Jij koopt zeker ook een nieuwe auto als je banden een beetje zacht zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hetzelfde op mijn pc gehad. Ga er maar vanuit dat je je laptop dient te vervangen.
Jij bent achterlijk nietwaar. Dergelijke gebreken waarin een monitor niet verder komt dan een zwart of blauw scherm heeft vaak te maken met GPU problemen. Een laptop dat vrij oud is en geen waarde meer vertegenwoordigd zal in veel gevallen meer kosten om te repareren dan het kopen van nieuw exemplaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij koopt zeker ook een nieuwe auto als je banden een beetje zacht zijn?
Nietwaar inderdaad. Hij krijgt gewoon een windows 7 opstartscherm dus het zal ergens binnen de OS software foutgaan. Het kan natuurlijk hardwarematig zijn maar op basis van jouw gelimiteerde ervaring met je eigen laptop zou ik niet bij iedereen gaan adviseren om er vanuit te gaan dat het altijd zo is.quote:
Hij krijgt helemaal geen blauw scherm, hij boot gewoon niet op in Windows. Dikke kans dat dit helemaal niks met de GPU te maken heeft maar gewoon software is (of heel misschien de HDD).quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij bent achterlijk nietwaar. Dergelijke gebreken waarin een monitor niet verder komt dan een zwart of blauw scherm heeft vaak te maken met GPU problemen. Een laptop dat vrij oud is en geen waarde meer vertegenwoordigd zal in veel gevallen meer kosten om te repareren dan het kopen van nieuw exemplaar.
Dat kan wel een tijd duren hoor. Zodra je dat ding nog een keer opgestart krijgt meteen alle data eraf halen en overzetten op welke externe opslag je ook hebt en daarna kijken of je Windows er opnieuw op kan gooien. Of als Windows repair het fixt is het ook goed natuurlijk maar dan nog al je belangrijke data even veilig stellen voor het geval dat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:26 schreef MrKen het volgende:
Ik kreeg inderdaad een blauw standaard Windows scherm, dus geen BSOD. Intussen is System startup repair toch gestart en is nu ongeveer 40 minuten bezig met zoeken naar problemen. Hoe lang kan en mag dit duren?
Jouw gelimiteerde ervaring in het begrijpend lezen van teksten zou ik je überhaupt afraden om ook maar enigzins te reageren in een forum. Lezen en conclusies trekken kun je in beide gevallen niet. Overigens is een pc geen laptop. Daar naast toont je eigen beperkte inzichten niet aan dat het helemaal geen hardware probleem zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Nietwaar inderdaad. Hij krijgt gewoon een windows 7 opstartscherm dus het zal ergens binnen de OS software foutgaan. Het kan natuurlijk hardwarematig zijn maar op basis van jouw gelimiteerde ervaring met je eigen laptop zou ik niet bij iedereen gaan adviseren om er vanuit te gaan dat het altijd zo is.
Je hebt het gewoon fout en hoe moeilijk het ook is je zal toch moeten leren om ermee om te gaan. Sterkte.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jouw gelimiteerde ervaring in het begrijpend lezen van teksten zou ik überhaupt afraden om ook maar enigzins te reageren in een forum. Lezen en conclusies trekken kun je in beide gevallen niet. Overigens is een pc geen laptop. Daar naast toon je eigen beperkte inzichten niet aan dat het helemaal geen hardware probleem zou kunnen zijn.
Nee Jij hebt het fout, en dit bericht toont des te meer aan dat je moet leren om daarmee om te gaan. Je kunt niet lezen. Begin daar eerst aan te werken en daarna je geringe kennis onderhanden te nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon fout en hoe moeilijk het ook is je zal toch moeten leren om ermee om te gaan. Sterkte.
Ezelquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jouw gelimiteerde ervaring in het begrijpend lezen van teksten zou ik je überhaupt afraden om ook maar enigzins te reageren in een forum. Lezen en conclusies trekken kun je in beide gevallen niet. Overigens is een pc geen laptop. Daar naast toont je eigen beperkte inzichten niet aan dat het helemaal geen hardware probleem zou kunnen zijn.
Mongool, kun je niet lezen? Wie zegt dat hij een nieuwe laptop moet aanschaffen. De zin "er vanuit gaan" en "moeten" zijn twee verschillende contexten. Maar blijkbaar ziet je beperkte intelligentie dat niet in.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:35 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Ezel....
En dan koop jij maar direct een nieuwe desktop?GPU vervangen en je bent weer good 2 go. Met een laptop ligt dit soms anders ivm geïntegreerd in het moederbord o.i.d.
@ TS; Meerdere opties;
1. Druk er eens een Windows installatie CD in, en repair je Windows is. Misschien helpt dit.
http://www.sevenforums.com/tutorials/3413-repair-install.html
2. Druk tijdens het opstarten eens F8 in, en kies voor veilige modus. Start dit wel op? Dan is het 99% zeker een driver probleem.
http://windows.microsoft.(...)-safe-mode=windows-7
3. Kom je echt niet verder, dan is herinstallatie misschien een optie. Maar dit gewoon pas gebruiken als laatste redmiddel.
Probeer er nou niet onderuit te lullen dat je met deze reactie;quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mongool, kun je niet lezen? Wie zegt dat hij een nieuwe laptop moet aanschaffen. De zin "er vanuit gaan" en "moeten" zijn twee verschillende contexten. Maar blijkbaar ziet je beperkte intelligentie dat niet in.
Niet bedoeldt dat TS een nieuwe laptop kan gaan aanschaffenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hetzelfde op mijn pc gehad. Ga er maar vanuit dat je je laptop dient te vervangen.
De enige die zich er probeert uit te lullen ben jij. Klaarblijkelijk heb jij nooit begrijpend lezen gehad. Zelfs de quote die je eruit haalt bevestigd mijn argumentatie. En een smiley helpt je falen in het lezen van zinnen niet te verbergen, ezel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:38 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Probeer er nou niet onderuit te lullen dat je met deze reactie;
[..]
Niet bedoeldt dat TS een nieuwe laptop kan gaan aanschaffen.
Gast, get over it. Stap even weg van het toetsenbord, neem een glaasje limonade en doe een rondje om het blok. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mongool, kun je niet lezen? Wie zegt dat hij een nieuwe laptop moet aanschaffen. De zin "er vanuit gaan" en "moeten" zijn twee verschillende contexten. Maar blijkbaar ziet je beperkte intelligentie dat niet in.
Je beschrijft hier je dagelijkse activiteiten zo te zien als wajong trekker. Succes met niets doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Gast, get over it. Stap even weg va het toetsenbord, neem een glaasje limonade en doe een rondje om het blok. Komt wel goed.
Je verveeld je gewoon hé, dat is het. Nou ik hoop dat je weer even afgeleid bent van de grijsheid van je bestaan dan kan de rest weer proberen om een constructieve oplossing te bedenken voor TS. Jij mag het laatste woord hebben, beginnend onder de streep.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je beschrijft hier je dagelijkse activiteiten zo te zien als wajong trekker. Succes met niets doen.
Leuk dat jij simpele levenswijze en nietszeggende bestaan hier beschrijft. Klaarblijkelijk zit je er geestelijk mee in de knoop. Zoek hulp zou ik zeggen. Vergeet je niet je incontinentie luiers over een uur te verwisselen, dan kan de rest het weer over het onderwerp van TS hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Je verveeld je gewoon hé, dat is het. Nou ik hoop dat je weer even afgeleid bent van de grijsheid van je bestaan dan kan de rest weer proberen om een constructieve oplossing te bedenken voor TS. Jij mag het laatste woord hebben, beginnend onder de streep.
Gast, jij bent hier die onzin uitkraamt. Meteen "concluderen" dat het hardwarematig moet zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leuk dat jij simpele levenswijze en nietszeggende bestaan hier beschrijft. Klaarblijkelijk zit je er geestelijk mee in de knoop. Zoek hulp zou ik zeggen. Vergeet je niet je incontinentie luiers over een uur te verwisselen, dan kan de rest het weer over het onderwerp van TS hebben.
Gast, ben je achterlijk ofzo. De enige die onzin uitkraamt ben jij. Ten eerste is het geen "conclusie" maar een suggestie. Nergens blijkt uit dat dit het niet zou kunnen zijn. Echter zou je dat makkelijk kunnen uitsluiten door de hardware te analyseren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Gast, jij bent hier die onzin uitkraamt. Meteen "concluderen" dat het hardwarematig moet zijn
Er zijn zoveel dingen die je daarvoor nog kunt doen, voordat je dat kan vaststellen.
Ik zou toch eerst kijken of de "Laatst bekende juiste configuratie" werkt. Dan Veilige Modus. Dan zou ik nog booten vanaf de Windows 7 repair disk en herstellen of system restore doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gast, ben je achterlijk ofzo. De enige die onzin uitkraamt ben jij. Ten eerste is het geen "conclusie" maar een suggestie. Nergens blijkt uit dat dit het niet zou kunnen zijn. Echter zou je dat makkelijk kunnen uitsluiten door de hardware te analyseren.
Wat was er kapot dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:09 schreef MrKen het volgende:
Nouja, wat een niveau hier.
Vanochtend is mijn laptop helaas overleden (bloemen zijn welkom per pm)
Ik heb een nieuwe gekocht en er ook flink voor in de buidel getast, want dit is gewoon irritant.
De bestanden waren nog tot aan het middag uur te herstellen, maar rond de namiddag zette de ontbinding zich aan en was er verder niets meer te redden. Toch nog redelijk wat weten te herstellen.
Klinkt als de harde schijf? Je weet dat je voor 50 euro een nieuwe harde schijf hebt? Of voor onder de 100 euro een 256GB SSD?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:09 schreef MrKen het volgende:
Nouja, wat een niveau hier.
Vanochtend is mijn laptop helaas overleden (bloemen zijn welkom per pm)
Ik heb een nieuwe gekocht en er ook flink voor in de buidel getast, want dit is gewoon irritant.
De bestanden waren nog tot aan het middag uur te herstellen, maar rond de namiddag zette de ontbinding zich aan en was er verder niets meer te redden. Toch nog redelijk wat weten te herstellen.
Dat weet ik, maar ik had haast met iets en heb een paar 'brekende' overhaaste beslissingen genomen. Hij was daarna echt wel kapot.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef oheng het volgende:
[..]
Klinkt als de harde schijf? Je weet dat je voor 50 euro een nieuwe harde schijf hebt? Of voor onder de 100 euro een 256GB SSD?
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:00 schreef MrKen het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik had haast met iets en heb een paar 'brekende' overhaaste beslissingen genomen. Hij was daarna echt wel kapot.
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 24 december 2014 12:38 schreef MrKen het volgende:
[..]
Nou, vooruit.
Ik wilde de hardeschijf bekijken, maar één schroefje kreeg ik met geen mogelijkheid los. Dus wrikte ik het geheel los, waarmee ik mijn doel bereikte en vervolgens dus idd een brekende ontdekking deed. (Ja, je hoeft er niet in te wrijven dat dit dom was, ik ben ongeduldig en dat heeft soms gevolgen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |