Ohnee ? Een joint roken, bier drinken, nu weer cocaïne. Met andere woorden hij is nog niets veranderd tot nu toequote:
Ja nu weer cocaïnequote:Op dinsdag 3 november 2015 21:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohnee ? Een joint roken, bier drinken, nu weer cocaïne. Met andere woorden hij is nog niets veranderd tot nu toe
Ja daarom is ie echt niet clean als hij 7 jaar zwaar verslaafd is! Kan hij niet clean zijn. Na 28 dagen daar te zijn geweest.quote:
Ik vind het ook wel erg kort om los te komen van 7 jaar gewoonte.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja daarom is ie echt niet clean als hij 7 jaar zwaar verslaafd is! Kan hij niet clean zijn. Na 28 dagen daar te zijn geweest.
Niet na een klein maandje therapie, denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:20 schreef DKUp het volgende:
Hij kan er niks aandoen, dat biertje en dat lijntje kan hij echt niet laten staan
Verschil met vorige week die jongen ging naar Afrika. Klopt gewoon nietquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef Disana het volgende:
Ik vind het ook wel erg kort om los te komen van 7 jaar gewoonte.
Hoe lang ging die?quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Verschil met vorige week die jongen ging naar Afrika. Klopt gewoon niet
Meteen weer naar de dealer, niet echt handig dat hij in Nederland zit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet na een klein maandje therapie, denk ik.
Volgens mij ook maar 2 maanden ofzo. Het is kort, maar zou genoeg moeten zijn, maar alleen als je zelf wil!quote:
Ja, ze moeten wel willen. Ik heb het gevoel dat deze knul er nogal makkelijk over denkt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Volgens mij ook maar 2 maanden ofzo. Het is kort, maar zou genoeg moeten zijn, maar alleen als je zelf wil!
Dat is kort. Maar er is ook nog nazorg.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was dat niet vier weken? Precies weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |