'Is dat de hartslag of een screensaver?'quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze dan Vista nemen en die hartbewaking steeds vastloopt maar grafisch wel mooi is!
Altijd handig zulke rekentrucjesquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja prima, maar dan heb je gewoon een goed salaris, met een 38-urig contract.
Ik heb nu trouwens afgedwongen dat ik op het eind van het jaar onder de streep hetzelfde krijg, met het grote verschil dat ik maar 36h/w werk, dus praktisch gezien ga ik er 11% op vooruit
Die hosselt er nu chickies mee?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn oude 3GS is door CL wegdoneerd aan een berbertje. Zo lief.
Zo ben ik. Hij mocht hem zo pakken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn oude 3GS is door CL wegdoneerd aan een berbertje. Zo lief.
En dat vind je niet een beetje apart, zulke emoties jegens een telefoon?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vrouw is op zoek naar een nieuw toestel, en daardoor viel het op dat de 5(s) zo'n beetje het kleinste goede toestel is. De compacts/mini's van Sony, HTC en Samsung zijn nog steeds te groot voor haar. En ze is me een potje pissig daarom.
Toch lief dat je dat ene raampje speciaal voor hem open had gelaten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ben ik. Hij mocht hem zo pakken.
Aardig van me dat de reservesleutel bij de buren lag, zo voor het pakkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch lief dat je dat ene raampje speciaal voor hem open had gelaten.
Ze is pissig omdat er geen kleine toestellen meer zijn...quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat vind je niet een beetje apart, zulke emoties jegens een telefoon?
Ik heb nu niets met Android, vind het gewoon echt nog steeds niet lekker werken, maar zodra ze iets beters op de markt brengen dan Apple stap ik zonder emoties over hoor.
Dat was ik ook niet van plan, ik vond het gewoon een aparte woordkeuze, meer niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is pissig omdat er geen kleine toestellen meer zijn...
Wat praat je? Ik doe niet mee met de Apple/Android discussie vandaag. Die mag je lekker alleen voeren.
Op zich een wijs besluitquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe niet mee met de Apple/Android discussie vandaag. Die mag je lekker alleen voeren.
en je schoot gelijk in de verdediging, goed bezigquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan, ik vond het gewoon een aparte woordkeuze, meer niet.
Nee, ik stelde een vraag, met een uitleg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en je schoot gelijk in de verdediging, goed bezig
Zoals ik zei, ze is pissig omdat de kleinste goede telefoon (5s) nog steeds te groot is. Meer niet, minder niet.
Goedquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik stelde een vraag, met een uitleg.
Ik zie alleen iemand die pissig in, om een telefoon.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed
Vind ik dat vreemd?
Nee, want daar ging het totaal niet om. Jij ziet emoties, mijn vrouw ziet een te groot toestel.
Nee, niet om een telefoon, pancake, omdat er alleen nog maar grote telefoons zijn. Ik vind het wel een beetje vermoeiend dat ik alles moet uitkauwen voor je.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie alleen iemand die pissig in, om een telefoon.
Nevermind verder.
Dan doe je het lekker niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet om een telefoon, pancake, omdat er alleen nog maar grote telefoons zijn. Ik vind het wel een beetje vermoeiend dat ik alles moet uitkauwen voor je.
Toch eerder naar huis, hoewel ik daar bij het opstaan ongetwijfeld spijt van heb (want geen ochtendmens) maar dan 's middags wel weer blijquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, menschen, wat zouden jullie doen, langer in bed blijven liggen, of eerder thuis?
True true. En ik ben nu gewend aan die 5:45.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch eerder naar huis, hoewel ik daar bij het opstaan ongetwijfeld spijt van heb (want geen ochtendmens) maar dan 's middags wel weer blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |