Sander de Heer ook. In Australië en Bali. Toen zat hij goed, totdat hij ineens dacht dat de mol een hulpmol was. Wel een leuk seizoen om terug te kijken, vooral die schreeuwopdracht op het strandquote:
Was de leukste kandidaat in die seriequote:Op donderdag 25 december 2014 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh serieus! Gelukkig heb ik dat verdrongen.
wel een goede in ieder geval, nam het heel serieusquote:Op donderdag 25 december 2014 18:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was de leukste kandidaat in die serie
En Hans Schiffers. Die kwam alleen niet verder dan Ierland.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sander de Heer ook. In Australië en Bali. Toen zat hij goed, totdat hij ineens dacht dat de mol een hulpmol was. Wel een leuk seizoen om terug te kijken, vooral die schreeuwopdracht op het strand
Bizar, dat seizoen heb ik gewoon gezien, ik kan die hele kerel niet meer herinneren.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sander de Heer ook. In Australië en Bali. Toen zat hij goed, totdat hij ineens dacht dat de mol een hulpmol was. Wel een leuk seizoen om terug te kijken, vooral die schreeuwopdracht op het strand
Ik denk dat er geen 'bn-er' is die t serieuzer heeft genomen dan hijquote:Op donderdag 25 december 2014 18:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wel een goede in ieder geval, nam het heel serieus
Die heb ik wel gezien, en deed nogal stom in WIDM.quote:Op donderdag 25 december 2014 18:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En Hans Schiffers. Die kwam alleen niet verder dan Ierland.
ik vind het wel een leuk liedje, mijn moeder zit irriteert te luisterenquote:Op donderdag 25 december 2014 18:06 schreef Grutsk het volgende:
Mijn moeder staat mee te schreeuwen in de keuken.
Ik vind dit zelf maar niks... wellicht is het de leeftijd.
Ditquote:Op donderdag 25 december 2014 18:06 schreef Grutsk het volgende:
Je heb wsl geen kinderen?quote:Op donderdag 25 december 2014 18:06 schreef Grutsk het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2014 18:07 schreef MadMaster het volgende:
De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft...
Wacht maar tot ze hun bek open doen en gaan krijsen of janken, dan pas besef je dat je liever dood had willen zijn...
Dat is Willy ook al een tijdje...quote:Op donderdag 25 december 2014 18:07 schreef MadMaster het volgende:
De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft...
Wacht maar tot ze hun bek open doen en gaan krijsen of janken, dan pas besef je dat je liever dood had willen zijn...
Oh! Hoi in dat gevalquote:Op donderdag 25 december 2014 18:08 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg. Ben nog maar 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |