abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 december 2014 @ 20:20:01 #101
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147982999
Niks is gratis.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_147983304
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 19:41 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waar ben je laf pisflikkertje? Ik sta al zo'n 10 minuten op je te wachten. Jammer van de bewaking daar. Ben jij soms die zwarte met die witte jas?
Ben jij die dikke zwerver die in dat hoekje in elkaar zit gedoken?
pi_147987218
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:13 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik zit al een half uur in de Starbucks naar je te loeren.
Leuk, want die was dicht. Wel een grote bek op internet, en in het echt schijt je in je broek. Vieze, laffe flikker.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_147987235
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ben jij die dikke zwerver die in dat hoekje in elkaar zit gedoken?
Guus pech6 :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 26 december 2014 @ 22:24:47 #105
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_147987266
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 22:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Guus pech6 13 :')
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_147987273
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:20 schreef Drinky het volgende:
Niks is gratis.
Kan, maar wees daar dan tenminste wel duidelijk over.
pi_147987458
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 22:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kan, maar wees daar dan tenminste wel duidelijk over.
Ze zijn daar duidelijk over. :') Daarbij is het niet eens opt in maar zelfs een product dat je zelf actief moet opzoeken en in huis moet halen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de slimme meter die je door diverse netbeheerders op ronduit achterbakse wijze wordt aangesmeerd. Naast het wettelijke recht te weigeren had er ook een wettelijke plicht moeten komen dit voor installatie expliciet aan bewoners te melden, het liefst met een duidelijk lijstje van eventuele nadelen.

Dat sommigen zo dom zijn hun privégegevens zomaar met willekeurige derde partijen te delen, tja. Dat zul je altijd blijven houden. Prijsvragen net zo. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_147992733
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 22:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Leuk, want die was dicht. Wel een grote bek op internet, en in het echt schijt je in je broek. Vieze, laffe flikker.
Ik waardeer het zeer dat je speciaal voor mij de moeite hebt genomen om tijd vrij te maken op je tweede kerstdag.
  zaterdag 27 december 2014 @ 00:36:03 #109
289668 Roken
Is slecht voor je.
pi_147992786
Krijg er bijna een stijve piemel van.
  zaterdag 27 december 2014 @ 00:36:52 #110
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
  zaterdag 27 december 2014 @ 16:35:22 #111
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_148012481
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 18:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En dat is precies waar die bedrijven op anticiperen. Niemand gaat vijftien pagina's tekst in calibri 6 lezen om een app te installeren.
No shit... :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_148013020
VD maakt gebruik van de simpele zielen media.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  zaterdag 27 december 2014 @ 19:06:11 #113
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_148017657
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 december 2014 16:50 schreef voederbietel het volgende:
VD maakt gebruik van de simpele zielen media.
Hij is wel echt zo'n typische Telegraaflezer ja.
pi_148046280
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 december 2014 22:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ze zijn daar duidelijk over. :') Daarbij is het niet eens opt in maar zelfs een product dat je zelf actief moet opzoeken en in huis moet halen.
Ben je nou echt zo onnozel? Je snapt het echt niet he? Ben je debiel geboren of heb je eraan moeten werken?

quote:
In tegenstelling tot bijvoorbeeld de slimme meter die je door diverse netbeheerders op ronduit achterbakse wijze wordt aangesmeerd. Naast het wettelijke recht te weigeren had er ook een wettelijke plicht moeten komen dit voor installatie expliciet aan bewoners te melden, het liefst met een duidelijk lijstje van eventuele nadelen.
Daar gaat dit topic niet over. Dit topic gaat over het op oneigenlijke wijze binnenhalen van andermans data, waar je geen flikker mee te maken hebt.

quote:
Dat sommigen zo dom zijn hun privégegevens zomaar met willekeurige derde partijen te delen, tja. Dat zul je altijd blijven houden. Prijsvragen net zo. :')
In hoeverre is er sprake van 'domheid' als je iets installeert, waarvan de indruk wordt gewekt met je slimme meter te maken te hebben en niet met specifiek de NEM? Ken jij iemand die ooit de algemene voorwaarden leest?
pi_148046303
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik waardeer het zeer dat je speciaal voor mij de moeite hebt genomen om tijd vrij te maken op je tweede kerstdag.
Om jouw gore puistenkutbek te verbouwen altijd. Geen beter doel dan dat.
  zondag 28 december 2014 @ 14:10:54 #116
236046 NotYou
tigerblood
pi_148046365
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo onnozel? Je snapt het echt niet he? Ben je debiel geboren of heb je eraan moeten werken?

