HAHAH kutleefquote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn peuken bij haar laten liggen
quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Fylax het volgende:
Open er een KLB topic over, daar ben jij goed in![]()
KLB / De walle
RIPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live For Hardstyle!
quote:Op zondag 28 december 2014 15:44 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
RIP![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:55 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Gvd moet ik nu m'n eigengrap gaan uitleggen ik bedoel met jonge kaas jonge dames en met rijpe kaas oma's dus er zijn een hoop mensen in dit topic die een obsessie hebben voor oma's :p
Wel gvd leuke grap niet?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef tweelo_1997 het volgende:
Hallo,
Ik ben sinds kort papa geworden en word niet goed van het gezeik dat mijn vriendin iedere dag uitkraampt, ze zeikt de hele dag door over van alles en nog wat. Laatst had ze het erover dat mijn buren vaak snachts thuiskomen en dat ze last heeft van het lawaai die de buren de rest van de nacht maken (Geen idee wat voor geluiden want ik heb nergens last van). Ook heeft mijn vriendin heel veel zin in seks omdat ze een grotere kut wilt.. (altans dat zegt ze tegen mij). Weet niet of er meerdere mannen zijn met dit probleem..
quote:
Verdomme man oudequote:Op zondag 28 december 2014 15:45 schreef Fylax het volgende:
Verdomme tweelo, wat komt er een poep uit jouw toetsenbord.
[..]
Zo ben ik.quote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
[..]
Verdomme man oudeien uit de sloothalen
quote:Op zondag 28 december 2014 15:48 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
We hebben daardoor wel veel wachtwoorden gejat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live For Hardstyle!
quote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef tweelo_1997 het volgende:
Wauw kippenvel van dit nummer!Volgend jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |