SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Room, is dat jouw uitzicht?quote:Op donderdag 25 december 2014 11:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Lt, mooie tweeling!
En T strak in pak!
Vrolijk kerstfeest moeders! Wij vieren een witte kerst in de bergen.
Kerstkindje in mammas oude jurk
[ afbeelding ]
Kerstweer:
[ afbeelding ]
Totdat ze het niet meer leuk vindtquote:Op donderdag 25 december 2014 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Hoe lang (per dag) leggen jullie baby in box, wipstoeltje, op boxkleed?
best lang. Paar uur per dag wel. Maar ze slaapt ook overdag niet in bedquote:Op donderdag 25 december 2014 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Hoe lang (per dag) leggen jullie baby in box, wipstoeltje, op boxkleed?
Als zij daar tevreden ligt is het goed toch? Als ze gaat mopperen heeft ze dus aandacht nodig, en die geef je haar dan, en dus doe je het goedquote:Op donderdag 25 december 2014 12:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, ik haal haar altijd eruit als ze begint te mopperen o.i.d. Maar toch... nog steeds na 5 maanden ontzettend onzeker of ik haar wel genoeg aandacht geef. Als ik haar in de box leg voel ik me vaak schuldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |