Iedereen hier is geinteresseerd in mijn leven en bijhorende anekdotesquote:Op woensdag 24 december 2014 13:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Alsof iemand überhaupt iets boeit hier.
Dat is toch miss Nederland? wow zou hard willen geven :$quote:
Wie is deze mijnheer?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Iedereen hier is geinteresseerd in mijn leven en bijhorende anekdotes
Even goed omroeren hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met extra enthousiasme wanneer Mascha een recept komt demonstreren.
Wat is dat?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hé Frank, kijkt mevrouw Drebin ook vloggloss?
Een dwerghamster genaamd Bert las ik net.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja DjeDje haar kat is dood ofzo
Ik zou niet weten wat een vlogglos isquote:
Wie boeit dat nouquote:Op woensdag 24 december 2014 13:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een dwerghamster genaamd Bert las ik net.
Er moet hier iemand heel erg hard lachen.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
Powervrouwendiner was dit jaar weer erg inspirerend voor mij als vrouw.
O ja haha dat is tat jaquote:Op woensdag 24 december 2014 12:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoop dat Tat weer een beetje opgeknapt is.
Vloggloss is een waardevol video document van een jonge vrouw met make-up en een kale dikke vriend en hun leven met de katten Siem en Manies.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou niet weten wat een vlogglos is.
Ik ging net heel hard om die opsommig van wie boeitquote:Op woensdag 24 december 2014 13:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er moet hier iemand heel erg hard lachen.
Klinkt bijzonder interessant allemaal.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vloggloss is een waardevol video document van een jonge vrouw met make-up en een kale dikke vriend en hun leven met de katten Siem en Manies.
Heet ie Bert?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:07 schreef terrastegel het volgende:
Een vis in mijn aquarium wordt aangevallen door een andere vis en is nu helemaal gewond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |