hoofd en daardoor is alles vrij snel op z'n plaats gevallen, paar maanden later (2-3 ofzo) hadden we een relatie. .

Ruim 2 jaar later nog steeds met hem samen.
pi_148277180
^^ Fijn om dit soort verhalen te lezen.

Het contact is weer positief, alhoewel het nog steeds twijfelachtig is of het ook echt nog wat kan gaan worden. Gisteren hadden we het nog eens uitvoerig over onze 2de date, waaruit bleek dat ik (zonder het zelf te merken) best onzeker overkwam op haar, dit in tegenstelling tot de 1ste date. Ik heb verteld dat er in een korte tijd enorm veel op me af is gekomen: leuke meid die ik pas net anderhalve week ken, vreemde stad, vreemd huis, maar vooral nieuwe ervaringen en emoties. Wat ook niet echt heeft meegeholpen is dat ik die dag al vanaf een uur 3:00 's morgens wakker was en ondanks dat de passie bij mij die avond wel helemaal is losgekomen, ik niet de energie heb gehad die ik op dat moment misschien had willen hebben, ook om beter over dingen na te kunnen denken.

Mijn onzekerheid is vermoed ik haar grootste twijfel nu. Ondanks dat ik voor mijn gevoel behoorlijk mezelf kan zijn bij haar en het echt niet schuw om voor mijn mening uit te komen, lijkt ze dit wel feilloos aan te voelen. En hoewel dit naar verloop van tijd ongetwijfeld minder zal worden doordat alles nu nog zo onwennig is, omdat ik ineens over dingen na moet denken waar ik vroeger nooit stil bij heb gestaan, is het de vraag of het voor haar voldoende blijft om mij ook nog echt leuk te vinden en om een stap verder mee te gaan.

Voorlopig gaan we iig gewoon door met daten en zullen we wel zien waar het schip strand.
pi_148277407
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:00 schreef Black-Adder het volgende:
ik word er gewoon totaal niet wijs uit.
dat is de liefde, geef als eerste de hoop op dat dit iets 'rationeels' is en je alles 'goed' moet doen..

verder lees ik in je verhaal juist helemaal niks 'fouts'... hooguit lijkt zij een beetje labiel en ben jij te terughoudend en onzeker en een beetje 'bang' om zelf het voortouw te nemen (wat zij nu juist lijkt te willen).

Als jij gewoon een beetje meer zelfvertrouwen toont en gewoon het voortouw neemt en soms ook beslissingen uit haar hand te nemen en gewoon de dingen te doen die jij fijn vind of met haar wil doen (zolang ze geen nee zegt is daar niks mis mee, ook als je dingen doet waarvan ze zegt 'dat anders nooit zo snel te doen').

Misgaan kan het altijd, maar nooit geschoten is altijd mis.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:26:27 #116
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_148279818
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:57 schreef Black-Adder het volgende:
leuke meid die ik pas net anderhalve week ken, vreemde stad, vreemd huis, maar vooral nieuwe ervaringen en emoties.
Dan is het ook niet raar dat je onzeker bent? Dat zou je date ook moeten snappen.
Ik hoop dat je eruit komt, TS!
Het is patat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')