[..]

Daar gaat dit topic niet over. Dit topic gaat over het op oneigenlijke wijze binnenhalen van andermans data, waar je geen flikker mee te maken hebt.

[..]

In hoeverre is er sprake van 'domheid' als je iets installeert, waarvan de indruk wordt gewekt met je slimme meter te maken te hebben en niet met specifiek de NEM? Ken jij iemand die ooit de algemene voorwaarden leest?
Hoezo op oneigenlijke wijze? Je downloadt toch zelf een app om bepaalde data die je daartoe beschikbaar stelt te verwerken?

Verder maakt al dat gescheld je echt niet intelligenter hoor. Je weet volgens mij zelf ook precies wat je bent. Houd toch eens op met dat tevergeefse gepoog dat te overschreeuwen. O+
Je suis Charlie Sheen
pi_148046501
quote:
14s.gif Op zondag 28 december 2014 14:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hoezo op oneigenlijke wijze? Je downloadt toch zelf een app om bepaalde data die je daartoe beschikbaar stelt te verwerken?
*zucht gaan we weer* het gaat erom dat ze daar niet duidelijk over zijn. Dat de suggestie wordt gewekt dat het gelieerd is aan de slimme meter zelf. Terwijl het om iets heel anders blijkt te gaan, namelijk het ongevraagd en zonder medeweten afgeven van al je data aan een derde partij waar je eerst helemaal geen ene rotte fuck mee te maken had.

quote:
Verder maakt al dat gescheld je echt niet intelligenter hoor. Je weet volgens mij zelf ook precies wat je bent. Houd toch eens op met dat tevergeefse gepoog dat te overschreeuwen. O+
En dat is belangrijk omdat...? Ik zal godverdomme communiceren op de manier die mij aanstaat, vervloekte hond.

En daarbij, ik schreeuw niet. Het enige wat eventueel schreeuwt ben jij als ik je lelijke pisbek aan het afrossen ben.
  zondag 28 december 2014 @ 14:18:44 #118
236046 NotYou
tigerblood
pi_148046665
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

*zucht gaan we weer* het gaat erom dat ze daar niet duidelijk over zijn. Dat de suggestie wordt gewekt dat het gelieerd is aan de slimme meter zelf. Terwijl het om iets heel anders blijkt te gaan, namelijk het ongevraagd en zonder medeweten afgeven van al je data aan een derde partij waar je eerst helemaal geen ene rotte fuck mee te maken had.

En dat viel niet af te leiden uit het feit dat de app niet met de slimme meter geleverd werd, noch via een brief van je stroomleverancier/netbeheerder bekendgemaakt wordt maar via allerhande commerciele reclame-uitingen?

Als je dat echt niet doorhebt dan ben je zo simpel als.. tja.. jij, blijkbaar. :*

quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En dat is belangrijk omdat...? Ik zal godverdomme communiceren op de manier die mij aanstaat, vervloekte hond.

En daarbij, ik schreeuw niet. Het enige wat eventueel schreeuwt ben jij als ik je lelijke pisbek aan het afrossen ben.
Ik stel niet dat je schreeuwt. Ik stel dat je, je terecht negatieve zelfbeeld probeert te overschreeuwen met voor zover ik daar zicht op heb niet al te veel succes. ;(
Je suis Charlie Sheen
pi_148046778
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 14:18 schreef NotYou het volgende:

[..]

En dat viel niet af te leiden uit het feit dat de app niet met de slimme meter geleverd werd, noch via een brief van je stroomleverancier/netbeheerder bekendgemaakt wordt maar via allerhande commerciele reclame-uitingen?

Als je dat echt niet doorhebt dan ben je zo simpel als.. tja.. jij, blijkbaar. :*
Nee, want die slimme meter was er veel eerder dan die app. Hij hangt hier namelijk al een paar jaar.

quote:
[..]

Ik stel niet dat je schreeuwt. Ik stel dat je, je terecht negatieve zelfbeeld probeert te overschreven. Met voor zover ik daar zicht op heb niet al te veel succes. ;(
Precies, dat zicht heb je niet. Zeker niet als ik je beide bolle ogen dichttimmer :*
  zondag 28 december 2014 @ 14:23:22 #120
236046 NotYou
tigerblood
pi_148046857
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, want die slimme meter was er veel eerder dan die app. Hij hangt hier namelijk al een paar jaar.

[..]

Precies, dat zicht heb je niet. Zeker niet als ik je beide bolle ogen dichttimmer :*
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 14:18 schreef NotYou het volgende:

[..]

Lezen dombo. :*
Je suis Charlie Sheen
pi_148047017
quote:
17s.gif Op zondag 28 december 2014 14:23 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Lezen dombo. :*
Ik zeg dat mijn meter er al een hele tijd hangt, en dat die app veel later beschikbaar werd. Wat begrijp je daar niet aan, drumstick?
  zondag 28 december 2014 @ 14:30:49 #122
236046 NotYou
tigerblood
pi_148047118
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik zeg dat mijn meter er al een hele tijd hangt, en dat die app veel later beschikbaar werd. Wat begrijp je daar niet aan, drumstick?
Wat begrijp jij er niet aan dat als de app van je energieleverancier/netbeheerder afkomstig was, deze veel gemakkelijker en goedkoper de klanten daarvan via een brief op de hoogte had kunnen stellen? De adressen hebben ze toch al.

Hell zelfs al zouden ze wel een crossmediale reclamecampagne gelanceerd hebben om de bekendheid te bevorderen dan zou energieleverancier/netbeheerder dit toch zeker wel met vermelding van eigen naam/logo doen? :') 8)7 |:(
Je suis Charlie Sheen
pi_148047245
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 14:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wat begrijp jij er niet aan dat als de app van je energieleverancier/netbeheerder afkomstig was, deze veel gemakkelijker en goedkoper de klanten daarvan via een brief op de hoogte had kunnen stellen? De adressen hebben ze toch al.
GRODVER

Ik zeg net al voor de vierde keer ofzo dat de indruk wordt gewekt dat de app juist niet van een derde partij zoals de NEM afkomstig is.

Tering, op de website van anna presenteren ze zichzelf notabene als de NLE, en niet als de NEM.

quote:
Hell zelfs al zouden ze wel een crossmediale reclamecampagne gelanceerd hebben om de bekendheid te bevorderen dan zou energieleverancier dit toch zeker wel met vermelding van eigen naam/logo doen? :') 8)7 |:(
Je spreekt jezelf tegen want zoiets gaat juist NIET via je energieleverancier. Daar zijn zoals je zelf al zegt overkoepelende platforms voor.
  zondag 28 december 2014 @ 14:46:20 #124
236046 NotYou
tigerblood
pi_148047876
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

GRODVER

Ik zeg net al voor de vierde keer ofzo dat de indruk wordt gewekt dat de app juist niet van een derde partij zoals de NEM afkomstig is.

Tering, op de website van anna presenteren ze zichzelf notabene als de NLE, en niet als de NEM.

[..]

Je spreekt jezelf tegen want zoiets gaat juist NIET via je energieleverancier. Daar zijn zoals je zelf al zegt overkoepelende platforms voor.
Er wordt hier maar één indruk gewekt en dat is dat de app afkomstig is van een derde partij met wie jij verder helemaal niets te maken hebt maar die jou wel heel graag wil gaan bedienen in het verwerken van jouw gegevens. :')
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')