Hahaha die snoet ook hequote:Op dinsdag 17 november 2015 20:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Rutger schrikt zich dood als iedereen bij de poort staat !
Het hek is vd dam.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Rutger schrikt zich dood als iedereen bij de poort staat !
Och, nog wel maar niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:58 schreef DjinN het volgende:
Jezus christus die pot met pis....vind de beste man ineenkeer helemaal niet meer zo knap...
Ik hoop het ook maar het lijkt mij een gozer die je in de gaten moet houden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
Maar hopelijk is hij echt op de goede weg.
Het is gelukt![]()
Daar kan ik niet komen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef Ole het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/topicadmin/2261566/1/50
hier verder
Daar ben ik ook bang voor. Zijn karakter is zo heb ik het idee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar het lijkt mij een gozer die je in de gaten moet houden.
Zodra er iets ergs gebeurt, gaat die fles weer heel vriendelijk naar hem lonken, denk ik.
Tja, wat wil je na 20 jaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Zijn karakter is zo heb ik het idee.
Best sneuquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, wat wil je na 20 jaar.
Denk dat hij echt gevoelig blijft voor alcohol. 1 druppel en hij is terug bij af.
Zeker. Dat maakt het zo klote. Hij zit al tegen Korsakoff aan, zeiden ze.quote:
Wil hem over een half jaar nog wel eens terugzien. Ben benieuwd of ie het volhoudt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
Maar hopelijk is hij echt op de goede weg.
Het is gelukt![]()
Ik ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil hem over een half jaar nog wel eens terugzien. Ben benieuwd of ie het volhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |