Ik vind ze juist beter te pruimen sinds die andere er in zit.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:31 schreef Sked het volgende:
Ik vond Di-rect fijner te luisteren met Tim Akkerman
Hij probeert het maar het wil niet lukken. Paar jaar geleden speelde hij Buddy Holly in een musical over het leven van (je raadt 't nooit) Buddy Holly.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:32 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met Tim zijn?
Tim doet volgens mij wat theatershowtjesquote:Op donderdag 25 december 2014 13:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb die theatershow van Di-Rect gezien waar ze Tommy speelden.
Die krullebol die nu de zanger is blies Tim Akkerman van het podium af. Wat een uitstraling heeft die gast!
Hoe zou het eigenlijk met Tim zijn?
Jouw pH is zeker rond de 1?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Bijna net zulke aanstellers als Kane
wat is er van die gozer geworden? Die zou toch de nieuwe John Mayer van Nederland worden?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:31 schreef Sked het volgende:
Ik vond Di-rect fijner te luisteren met Tim Akkerman
Ik ook.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze juist beter te pruimen sinds die andere er in zit.
Volledig langs me heen gegaan.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij probeert het maar het wil niet lukken. Paar jaar geleden speelde hij Buddy Holly in een musical over het leven van (je raadt 't nooit) Buddy Holly.
Daar heeft ie dan flink in gefaald, zowel op muzikaal als seksueel gebiedquote:Op donderdag 25 december 2014 13:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is er van die gozer geworden? Die zou toch de nieuwe John Mayer van Nederland worden?
Zal ik mijn anekdote weer eens herhalen?quote:Op donderdag 25 december 2014 13:33 schreef SonicVolcano het volgende:
In mijn klas waren de meiden helemaal gek van Jamie
Dat ik gewoon een afkeer tegen di-rect heb, mag ik ook eens bekrompen zijnquote:Op donderdag 25 december 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin heb je daar last van met dit nummer?
Ik ben geen bekende SC'er, dus ga je gangquote:Op donderdag 25 december 2014 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zal ik mijn anekdote weer eens herhalen?
Ja! Ja!quote:Op donderdag 25 december 2014 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doe eens, ik moet wel over 5 minuten weg dus snel graag.quote:Op donderdag 25 december 2014 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |