Weet je nog toen met die kerstballen er ook aan?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja jij bent daar echt goed in
Makkie meldt dat ze zich verslapen heeftquote:Op woensdag 24 december 2014 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Makkie verwent haar elke dag.
En als je geen make-up draagt dan?quote:Op woensdag 24 december 2014 12:49 schreef voederbietel het volgende:
Een tip voor mensen die hun bed opmaken moeilijk vinden
Integreer het in je make-up routine
Bij deze was ik echtquote:Op woensdag 24 december 2014 12:49 schreef voederbietel het volgende:
Een tip voor mensen die hun bed opmaken moeilijk vinden
Integreer het in je make-up routine
Oeeeeh RSDMquote:Op woensdag 24 december 2014 12:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik vraag me af wanneer Mascha en Gregor weer play-doh filmpjes gaan kijken op Youtube.
Mascha die op de dag dat ze bij de all-you-can-eat sushi gaan eten dezelfde kersttrui in een andere kleur aan heeft 's ochtends.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:53 schreef housesoftheholy het volgende:
Gregor die all-you-can-eat sushi gaat eten in zijn kersttrui
Mascha vond het wel een beetje genant dat ze om 10:30 's ochtends in de lobby moesten staan in galakleding. Foef was nonchalant.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:56 schreef voederbietel het volgende:
Gregor was z'n gewone bril vergeten liep die ouwe Foef de hele avond met z'n zonnebril op sterkte op!!
Ze had de reacties onder die video uitgeschakeld, waarschijnlijk om Tat voor kritiek te behoeden.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
Ze zijn net terug uit Londen. Helaas had Tat de 13e plaats behaald in de Miss World.
Gelukkig kon Mascha haar jas ruilen met Jimmy Boii.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mascha vond het wel een beetje genant dat ze om 10:30 's ochtends in de lobby moesten staan in galakleding. Foef was nonchalant.
Hoop dat Tat weer een beetje opgeknapt is.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ze had de reacties onder die video uitgeschakeld, waarschijnlijk om Tat voor kritiek te behoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |