Aan Mascha of aan Foef?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voeder heeft dat ook wel denk ik.
Nee, want dan komt voederecto me klappen, hij stal mijn muze.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie vechten elkaar dadelijk niet weer de tent uit he, hoink?
Ja, is het onvermijdelijke gebeurd ja? Is het dan toch wat geworden tussen die twee tortelduifjes?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, want dan komt voederecto me klappen, hij stal mijn muze.
Voederbietel's winterpeen mag zo in de snert van hoth ja.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, is het onvermijdelijke gebeurd ja? Is het dan toch wat geworden tussen die twee tortelduifjes?
Is dit een homo-erotische variant van je relaas tegen houses? Heeft het zin om te zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zak lekker tot over je oren in de stront klaplul.
Oké.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voederbietel's winterpeen mag zo in de snert van hoth ja.
Wil je dat ik mn vuist door je keel ram, met je grafbek?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:16 schreef voederbietel het volgende:
Is dit een homo-erotische variant van je relaas tegen houses? Heeft het zin om te zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben?
6/10 would bangquote:
Denk echt dat zij een vreemde kut heeftquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voederbietel's winterpeen mag zo in de snert van hoth ja.
Rustig maar man.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil je dat ik mn vuist door je keel ram, met je grafbek?
Ik hoor hier niet bij hoor Frank.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Houden we hier een beetje normaal, anders gaat de reeks gewoon voortijdig dicht.
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Denk echt dat zij een vreemde kut heeft
cutiequote:
Wat een kutfilmpjequote:
Ik denk dat we er niet veel discussie over hoeven te voeren welke rol ik in de relatie heb.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mascha is de alpha in die relatie, dus ik weet niet wat je liever hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |