Ik ben te huur voor 300-450 euro per uur afhankelijk van het aantal deelnemers en het specifieke onderwerp.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:34 schreef Blackings het volgende:
Ik wil een voederbeatle in huis hebben
Onderwerp als in de specifieke fetisj?quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben te huur voor 300-450 euro per uur afhankelijk van het aantal deelnemers en het specifieke onderwerp.
O oke. Ik vond het ook wel erg grappig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jawel. Dat is mijn reactie wanneer ik iets wel grappig vind.
Als jij geil wordt van kleiplaatjes of bacteriële activiteit in de bouwvoor. Mij om het even.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Onderwerp als in de specifieke fetisj?
Ben blij dat het bij die paar keer meeten gebleven is, had een kerst zonder cadeautjes niet overleefd geloof ik.quote:
kan je ook backflips doen in de woonkamerquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben te huur voor 300-450 euro per uur afhankelijk van het aantal deelnemers en het specifieke onderwerp.
En ik een biologisch suikerfeest niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben blij dat het bij die paar keer meeten gebleven is, had een kerst zonder cadeautjes niet overleefd geloof ik.
wat is een v tech loop rekquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:43 schreef eend112 het volgende:
Ik heb
- nespresso ajtomaat voor m'n moeder
- v tech loop rek voor neefje
- v tech beer voor neefje
- voor de rest allemaal een half staatslot
Had gewoon witte lupine pastei voor je gemaakt in de vorm van een geit hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En ik een biologisch suikerfeest niet.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat is een v tech loop rek
Ik koop met mijn ma een tel. voor mijn vader en voor mijn neefje had ik een shirt gekocht, daar blijft het bij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:43 schreef eend112 het volgende:
Ik heb
- nespresso ajtomaat voor m'n moeder
- v tech loop rek voor neefje
- v tech beer voor neefje
- voor de rest allemaal een half staatslot
Dan had ik liever de ramadan nog een maand verlengd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had gewoon witte lupine pastei voor je gemaakt in de vorm van een geit hoor.
Heb die houding nog niet gehad met yoga.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
kan je ook backflips doen in de woonkamer
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dan had ik liever de ramadan nog een maand verlengd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |