Ja, en ik kom naar je toe en dan mag je in mijn poepertje roeren met je vinger.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:07 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ja, en ik kom naar je toe en dan mag je in mijn poepertje roeren met je vinger.
Oh sorry meneer Badsnoopy. Het was natuurlijk niet mijn bedoeling u tegen de haren in te strijken. De gedachte alleen al dat "de grote badsnoopy" uit z'n hum zou raken...quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:13 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Internet held. Voordat...................
Oké, je schrijft mijn naam verkeerd onderdaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:23 schreef the-eye het volgende:
[..]
Oh sorry meneer Badsnoopy. Het was natuurlijk niet mijn bedoeling u tegen de haren in te strijken. De gedachte alleen al dat "de grote badsnoopy" uit z'n hum zou raken...
pussyquote:Op donderdag 25 december 2014 23:55 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik ben een paar maanden geleden gestoken geweest door een insect ofzo. Het deed verschrikkelijk veel pijn.
Hij stalkt iedereen, voel je maar niet bijzonder.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:29 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Nee hoor meneer GUUS de stalker.
Het is een kankerlijer. Die meneer GUUS toch.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hij stalkt iedereen, voel je maar niet bijzonder.
TR gemacht. Hopelijk word je weer eens geband, net als de vorige 1200x toen je compleet doordraaide.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:31 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Het is een kankerlijer. Die meneer GUUS toch.
Goed meneer GUUS de kanker stalker.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
TR gemacht. Hopelijk word je weer eens geband, net als de vorige 1200x toen je compleet doordraaide.
Het is kerst..quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:34 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Goed meneer GUUS de kanker stalker.
Gaat in tegen de kerstgedachte dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:34 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Goed meneer GUUS de kanker stalker.
Dat is een strontvliegquote:Op donderdag 25 december 2014 23:55 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik ben een paar maanden geleden gestoken geweest door een insect ofzo. Het deed verschrikkelijk veel pijn. De wonde is goed verzorgd geweest maar na een paar dagen was mijn arm overal dik geworden. Ik heb antibiotica en ontstekingsremmers van de dokter gekregen. Ik ben normaal gezien niet allergische van beten endergelijke. Weet er iemand toevallig wat het kan zijn geweest?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |