Tja... Je kunt niet alles hebben. Voor sommige dingen, net zoals jij hebt moet wachten op dat meisje van het kerstgala, moet je wat geduld hebben.quote:
Oeh geduld heb ik wel hoor. Ik kan wel wachten op dat geile kleurtje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tja... Je kunt niet alles hebben. Voor sommige dingen, net zoals jij hebt moet wachten op dat meisje van het kerstgala, moet je wat geduld hebben.
Mod met kleine letters dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik wil MOD worden van het poëziehoekje...
Word jij maar MOD van het Brabantforum, dan komen ik en Prezje daar ook modden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik wil MOD worden van het poëziehoekje...
Brabantia Nostra!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Word jij maar MOD van het Brabantforum, dan komen ik en Prezje daar ook modden.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
MOD is de superieure variant.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mod met kleine letters dan natuurlijk.
Dan kom ik daar flink relklonen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hou niet van tv-series en zo.quote:
Dan laat ik je bannen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kom ik daar flink relklonen.
Mag dat wel, als mod? Bewust rellen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kom ik daar flink relklonen.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hou niet van tv-series en zo.
ik juist wel drm xdquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hou niet van tv-series en zo.
ja watquote:
Dan log ik gewoon op de pc van een student of zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |