abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147888914
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke Braddie.
pi_147896736
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:08 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

pi_147909698
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 02:02 schreef abhinnaya het volgende:
Tip:

Okay... next...
Beste tip.
pi_147913643
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:08 schreef Stratman het volgende:

[..]

Ze is ook nog gewoon bevriend met de gozer waar ze 2 jaar een relatie mee heeft gehad.. En daar had ik absoluut geen problemen mee.
Maar dat was vast geen vriendje waar ze een week voor jou wat mee heeft gehad. Plus, jullie hadden geen relatie dus ook geen reden om daar een probleem van te maken.

quote:
Zou er zelf niks achter zoeken, ze heeft tenslotte geen gevoelens meer voor mij ondanks dat we intiem waren, dus waarom zou je er dan niet gewoon mee door een deur kunnen? Als haar vriend er een probleem van gaat maken is het een overly attached boyfriend en daar kan je ook vrij weinig mee, want dan houd ze lijkt mij, vrij weinig vrienden over omdat die kerel overal tussen komt en zich overal mee bemoeit.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar wel dat het misschien niet heel gepast is. De reden dat ze geen contact meer wil zal echter wel gewoon zijn dat ze een andere jongen heeft en dus geen behoefte meer aan jou.
pi_147915659
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar dat was vast geen vriendje waar ze een week voor jou wat mee heeft gehad. Plus, jullie hadden geen relatie dus ook geen reden om daar een probleem van te maken.

Het ging 2 weken voor ze mij leerde kennen uit met die kerel, daar had ze 2 jaar mee.
pi_147915694
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 08:40 schreef artelligence het volgende:

[..]

Beste tip.
Makkelijker gezegd dan gedaan, het is voor mij in ieder geval nog wel een beetje lastig om haar helemaal uit m`n hoofd te krijgen, al merk ik wel dat nu ik er over "kan praten" in dit topic dat het al veeeeeeeel minder is geworden dat ik nog aan haar denk en zo, eigenlijk alleen nog maar hier.
pi_147915914
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:01 schreef Stratman het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan, het is voor mij in ieder geval nog wel een beetje lastig om haar helemaal uit m`n hoofd te krijgen, al merk ik wel dat nu ik er over "kan praten" in dit topic dat het al veeeeeeeel minder is geworden dat ik nog aan haar denk en zo, eigenlijk alleen nog maar hier.
Klopt, maar wel de beste tip. Lekker, zo'n persoon die geen contact meer wil. Maakt het vergeten veel makkelijker!
pi_147915996
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:06 schreef artelligence het volgende:

[..]

Klopt, maar wel de beste tip. Lekker, zo'n persoon die geen contact meer wil. Maakt het vergeten veel makkelijker!
Dat is absoluut waar!
pi_147916056
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:06 schreef artelligence het volgende:

[..]

Vind ik niet. Ik kan het makkelijker achter me laten als het langzaam verwatert. Als de mogelijkheid tot contact er is, is het opeens niet zo belangrijk meer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_147916308
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 december 2014 01:51 schreef Stratman het volgende:
Het hoort mij niets te boeien maar het knaagt nog wel, want ondanks dat we geen relatie hadden en puur wat aan het daten/rotzooien waren ontwikkelde ik wel gevoelens voor haar en in het begin had ze ook sterke gevoelens voor mij, na de vakantie werd ik gefriendzoned en wilde ze vrienden blijven
Tip voor de volgende keer: dit is het moment waarop je alle contact moet afkappen.
pi_147916970
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:00 schreef Stratman het volgende:

[..]

Het ging 2 weken voor ze mij leerde kennen uit met die kerel, daar had ze 2 jaar mee.
Okay, ik zou dat niet heel chill vinden. Tenzij het vriendschappelijke contact een beetje heen en weer appen betreft.
pi_147920285
quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:19 schreef thabit het volgende:

[..]

Tip voor de volgende keer: dit is het moment waarop je alle contact moet afkappen.
Ja, dat had ik wel moeten doen..
pi_147920319
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Okay, ik zou dat niet heel chill vinden. Tenzij het vriendschappelijke contact een beetje heen en weer appen betreft.
Dat was ook mijn intentie, gewoon na dat hele friendzone verhaal nog vrienden blijven en gewoon normaal met elkaar om blijven gaan.

(Het was sowieso mijn intentie niet om met haar te daten, wilde gewoon kijken of er wat in zat qua vriendschap, dat we meteen bij de eerste keer afspreken al lagen te zoenen had ik niet verwacht / gedacht :') )
pi_147943842
Een scharrel, maar je hebt er niet geneukt? :')

Verder je fout is dat je der gaat lopen berichten, zie niet eens in waarom maar dat terzijde.

Als je gewoon niks van jeaat horen draaien ze vanzelf wel bij, en zoniet ben je der lekker vanaf.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_147951880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:24 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Een scharrel, maar je hebt er niet geneukt? :')

Verder je fout is dat je der gaat lopen berichten, zie niet eens in waarom maar dat terzijde.

Als je gewoon niks van jeaat horen draaien ze vanzelf wel bij, en zoniet ben je der lekker vanaf.
Die kans is nu wel verkeken dat ze nog bijdraait, zal haar sowieso niet meer berichten, dat hangt nu helemaal van haar af.
Als ze me ooit een berichtje stuurt prima, doet ze dat niet? Ook prima.
pi_147961017
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:00 schreef Stratman het volgende:

[..]

was je dan niet gewoon een beetje een rebound voor haar? Wat bedoel je trouwens met die zin in de OP over het liedje op de radio. Wie is JULLIE?
pi_147967913
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 22:47 schreef madeliefff het volgende:

[..]

was je dan niet gewoon een beetje een rebound voor haar? Wat bedoel je trouwens met die zin in de OP over het liedje op de radio. Wie is JULLIE?
Ja, dat was ik dus blijkbaar, dat vond ik ook best klote.

Enne met jullie bedoeld ze de band waarmee er aan de weg getimmerd word "unicornflakes" had haar verteld dat we nummers schrijven en er alles aan doen om op de radio te komen
pi_147970801
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:30 schreef Stratman het volgende:

[..]

Die kans is nu wel verkeken dat ze nog bijdraait, zal haar sowieso niet meer berichten, dat hangt nu helemaal van haar af.
Weer wat geleerd, geen rebound zijn.
pi_147970847
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:30 schreef Stratman het volgende:

[..]

Ze heeft je geblokt, dus haar berichten kan sowieso niet.
pi_147973346
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze heeft je geblokt, dus haar berichten kan sowieso niet.
Ja klopt.. Maar ik bedoelde het meer van, mocht ze opeens bijdraaien en mij een berichtje sturen als ze zich weer " Kan openstellen voor een vriendschap" merk ik dat vanzelf wel, en anders sja.. Jammer dan.

Als is dat hele "openstellen voor vriendschap" waarschijnlijk de grootste bullshit die ooit uit haar mond kwam, dus het houd hier bij op denk ik zo, en als dat toch niet zo is dan merk ik dat vanzelf.

[ Bericht 19% gewijzigd door Stratman op 26-12-2014 13:46:05 ]
pi_147973351
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weer wat geleerd, geen rebound zijn.
Dit inderdaad!
pi_147973366
quote:
Gelukkig deze niet. We hebben nog geen YouTube filmpjes, maar die worden in het nieuwe jaar geschoten!
pi_147974200
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:37 schreef Stratman het volgende:

[..]

Gelukkig deze niet. We hebben nog geen YouTube filmpjes, maar die worden in het nieuwe jaar geschoten!
Ik ben heeeeel benieuwd!
pi_147974819
Dat gaat ook wel goed komen! Maar we willen eerst sowieso een setlist van 30-45 minuten goed onder de knie hebben voor we uberhaupt gaan beginnen aan filmen, want het moet representatief worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')