Hopelijk gaan ze eens nakijken en jou eens goed te grazen nemen kankerstalkertje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
TR gemacht. Hopelijk word je weer eens geband, net als de vorige 1200x toen je compleet doordraaide.
Nee he kankerstalkertje GUUSquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Al is denken natuurlijk niet TS' sterkste punt.
Klopt kankerstalkertje GUUS.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat in tegen de kerstgedachte dit.
Echt gewoon elke keer weer hèquote:
Te grazen nemen omdat ik niet onder stoelen of banken schuif dat jij een ontiegelijke mongool bent?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:36 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze eens nakijken en jou eens goed te grazen nemen kankerstalkertje.
Ik hoop echt oprecht dat zij jouw eens gaan natrekken kankerstalkertje GUUS kijken wat daar uitkomt. Stalken is verboden bij de wet kankerstallekje GUUS met je kanker bek.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Al is denken natuurlijk niet TS' sterkste punt.
De bond tegen het vloekenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:41 schreef Scuidward het volgende:
Het was in elk geval geen papagaai van de bond tegen het vloeken.
srs wat is mis met jouquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:41 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ik hoop echt oprecht dat zij jouw eens gaan natrekken kankerstalkertje GUUS kijken wat daar uitkomt. Stalken is verboden bij de wet kankerstallekje GUUS met je kanker bek.
Blablabla kanker dit kanker dat, jou/jouw-fout, blablabla etc. Al teveel inhoud heb je niet he.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:41 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ik hoop echt oprecht dat zij jouw eens gaan natrekken kankerstalkertje GUUS kijken wat daar uitkomt. Stalken is verboden bij de wet kankerstallekje GUUS met je kanker bek.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:43 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Jij moet het niet opnemen voor kankerstallekje GUUS hij begint steeds meneer
Zeker.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:43 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Jij moet het niet opnemen voor kankerstallekje GUUS hij begint steeds meneer
Och nee, deze niet al te intelligente user had nog kinderen ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:47 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Doe niet zo mans man kanker stallekje GUUS.
Doe niet zo mans kanker stallekje GUUS.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Och nee, deze niet al te intelligente user had nog kinderen ook.
Gvd zeg...
Je begeleider heeft kerstvakantie neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:48 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Doe niet zo mans kanker stallekje GUUS.
Doe niet zo mans kanker stallekje GUUS.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je begeleider heeft kerstvakantie neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |