Ja, en niet eens een redelijk excuus, tja ik dacht dat hij van mij was....nouja je krijgt wel een keer eentje terug.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
weet je nog dat ze ook eens een shirt bij Nic weg had gehaald en verknipte
Jah.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heeft Nico hem zelfs én zelf gemaakt én betaald. Was het een rode?
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik niet, hij was al verkocht voor ik kon kijkenquote:Op woensdag 24 december 2014 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Ja was een rode want ze kon geen nieuwe maken omdat ze geen rode kralen meer had .quote:Op woensdag 24 december 2014 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
yep, te erg voor woorden.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Scootersnollie heeft um ook al hangenquote:Op woensdag 24 december 2014 21:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Vannes kijkt al behoorlijk tipsy uit haar ogen.
ja, en ze wilde zo graag een rode zei zequote:Op woensdag 24 december 2014 21:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
Nico heeft hem zelf gemaakt en de kralen gekocht van Lot!
Ik dacht alleen een enkel glas champagne en misschien 1 rood wijntjequote:Op woensdag 24 december 2014 21:09 schreef schizolientje het volgende:
En, heeft Patrick geen alcohol genuttigd?
Knipperlichtrelatie valt wel mee, ze zouden even wat meer afstand nemen maar dat valt erg tegen als je zowat op elkaars lip zit. Maar geen van beide zijn elkaar goed zat.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze hebben totaal verschillende normen en waarden, dus geen basis voor een relatie. Niks de poep, die knipperlichtrelatie houdt geen stand.
die cateraars lachen zich na afloop uit de broek.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:11 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Scootersnollie heeft um ook al hangen
dus zich niet aan de afspraak gehouden, alcohol is alcoholquote:Op woensdag 24 december 2014 21:11 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Ik dacht alleen een enkel glas champagne en misschien 1 rood wijntje.
Iddquote:Op woensdag 24 december 2014 21:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dus zich niet aan de afspraak gehouden, alcohol is alcohol
En dat al maanden geleden. Die Bolle heeft het op de webshop gezet en nu een 2e hands ketting voor nieuwprijs verkopen. Stel je voor dat jezelf een kraaltje rijgt.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
Nico heeft hem zelf gemaakt en de kralen gekocht van Lot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |