HOINK DOE NORMAAL O G DOE NORMAAL Gquote:Op woensdag 24 december 2014 13:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet je gore kkbek houden, drumstick.
Wat is er niet normaal dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Houden we hier een beetje normaal, anders gaat de reeks gewoon voortijdig dicht.
Neem je je pilletjes wel op tijd in jongen?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet je gore kkbek houden, drumstick.
Hahaquote:Op woensdag 24 december 2014 13:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil je dat ik mn vuist door je keel ram, met je grafbek?
Heb jouw back ook broeder, zeg maar waar wanneer.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
HOINK DOE NORMAAL O G DOE NORMAAL G
Nee, ik heb het een en het ander doorgekregen, ik snap het nu. Ben wat humeurig dus let maar niet op me.quote:
Moet ik je bek in elkaar trimmen, dropsleutelgezicht?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Neem je je pilletjes wel op tijd in jongen?
Nee hoe jij cutie typte........quote:
quote:
Geef het ook even door aan mij want ik begrijp er ook weinig van.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, ik heb het een en het ander doorgekregen, ik snap het nu. Ben wat humeurig dus let maar niet op me.
Doe maar, dan wordt hier niet meer van die vlogshit gepostquote:Op woensdag 24 december 2014 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet ik je bek in elkaar trimmen, dropsleutelgezicht?
Hij persifleert Rasti Rostelli.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geef het ook even door aan mij want ik begrijp er ook weinig van.
oja; qtquote:Op woensdag 24 december 2014 13:21 schreef housesoftheholy het volgende:
Hoort de cameraman wel zo emotioneel betrokken te zijn?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:21 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Doe maar, dan wordt hier niet meer van die vlogshit gepost
Vind je mij ook zo'n qtquote:Op woensdag 24 december 2014 13:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet bij hoor Frank.
Ik zal jou er eens emotioneel bij betrekken. Vrouwen zijn allemaal hetzelfde. Als je op een date bent met een secreet zoals jij kost dat als gauw 100 euro per week. Kun je beter een hoer neuken.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:21 schreef housesoftheholy het volgende:
Hoort de cameraman wel zo emotioneel betrokken te zijn?
100 euro per week? Wie date ik, een vuilnisman?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal jou er eens emotioneel bij betrekken. Vrouwen zijn allemaal hetzelfde. Als je op een date bent met een secreet zoals jij kost dat als gauw 100 euro per week. Kun je beter een hoer neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |