't is er niet beter op geworden sinds hun gitarist verloor met Russisch roulette.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Chicago maakt wel erg zoete nummers. Wel mooi, maar glazuur spat wel van je tanden
Dat krijg ik sws als Sylvana haar smoel opentrekt...en bij nagels op het schoolbord.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan me nog een acapella versie van ze bij Sylvana Simons op de bank bij TMF herinneren, kippenvel hoor.
Ik houd ervanquote:Op donderdag 25 december 2014 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Damn hier moet echt een tandarts aan te pas komen
I feel ya broquote:Op donderdag 25 december 2014 13:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig niet, tandarts wordt denk ik niet vergoed vanwege een nummer op de radio
Henk westbroekquote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Quizvraag: Wat is de echte naam van George Michael?
Georgos Papalamepiemelosquote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Giorgos Stephanapoulos. In ieder geval iets Grieks.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sjorsquote:Op donderdag 25 december 2014 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |