Dat was ook het eerste wat mij opviel toen ik hem zag. Heb hem ook in gewoon enkele kleur gezien, maar vond dit zo apart, zie je niet veelquote:Op donderdag 25 december 2014 14:25 schreef RingBewoner het volgende:
Laten we voorop stellen dat ik de kleurstelling gewaagd vind.
Vorige eigenaar had er 2 zilver gemaakt wegens krassen, de andere 2 moeten nog, maar kan ook zijn dat ik er gewoon 4 andere velgen onder zet. Bang dat de zilveren lak er op den duur af zal gaan.quote:
Is ook een idee. Mijn oom is autospuiter geweest, die maar ff vragen of die ze mooi kan spuiten. Aan de ene kant lijkt het me mooier om ze dan goud te spuiten in dezelfde tint als de bovenkant van de auto.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:33 schreef Fer het volgende:
Als hij een vorige maand een spuitbusje van de aktion heeft gepakt, ja dan is het na een paar x wasser af. Ik vind ze er wel bij passen, misschien laten stralen en spuiten met echte lak bij een spuiter.
Omdat ik zoals het er nu naar uit ziet over een tijd mijn baan kwijt ben. Werk bij Philips in Emmen en ze zijn van plan de fabriek te sluitenquote:Op donderdag 25 december 2014 14:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als je minimaal 112 km per dag rijdt, waarom koop je dan geen klein dieseltje?
Rijdende doodskisten idd.quote:
Then again wat verwacht je van een auto van ongeveer 700kg. Dat is amper zwaarder dan de originele mini...quote:
Heb al doorgegeven aan RDW dat die goud/wit is, wordt kosteloos aangepast. Maar volgens een kennis die ook een goudkleurige auto heeft staat er vaak standaard geel bij de info. Op de RDW site kon ik de kleur goud ook niet aanvinken, stond er niet tussen. Dus heb het vermeld in het vakje waar ik overige informatie kon toevoegen.quote:Op donderdag 25 december 2014 15:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Oh, en volgens de RDW is het een gele auto.
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=88drzv
Kan een leuke boete opleveren. En hij is ook niet verzekerd. Kleinigheidje. Die boetes kun jij makkelijk betalen.
Hebben hem op de brug gehad en is volledig gecontroleerd.quote:Op donderdag 25 december 2014 16:55 schreef monsterd. het volgende:
Je vader is toch automonteur. Hoe heeft hij dit pareltje met deze historie aan eigenaren goed kunnen keuren
Desalniettemin, succes ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |