Seen this shit before. "Never again" duurde niet heel lang.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:52 schreef Nintex het volgende:
De Pegida beweging begint steeds groter te worden, na 11.000 demonstranten eerder deze maand is het aantal verdubbeld tot 20.000 gisteravond. Daarnaast was er naast een demonstratie in Dresden tegelijkertijd een grote demonstratie gehouden in Munchen.
[ afbeelding ]
EenVandaag heeft een mooi stukje geschreven over Pegida
http://www.eenvandaag.nl/buitenland/56245/vijf_vragen_over_de_anti_islambeweging_in_duitsland
Kuddedier !quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef LelijKnap het volgende:
Lijkt me wel tof om eens in m'n leven te maken, met veel mensen op een plein staan met een degelijk ideaal.
Extrapoleer dat eens naar bijv. Nederland.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:03 schreef theunderdog het volgende:
Er wonen 525.105 mensen in Dresden, en 20.000 mensen waren bij die demonstratie.
Nou poe poe, revolutie !!
Oke, maar dit x dan niet de Joden en Christen afslachten tijdens je kruistocht, met social media zou je dat echt niet meer kunnen verklaren.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Extrapoleer dat eens naar bijv. Nederland.
Praat je al snel over 4%. Is niet veel maar stel dat nog eens 4% sympathisant is. Loopt het al op.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:04 schreef Triggershot het volgende:
Oke, maar dit x dan niet de Joden en Christen afslachten tijdens je kruistocht, met social media zou je dat echt niet meer kunnen verklaren.
Nee, maar ik ben ook erg introvert. Maar ieder zijn ding uiteraard, het was ook niet als een belediging bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met het ontkennen van wat ik ben. Lijkt het jou niet tof dan?
Probleem zal ook wel zijn dat de media er op duiken. Noem ik gemakshalve even een Wilders-complex.quote:
Ik ben ook redelijk introvert. Alhoewel, niet altijd even. Maar toch, je moet je toch wel kunnen inleven dat het een lekker gevoel zou zijn? Als je daadwerkelijk iets met de rest deelt...over iets van wat belang lijkt (of is).quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook erg introvert. Maar ieder zijn ding uiteraard, het was ook niet als een belediging bedoeld hoor.
Inleven is iets anders dan het zelf leuk vinden. Ik begrijp best waarom mensen dat groepsgevoel fijn vinden, maar ik vind het niets.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk introvert. Alhoewel, niet altijd even. Maar toch, je moet je toch wel kunnen inleven dat het een lekker gevoel zou zijn? Als je daadwerkelijk iets met de rest deelt...over iets van wat belang lijkt (of is).
Ik bedoel natuurlijk 'kunnen inleven dat jij het een lekker gevoel zou kunnen vinden'. Maar goed, offtopic. Excuus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:10 schreef theunderdog het volgende:
Inleven is iets anders dan het zelf leuk vinden. Ik begrijp best waarom mensen dat groepsgevoel fijn vinden, maar ik vind het niets.
Nee dat zou ik niet kunnen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk 'kunnen inleven dat jij het een lekker gevoel zou kunnen vinden'. Maar goed, offtopic. Excuus.
Precies, geef Nazi's geen tweede kans.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mooi het wordt tijd dat heel Europa in opstand komt tegen die verwerpelijke ideologie.
Ik ook (nog) niet. Kan ook geen ander probleem bedenken dat het demonstreren -voor mij- waard is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:13 schreef theunderdog het volgende:
Verder zie ik de islam niet als een zodanig probleem om daar tegen te demonsteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |