Ja daar gaat het om :xquote:
En daarom moet je geen kinderen op de wereld zetten. Moet je je voorstellen dat je je dochter zo tegenkomt.quote:
Ik zou postnatale abortus overwegen.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daarom moet je geen kinderen op de wereld zetten. Moet je je voorstellen dat je je dochter zo tegenkomt.
Ik zou wel even zeggen 'joh, wat een mooie foto van je op internet'. Gênanter kan het niet en de kans is groot dat ze het dan wel laat.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou postnatale abortus overwegen.
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou wel even zeggen 'joh, wat een mooie foto van je op internet'. Gênanter kan het niet en de kans is groot dat ze het dan wel laat.
Wel een volle inbox dankzij jou.quote:
Kijk, er zijn tig fetishwebsites waar zulke vrouwen terecht kunnen. En waar gaat deze showen? Op een van de grootste fora van NL.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daarom moet je geen kinderen op de wereld zetten. Moet je je voorstellen dat je je dochter zo tegenkomt.
Of ze heeft het oedipuscomplex.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou wel even zeggen 'joh, wat een mooie foto van je op internet'. Gênanter kan het niet en de kans is groot dat ze het dan wel laat.
Dat maakt het voor sommige vrouwen juist coolquote:Op woensdag 24 december 2014 14:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kijk, er zijn tig fetishwebsites waar zulke vrouwen terecht kunnen. En waar gaat deze showen? Op een van de grootste fora van NL.
S&G kloon sletje gespot :$quote:Op woensdag 24 december 2014 14:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dat maakt het voor sommige vrouwen juist cool
lkkr veel aandagtquote:Op woensdag 24 december 2014 14:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou, goed, van mij mogen ze, maar ik moet daar ook altijd aan denken als zulke foto's zie.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kijk, er zijn tig fetishwebsites waar zulke vrouwen terecht kunnen. En waar gaat deze showen? Op een van de grootste fora van NL.
Ik kloon niet, als ik zo trots was op mijn lichaam als die vrouwen stond ik daar in volle gloriequote:
Post ze hier dan, wij zijn niet zo gemeen als het tegenvalt.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik kloon niet, als ik zo trots was op mijn lichaam als die vrouwen stond ik daar in volle glorie![]()
Daarbij, zoveel mannen kijken daar toch 'stiekem' of niet stiekem maar dan commentaar hebben op die vrouwen vind ik echt 450x
En dan nog durven te beweren "ik ben een beetje exhibistionistisch". Laat dat beetje maar weg.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:09 schreef vera166 het volgende:
Jullie zijn de opperloeders eigenlijkquote:Op woensdag 24 december 2014 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post ze hier dan, wij zijn niet zo gemeen als het tegenvalt.
inb4puurlouterquote:Op woensdag 24 december 2014 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Post ze hier dan, wij zijn niet zo gemeen als het tegenvalt.
Lijkt me lastig kijken naar zo'n blotevrouwenkanaal of hou jij juist van die vieze taboo fantasieën.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou, goed, van mij mogen ze, maar ik moet daar ook altijd aan denken als zulke foto's zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |