Waarom zou je daar in godsnaam iets willen kopenquote:Op woensdag 24 december 2014 01:38 schreef Iwanius het volgende:
Alle Marokkaanse en Turkse winkels zijn gewoon eerste en tweede kerstdag open
Waarom nietquote:Op woensdag 24 december 2014 01:49 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in godsnaam iets willen kopen
TS is onterft door familie en hij heeft geen vrienden want TSquote:Op woensdag 24 december 2014 09:55 schreef Krabs het volgende:
Alsof je tijdens de kerst boodschappen wil doen. Beter zit je lekker bij je familie en/of vrienden.
Meubelboulevards zijn sowieso verschrikkelijk en je kunt meubels heel goedkoop bij de kringloop halen, hoef je niet naar zo'n nare meubelboulevard, waar echt het meest rotte publiek van Nederland samenkomt en het is goed voor de portemonnee en voor ons leefmilieu.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat ik nooit snap zijn die mensen die op Tweede Kerstdag meubel boulevards afstruinen. Dat is toch in 1 woord verschrikkelijk.
Ik heb mijn meubels van marktplaats. Allemaal massief eiken, niet van die spaanplaat troep, en modelletjes zoal ze niet meer gemaakt worden (kloostertafels) en allemaal voor een prikkie omdat mensen er na 50 jaar welleens vanaf willen. Schuurapparaat erover en in de olie gezet en het ziet er tegek uitquote:Op woensdag 24 december 2014 10:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Meubelboulevards zijn sowieso verschrikkelijk en je kunt meubels heel goedkoop bij de kringloop halen, hoef je niet naar zo'n nare meubelboulevard, waar echt het meest rotte publiek van Nederland samenkomt en het is goed voor de portemonnee en voor ons leefmilieu.![]()
Soms staan er hele goede meubels op straat ook, mijn broertje en ik vonden een keer een hele mooie tafel in Leeuwarden en die hebben we per trein naar ons huis vervoerd (lopen - trein - lopen).
quote:Op woensdag 24 december 2014 01:42 schreef Inspireme het volgende:
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat vrij weinig over is 1e en 2e kerstdag
Of tweede paasdagquote:Op woensdag 24 december 2014 09:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat ik nooit snap zijn die mensen die op Tweede Kerstdag meubel boulevards afstruinen. Dat is toch in 1 woord verschrikkelijk.
Omdat men daar soms meer kwaliteit heeft dan wat men je aan massa spul voorschotelt bij de AH of Jumbo/Plus e.d. Verlaat je veilige 'Hollandse'comfort(winkel)zone maar eens en kijk eens verder dan je neus lang is.quote:Op woensdag 24 december 2014 01:49 schreef Woelwater het volgende:
Waarom zou je daar in godsnaam iets willen kopen
Ik vier ook geen kerst. Straks om 19:00 werken tot 01:00, morgen werken van 15:00 tot 22:00 en vrijdag werken van 13:00 20:00. Als ik thuis ben lekker in me uppie de normale dagelijkse dingen doen die ik altijd doe op een doordeweekse donderdag en vrijdag. Lekker op tijd mijn bed in, lekker slapen en de volgende dag weer werken. Ik wil ze min mogelijk van kerst meekrijgen dus vandaar ook dat ik de komende 2 dagen mijn telefoon permanent uit zet voor familie en vrienden. Kerst mag wat mij betreft afgeschaft wordenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:29 schreef ntm het volgende:
Ja het is echt niet normaal hoe druk het overal is, lijkt net alsof mensen in hongersnood zitten voor 3 weken. Blij dat ik kerst niet vier, die gekte eromheen is niks voor mij.
quote:Op woensdag 24 december 2014 16:32 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik vier ook geen kerst. Straks om 19:00 werken tot 01:00, morgen werken van 15:00 tot 22:00 en vrijdag werken van 13:00 20:00. Als ik thuis ben lekker in me uppie de normale dagelijkse dingen doen die ik altijd doe op een doordeweekse donderdag en vrijdag. Lekker op tijd mijn bed in, lekker slapen en de volgende dag weer werken. Ik wil ze min mogelijk van kerst meekrijgen dus vandaar ook dat ik de komende 2 dagen mijn telefoon permanent uit zet voor familie en vrienden. Kerst mag wat mij betreft afgeschaft worden
Ook al die mensen die zogenaamd haast hebben in de supermarkt omdat ze nog zoveel moeten voorbereiden voor vanavond, morgen en overmorgenquote:Op woensdag 24 december 2014 16:35 schreef ntm het volgende:
[..]Ik heb er ook niet veel mee, mijn familie woont allemaal in het buitenland waardoor er sowieso niet veel te vieren valt en christelijk ben ik ook niet. Gewoon lekker thuis blijven, 2e kerstdag werken. Verdient nog goed ook, werken tijdens feestdagen
Leuk leven heb je.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:42 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ook al die mensen die zogenaamd haast hebben in de supermarkt omdat ze nog zoveel moeten voorbereiden voor vanavond, morgen en overmorgenIk weet dan nooit zo goed of ik moet huilen of lachen als ik dat zie. Met kerst werken is idd heerlijk. Ik heb de sleutel van het bedrijf dus ik kan gewoon binnen. In principe hoef ik niet perse te werken maar zowel ik als mijn baas vind het fijn dat het werk niet stil blijft liggen. Morgen en vrijdag heb ik op kantoor lekker alles voor mezelf: Het kopieerapparaat, de koffieautomaat, niemand die me kan storen bij het inboeken van abonnementen en ik kan op het gemakkie de ledenadministratie bijhouden. Als ik klaar ben met werken rijd ik ff langs het tankstation om een broodje en een flesje cola te halen en daarna lekker met de gordijnen dicht op het bankie of misschien thuis nog wat dingen afwerken die ik op t werk die dag niet afkreeg
*wordtquote:Op woensdag 24 december 2014 10:18 schreef Karig_Hutje het volgende:
Hier zijn de supermarkten morgen en overmorgen ook gewoon open. Maar alles is al bij AH besteld en word thuis bezorgd. Scheelt weer een hoop gedoe.
En dan neergestoken worden door het tuig voor de winkel zekerquote:Op woensdag 24 december 2014 01:50 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Waarom niet
brood, groente, fruit, vlees, chocola, snoepgoed
Koop een lolly en ga t vieren.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Meubelboulevards zijn sowieso verschrikkelijk en je kunt meubels heel goedkoop bij de kringloop halen, hoef je niet naar zo'n nare meubelboulevard, waar echt het meest rotte publiek van Nederland samenkomt en het is goed voor de portemonnee en voor ons leefmilieu.![]()
Soms staan er hele goede meubels op straat ook, mijn broertje en ik vonden een keer een hele mooie tafel in Leeuwarden en die hebben we per trein naar ons huis vervoerd (lopen - trein - lopen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |