Hou dit vast.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had alle plezier van de wereld totdat je met deze trieste vraag mij tot inkeer deed brengen.
Ga je nog bij hem op bezoek?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij leeft
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die foto?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij leeft
[ afbeelding ]
Klinkt best aardig.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat zou kijkers garanderen. Met als titel "Holland's Medialandschap op de Schop".
Geniet maar van Foef en Foef als dat de enige lichtpuntjes in je leven moeten zijn. Pretbederver.quote:
Ik kijk ook foodgloss hoor.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geniet maar van Foef en Foef als dat de enige lichtpuntjes in je leven moeten zijn. Pretbederver.
Ik denk als je ze zo'n pak tegen politiehonden aanbied, dat er dan heus wel wat BN-ers ja zouden zeggen.quote:
Mascha maakt dat ik nog een enigszins draaglijk persoon ben.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geniet maar van Foef en Foef als dat de enige lichtpuntjes in je leven moeten zijn. Pretbederver.
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mascha maakt dat ik nog een enigszins draaglijk persoon ben.
Ach ja, alles beter dan jezelf verliezen in agressieve erotische spinsels niet?quote:
Dat is geheel subjectief.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:34 schreef voederbietel het volgende:
Ach ja, alles beter dan jezelf verliezen in agressieve erotische spinsels niet?
Enigszins.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:33 schreef housesoftheholy het volgende:
Mascha maakt dat ik nog een enigszins draaglijk persoon ben.
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme net 4 broodjes gesmeerd, ik loop naar boven, struikel over m'n kutkat die langs me rent en alle broodjes liggen op de grond
fuck vandaag ik ben weg hier
HAHAHHAquote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme net 4 broodjes gesmeerd, ik loop naar boven, struikel over m'n kutkat die langs me rent en alle broodjes liggen op de grond
Nee ga niet weg! Dan is het hier helemaal dood.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |