Ik al 4xquote:Op donderdag 25 december 2014 18:53 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Palma de Mallorca is echt mooi. Ben er al eens geweest, vooral mooie baaien etc
Ik denk dat je maar een aantal runways kan (en approaches, en gate take-offs)quote:Op donderdag 25 december 2014 18:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet naar Palma runway TPen?
Flightgear is toch een stuk uitgebreider en minder buggy hoor, met multiplayer, maar moet je downloaden.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:01 schreef Toto69 het volgende:
Oh ik lul uit m'n nek, ik ontdek echt nu pas dat je vanaf overal kan opstijgen, ik leg je uit hoe
uhuquote:Op donderdag 25 december 2014 19:03 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Flightgear is toch een stuk uitgebreider en minder buggy hoor, met multiplayer, maar moet je downloaden.
gaat wel ff duren 1.2 gbquote:Op donderdag 25 december 2014 19:06 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Doehttp://www.flightgear.org/download/
ff wachten dan maar. hoe werkt het?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:10 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik heb m op 3 minuten binnen. toen ik zei doeben ik begonnen met Downloaden. heb m nu al
Gewoon je kan echt als je dat wil de opstartprocedure van een echt vliegtuig gebruiken, dus ook echt ieder knopje in de juiste volgorde aanklikken, waar je kan ook gewoon autostart doen in het begin etc.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ff wachten dan maar. hoe werkt het?
Oh vet, maar hoe kunnen we samen vliegen dan?quote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Gewoon je kan echt als je dat wil de opstartprocedure van een echt vliegtuig gebruiken, dus ook echt ieder knopje in de juiste volgorde aanklikken, waar je kan ook gewoon autostart doen in het begin etc.
Er zit gewoon een multiplayer mode op. moet zelf nog effe kijken maar ik dacht als je opstart dat je dan ergens aan moet vinken dat je mp wil en dat je dan in de mp room gegooid wordt. zal het zo ff uitzoeken.quote:Op donderdag 25 december 2014 19:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh vet, maar hoe kunnen we samen vliegen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |