Zie je, vrouwen geven alleen maar om geld dus waarom zou ik om vrouwen geven?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
100 euro per week? Wie date ik, een vuilnisman?
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zie je, vrouwen geven alleen maar om geld dus waarom zou ik om vrouwen geven?
Misschien kun je die vraag aan dat meisje van die filmpjes voorleggen.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zie je, vrouwen geven alleen maar om geld dus waarom zou ik om vrouwen geven?
Frank is hooked.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien kun je die vraag aan dat meisje van die filmpjes voorleggen.
Alsof die ook anders is. Frank, jij hebt niet eens een Fok!ster gehad dus je kan beter je goedbedoelde advies voor je bolle buik houden.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ros jou straks op je uitlaatklep, wortelpik.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:23 schreef voederbietel het volgende:
Na Chroestjov is nu VD je uitlaatklep Hoink?
MASCHA IS NIET OPPERVLAKKIG ze verdient zelf superveel geld en is een succesvolle vrouw, ze heeft al 10 jaar met gregor denk dat je gewoon jaloers bent op haar. Als mascha niet superlief was dan had ze niet zo'n perfect leven gehad met gregor en een mooi huis met siem en manis.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Manis? Manis van in Ketjap Manis?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
MASCHA IS NIET OPPERVLAKKIG ze verdient zelf superveel geld en is een succesvolle vrouw, ze heeft al 10 jaar met gregor denk dat je gewoon jaloers bent op haar. Als mascha niet superlief was dan had ze niet zo'n perfect leven gehad met gregor en een mooi huis met siem en manis.
Nou, ik vind het in zekere zin bijzonder dat iemand en zoveel onzin kan uitkramen en dat tegelijkertijd zoveel mensen naar die meuk kijken.quote:
Doe maar fok! relatietherapeut.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik vind het in zekere zin bijzonder dat iemand en zoveel onzin kan uitkramen en dat tegelijkertijd zoveel mensen naar die meuk kijken.
Misschien ook maar eens iets beginnen,
Je moet gewoon 12-13-jarigen als doelgroep pakken. Die grijpen alles aan wat "volwassen" is. Misschien kan je wat vlogs over sigaar roken en whisky drinken maken?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik vind het in zekere zin bijzonder dat iemand en zoveel onzin kan uitkramen en dat tegelijkertijd zoveel mensen naar die meuk kijken.
Lijkt wel KLB.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom heet Ketjap Manis Manis?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Manis? Manis van in Ketjap Manis?
Kan je er zelf wel om lachen?quote:Op woensdag 24 december 2014 13:26 schreef hoink581 het volgende:
Jeetje, wat is het vermoeiend joh om al die agressie te simuleren.
waarom heeft android 18 zo'n wijde broekquote:Op woensdag 24 december 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
Stem Toto69 als Tatjana
[ afbeelding ]
Weet niet was op de referentiefoto ook zoquote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heeft android 18 zo'n wijde broek
Je hebt ook Ketjap Medja.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom heet Ketjap Manis Manis?
Ik had alle plezier van de wereld totdat je met deze trieste vraag mij tot inkeer deed brengen.quote:
Ik zou wel een vlog willen beginnen waarin ik iedere week een andere BN'er een ongelooflijke rotschop verkoop.quote:Op woensdag 24 december 2014 13:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet gewoon 12-13-jarigen als doelgroep pakken. Die grijpen alles aan wat "volwassen" is. Misschien kan je wat vlogs over sigaar roken en whisky drinken maken?
quote:Op woensdag 24 december 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet niet was op de referentiefoto ook zo
Dat zou kijkers garanderen. Met als titel "Holland's Medialandschap op de Schop".quote:Op woensdag 24 december 2014 13:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou wel een vlog willen beginnen waarin ik iedere week een andere BN'er een ongelooflijke rotschop verkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |