Zou best kunnen, toch? Nooit meer van die rollenspellen, of hoe die genoemd worden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar hoe moet ik dit na het 'afkicken' voor me zien? Dat hij nooit meer een game mag spelen?
Eenschquote:Op dinsdag 1 december 2015 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat iedereen internetverslaafd is. Of je nu aan het gamen bent of chatten of FOK!ken. De verslaving hebben we allemaal. Als je ergens komt waar je geen verbinding hebt geeft dat al een ongemakkelijk gevoel.
Het is inderdaad een deel van ons leven geworden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat iedereen internetverslaafd is. Of je nu aan het gamen bent of chatten of FOK!ken. De verslaving hebben we allemaal. Als je ergens komt waar je geen verbinding hebt geeft dat al een ongemakkelijk gevoel.
Inderdaad, anders kan ik niet in de VBL SC mijn mening geven.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Paar keer meegemaakt dat het internet uitviel en toen merkte dat ik verslaafd was aan het internet. Nu heb ik iets van als het internet weer uitvalt, dan kan ik ook weer zonder.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:58 schreef Grutsk het volgende:
Wel een leuke jongen om te zien, eigenlijk!
Ik zal wel even een mooi briefje voor je schrijven naar RTLquote:Op dinsdag 1 december 2015 20:58 schreef TigerXtrm het volgende:
12 uur gamen per dag?Je had mij moeten zien in de week nadat Fallout 4 uit kwam
Kunnen we je ook opgeven?quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:58 schreef TigerXtrm het volgende:
12 uur gamen per dag?Je had mij moeten zien in de week nadat Fallout 4 uit kwam
Dat kan alleen maar een fokker bedenkenquote:
thanks, dat soort spellen speel ik nooitquote:Op dinsdag 1 december 2015 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Multiplayer_online_battle_arena
hij is nog vrijgezellig dus sla je slag!quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:58 schreef Grutsk het volgende:
Wel een leuke jongen om te zien, eigenlijk!
Gewoon neequote:Op dinsdag 1 december 2015 20:59 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Kunnen we je ook opgeven?
Zeker omdat Fallout 4 gewoon Fallout 3 + een beetje building crap is......
quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:00 schreef DKUp het volgende:
We hebben ook nog een aantal mensen uit de UTO COS die mee kunnen doen aan Verslaafd![]()
![]()
Dat vind ik knap.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:58 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Paar keer meegemaakt dat het internet uitviel en toen merkte dat ik verslaafd was aan het internet. Nu heb ik iets van als het internet weer uitvalt, dan kan ik ook weer zonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |