Hou me tegen danquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, houd het centraal! De wedstrijd is weer begonnen.
Hebben we het een keer inhoudelijk over muziek haak je af, enorme paardenlul.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, houd het centraal! De wedstrijd is weer begonnen.
Ik kies Danny Vera.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Hebben we het een keer inhoudelijk over muziek haak je af, enorme paardenlul.
why be a king when you can be a godquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik voelde dit al een week lang aankomen. Maximizer die gooit als een God maar King die dan de partij net uit het vuur sleept.
JUICHEN yeahquote:
Wie was die Nederlandse zangeres met snik in de stem die Gretchen benaderde aldus Johan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gretchen Peters én Tom Russell? No way.
Die vrouw in die blauwe jurk!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef Abed het volgende:
[..]
Wie was die Nederlandse zangeres met snik in de stem die Gretchen benaderde aldus Johan?
Ja joh , moet die nog meer pijn lijden?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen ze King niet een stoeltje geven ofzo? Of een troon eventueel.
Segway dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja joh , moet die nog meer pijn lijden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |