De fipo lukte dan wel weer.quote:
Iets met een uit de hand gelopen one-night standquote:Op maandag 22 december 2014 23:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vanaf de eerste nacht. Die kon ik nog niet.
Wat, over zuipkermissen? Die andere onzin blijf ik ver vandaan, namelijk.quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef CrunchySelf het volgende:
Daar had zoveel meer in de TT kunnen zitten.
Well that escalated quickly. apart hoe dat looptquote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Iets met een uit de hand gelopen one-night standEn inmiddels toch al weer 11 jaar samen, waarvan bijna 7 getrouwd
Miss moet je hem anders ff hier posten....quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb hoerigtraag internet. Super naar. Ik had de OP graag voorzien van een lief kattenplaatje.
Uit de hand gelopen ONSjes.quote:Op maandag 22 december 2014 23:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Iets met een uit de hand gelopen one-night standEn inmiddels toch al weer 11 jaar samen, waarvan bijna 7 getrouwd
Kun je nagaan hoe snel ie was gegaan als al m'n posts er gewoon nog hadden gestaan.quote:
Andere ozin is groot woord. Maar zaten wel wat dingen tussen, zonder mensen te irriterenquote:Op maandag 22 december 2014 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, over zuipkermissen? Die andere onzin blijf ik ver vandaan, namelijk.
Mijn vriend heb ik ook overgehouden uit een uit de hand gelopen ONS.quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen ONSjes.Al woon ik er voorlopig nog niet.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss moet je hem anders ff hier posten....
Miss was het een foutje en moeten ze in de herhalingquote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe snel ie was gegaan als al m'n posts er gewoon nog hadden gestaan.
Meh, ik heb er vooral even m'n buik vol van.quote:Op maandag 22 december 2014 23:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Andere ozin is groot woord. Maar zaten wel wat dingen tussen, zonder mensen te irriteren
Geduld Qwea, geduld.quote:Op maandag 22 december 2014 23:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss moet je hem anders ff hier posten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ach. Valt ook wel wat voor te zeggenquote:Op maandag 22 december 2014 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, ik heb er vooral even m'n buik vol van.Wel goed voor de lijn, dat dan wel weer.
Je hebt gewoon een semi rel gemistquote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef sanger het volgende:
Volgens mij mis ik even de clue van het kattenplaatje enzo, en de discussie in het vorige topic... maar goed
Heb je er een plaatje van?quote:Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef Lonaa het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vanochtend weer afgevallen was?
quote:Op maandag 22 december 2014 23:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geduld Qwea, geduld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nee, die anderen waren beter hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Boks! Hoeveel?quote:Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef Lonaa het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vanochtend weer afgevallen was?
Zo voel ik me ookquote:Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een semi rel gemistje leven is nu zinloos
quote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nee, die anderen waren beter hoor!
Kun je 2 dingen doen: zelfmoord of binge eating...quote:
RIP aan de nabestaandenquote:
Zo, Mylene heeft je flink bang gemaaktquote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik durf ook niet meer zo goed, weet je.
Voorlopig associeer ik jou met kattenplaatjesquote:Op maandag 22 december 2014 23:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik durf ook niet meer zo goed, weet je.
Aight! Maar prozac dus valsspelenquote:
Ik heb net in het notes topic gevraagd hoeveel notes ik nu heb. Ik had er 2, zeg maar, vorige week. Nu 9.quote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo, Mylene heeft je flink bang gemaakt
Cannot choose....quote:Op maandag 22 december 2014 23:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je 2 dingen doen: zelfmoord of binge eating...
Ik postte maar 1 kattenplaatje. en 1 obama plaatje. en nog een, met censuur.quote:Op maandag 22 december 2014 23:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Voorlopig associeer ik jou met kattenplaatjes.
Hahahahahahaquote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb net in het notes topic gevraagd hoeveel notes ik nu heb. Ik had er 2, zeg maar, vorige week. Nu 9.
Ik postte er een passend plaatje bij.
Vraag het.quote:Op maandag 22 december 2014 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahahahahahaik wil niet weten hoeveel notes ik erbij heb
Toch vond ik die van die kat heel erg gepastquote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik postte maar 1 kattenplaatje. en 1 obama plaatje. en nog een, met censuur.
Ja, ik ook.quote:Op maandag 22 december 2014 23:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Toch vond ik die van die kat heel erg gepast
quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb net in het notes topic gevraagd hoeveel notes ik nu heb. Ik had er 2, zeg maar, vorige week. Nu 9.
Ik postte er een passend plaatje bij.
Andersom is wat lastiger in ieder geval.quote:
quote:
Vriendelijk bedanktquote:
Noliferquote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Lonaa het volgende:
Maar dalijk krijg ik een ban. Fok! is mijn leven.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Krulledol het volgende:
O hallo! Ik hoor hier officieel, maar ik had de eerste berichten niet gelezen en dus geen eisen gezien. Dus plaatste ik berichtjes in een ander topic terwijl dat topic niet voor mij bedoeld is.
Hier pas ik dus welIk weeg 63,5 kilo, ben officiel nog 1 kilo te zwaar. Ik ben in iets meer dan 4 maanden 9/10 kilo kwijtgeraakt. En ik wil er nog wel iets vanaf. Ik heb niet bepaald een streefgewicht, ik kijk vooral naar hoe mijn lichaam eruit ziet. Doen jullie dat ook zo of hebben jullie een bepaald gewicht als doel?
Proestquote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andersom is wat lastiger in ieder geval.
[..]
Nee lig op bed en zou een uur geleden slapen. Maar ik vermaak me hier best.quote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef sanger het volgende:
Crunch, kijk je darts op RTL7? Dat nummer wat nu bezig is is wel wat (Eat, Sleep, Rave, Repeat).
Alleen dat eat dan niet al te letterlijk nemen he, anders schiet het niet zo opquote:Op maandag 22 december 2014 23:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee lig op bed en zou een uur geleden slapen. Maar ik vermaak me hier best.
Dat nummer is wel gaaf trouwens. Thx voor de reminder.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee lig op bed en zou een uur geleden slapen. Maar ik vermaak me hier best.
Dat nummer is wel gaaf trouwens. Thx voor de reminder.
Hee.. Klein, ik zeg altijd 1.60, maar officieel 1.58quote:
Wat denk je dat ik ga doen als ik een ban krijg?quote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Tijdens het slotje van zonet heb ik de hele kast leeg gegeten. Ik miste de steun gewoon merkbaar
quote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Tijdens het slotje van zonet heb ik de hele kast leeg gegeten. Ik miste de steun gewoon merkbaar
quote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Alleen dat eat dan niet al te letterlijk nemen he, anders schiet het niet zo op
12 kilo aankomenquote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ga doen als ik een ban krijg?
Oh hi!quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Krulledol het volgende:
O hallo! Ik hoor hier officieel, maar ik had de eerste berichten niet gelezen en dus geen eisen gezien. Dus plaatste ik berichtjes in een ander topic terwijl dat topic niet voor mij bedoeld is.
Hier pas ik dus welIk weeg 63,5 kilo, ben officiel nog 1 kilo te zwaar. Ik ben in iets meer dan 4 maanden 9/10 kilo kwijtgeraakt. En ik wil er nog wel iets vanaf. Ik heb niet bepaald een streefgewicht, ik kijk vooral naar hoe mijn lichaam eruit ziet. Doen jullie dat ook zo of hebben jullie een bepaald gewicht als doel?
DM me je adres ff. Bestel vast een vrachtwagen voor over een half jaar, takelt die je wel weer ff uit je huis.quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ga doen als ik een ban krijg?
Dat is klein jaquote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Hee.. Klein, ik zeg altijd 1.60, maar officieel 1.58Ik mag volgens mij 48 kilo wegen en dan heb ik nog een gezond gewicht.
Zo bedoel je?quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Alles met mateN hč. Eten moet je toch.
*schrijft weer iets op*quote:
NOEM JE ME DIK!?quote:Op maandag 22 december 2014 23:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
DM me je adres ff. Bestel vast een vrachtwagen voor over een half jaar, takelt die je wel weer ff uit je huis.
Gaat snel zoquote:
Dat jog.fm is grappig trouwens! Enige nadeel is dat er weinig opstaat uit m'n "normale" luisterhoekje, maar dat zijn details.quote:Op maandag 22 december 2014 23:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is klein jaHoe ben je de eerste kilo's kwijtgeraakt?
Negeer de rest in dit topic vanavond even. Ze hebben PWO op en zijn een beetje hyper
Je kunt toch ook dunne dingen takelen?quote:
Psychologische kosten kun je bij Mylene declareren!quote:
Eetmaatjesquote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ooit hč. Als ik maten heb, dan doe ik het zo
goede edit![]()
Ja, heb zo aardig wat nieuwe nummers leren kennen voor bij het hardlopen. Erg tofquote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat jog.fm is grappig trouwens! Enige nadeel is dat er weinig opstaat uit m'n "normale" luisterhoekje, maar dat zijn details.
Oh ja. Fair enough.quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt toch ook dunne dingen takelen?
quote:
Krijg je nog een ban zodra je er genoeg gespaard hebt trouwens???quote:
Leugentje om bestwil. Hij wil in je slipje, wedden?quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leugentje om bestwil. Hij wil in je slipje, wedden?
Weet ik niet eigkquote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Krijg je nog een ban zodra je er genoeg gespaard hebt trouwens???
Loop al iets van 12-12 jaar hier rond, heb in de crew gezeten (officieel nog steeds geloof ik) maar dat zou ik echt niet weten
Zaterdag, 20:00 uur, ergens centraal in NL, jij en ik, all you can eat restaurant, IIFYMquote:
Nee, volgens mij niet.quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Krijg je nog een ban zodra je er genoeg gespaard hebt trouwens???
Loop al iets van 12-12 jaar hier rond, heb in de crew gezeten (officieel nog steeds geloof ik) maar dat zou ik echt niet weten
Ik heb geen slipje aan.quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verdomme Q. Dat ik je DM moet je voor je houdenquote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Yes, na de 4e vetrol rechtsaf.quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]bereik ik mijn doel sneller.
Helaas wel.quote:Op maandag 22 december 2014 23:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is klein jaHoe ben je de eerste kilo's kwijtgeraakt?
Negeer de rest in dit topic vanavond even. Ze hebben PWO op en zijn een beetje hyper
Ik moet me dan eerst verdiepen in marconutrienten....quote:Op maandag 22 december 2014 23:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zaterdag, 20:00 uur, ergens centraal in NL, jij en ik, all you can eat restaurant, IIFYM
Slaap lekker.quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Banaanvragen.Bananen.
Kinders, ik ga pitten. Maakt het niet te bont.
Kom eraan. TomTom geeft wel wat lange reistijd aan, wegwerkzaamheden bij de vijfde rol ofzoquote:
Welte. Dont let the bed bugs bite.quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Banaanvragen.Bananen.
Kinders, ik ga pitten. Maakt het niet te bont.
Ik voelde er al wat kriebelen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kom eraan. TomTom geeft wel wat lange reistijd aan, wegwerkzaamheden bij de vijfde rol ofzo
Caffiene en nog heel wat anders spul. Maar ze is gewoo jaloers dat ze zelf nog geen scoop heeft genomenquote:
Mooi dat de knop om is gegaan! Kan me goed herkennen in je verhaal.. niet echt zwaar overgewicht, maar genoeg om niet lekker in je vel te zittenquote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Helaas wel.Ik was liever wat langer geweest. Alleen ik zie er nu al slank uit, was met die 9 kilo teveel wat molliger en voelde me heel ongelukkig.
Ik ben altijd 59 kilo geweest en anderhalf jaar geleden ging ik op kamers en ben ik alleen maar gaan leven op chocolade, chips, slechte tussendoortjes, alcohol en slecht avondeten. Ik sportte niet en kwam dus logischerwijs aan. Ongeveer 4,5 maanden geleden was ik echt verdrietig omdat ik broeken niet goed meer dicht kreeg, dus begon ik met hardlopen en alleen nog maar gezond eten (fruit, volkorenproducten, vlees, vis, groenten, noten enz). Ik eet ongeveer 1700 calorieën per dag, maar soms ook 1800 en soms ook 1500. En ik sport nu ook. Dus op die manier is het best snel gegaan, waarschijnlijk omdat ik alleen maar troep at dat mijn lichaam meteen zo goed reageert.
Ik vind het gelukkig heel leuk om gezond te eten en ik kan echt NIET begrijpen dat ik mijn lichaam zo heb verwaarloosd toen ik eenmaal op mezelf ben gaan wonenMaar ik ben 19, ik zie het maar als een slechte periode in mijn leven.
Leren door te doen toch. O waitquote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik moet me dan eerst verdiepen in marconutrienten....
Wel op de goede plek mag ik hopen?quote:
Pre-Work Out. Ze worden enorm hyper van dat spul hierquote:
Binnenkort stuiter ik net zo hard mee hierquote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Caffiene en nog heel wat anders spul. Maar ze is gewoo jaloers dat ze zelf nog geen scoop heeft genomen
Bij sommige dingen werkt dat wel, bij andere nietquote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Leren door te doen toch. O wait
Ja. Vijfde vetrol.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Wel op de goede plek mag ik hopen?
Vandaar de omleiding voor Crunchquote:
Heb je al wat besteld?quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pre-Work Out. Ze worden enorm hyper van dat spul hier
[..]
Binnenkort stuiter ik net zo hard mee hier![]()
Ja, chocolade is echt heerlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi dat de knop om is gegaan! Kan me goed herkennen in je verhaal.. niet echt zwaar overgewicht, maar genoeg om niet lekker in je vel te zittenHad dat ook toen ik een paar kg zwaarder was (wat is het toch met chocolade?
). Ook goed dat je op een gezonde wijze bezig bent om gewicht kwijt te raken
Nee, krijg van Qwea een samplequote:
Bijwerking van de PWO?quote:
Ja zo begon het ook bij mij. Door haar ben ik nu verslaafdquote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, krijg van Qwea een sampleNu hopen dat het echt PWO is en niet een één of vage drug. Zo begint namelijk het wel altijd bij drugdealers.. eerste sample is gratis. Daarna kom je terug voor meer
![]()
Als je zin hebt in een stukje chocolade moet je het ook gewoon nemen. Mij helpt dat juist om te voorkomen dat ik een hele zak leegeetquote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ja, chocolade is echt heerlijk.Maar nu ik aan het afvallen ben, kan ik niet zeggen dat ik het moeilijk vind. Terwijl ik had gedacht dat het heeeel moeilijk en zwaar zou zijn omdat zoveel mensen er eigenlijk moeite mee lijken te hebben.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, krijg van Qwea een sampleNu hopen dat het echt PWO is en niet een één of vage drug. Zo begint namelijk het wel altijd bij drugdealers.. eerste sample is gratis. Daarna kom je terug voor meer
![]()
Iedereen denkt dat ik nog strak sta van dat spul. Maar heb het genomen om 15:30. Stuk vroeger dan normaalquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Bijwerking van de PWO?
Ik heb trouwens ook Ritalin in huis, schijn je ook druk van te worden als je het niet nodig hebt
Dat doe ik nu ook wel eens, behalve de eerste weken tijdens het afvallen omdat ik echt het gevoel had dat ik een beetje verslaafd was aan chocolade. Dat klinkt extreem hequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je zin hebt in een stukje chocolade moet je het ook gewoon nemen. Mij helpt dat juist om te voorkomen dat ik een hele zak leegeet
Hoelang duurt het voordat het uitgewerkt raakt dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat ik nog strak sta van dat spul. Maar heb het genomen om 15:30. Stuk vroeger dan normaal
Sorry knul, vandaag neemt papa jouw pilletjes wel inquote:Ritalin schijnt dat ook te doen ja
Same here. Jij nam het nog eerder dan mij. Zolang kan dat toch nooit effect hebbenquote:
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voordat het uitgewerkt raakt dan?
[..]
Sorry knul, vandaag neemt papa jouw pilletjes wel in
Is voornamelijk cafeine wat ik hier begrepen heb, maar dan in een extreme dosis. Niet echt slecht suds, behalve misschien dat je doorgaat waar je normaal zou stoppen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Krulledol het volgende:
Is dat wel gezond / goed voor je lichaam zo!n pwo?
Niks mis mee zover ik weet. Had het zaterdag ook gebruikt bij op stap gaan, maar daar is het eigenlijk niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Krulledol het volgende:
Is dat wel gezond / goed voor je lichaam zo!n pwo?
Als ik na 3 uur 's middags koffie drink slaap ik ook niet voor 1 uur. 1 kop koffie. FML.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Same here. Jij nam het nog eerder dan mij. Zolang kan dat toch nooit effect hebben
Nee hoor. Herken het wel. Kan me nu echt niet meer voorstellen dat ik bijvoorbeeld zo'n hele zak M&M's in 1 zitting leeg kon etenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:03 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook wel eens, behalve de eerste weken tijdens het afvallen omdat ik echt het gevoel had dat ik een beetje verslaafd was aan chocolade. Dat klinkt extreem he, maar dan werd ik 's ochtends wakker en dan had ik echt enorme behoefte aan chocolade. Mijn lichaam vroeg er als het ware om.
Dus dat negeerde ik een paar weken en nu heb ik dat niet meer.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Is voornamelijk cafeine wat ik hier begrepen heb, maar dan in een extreme dosis. Niet echt slecht suds, behalve misschien dat je doorgaat waar je normaal zou stoppen.
Oh wacht, mogen plaatjes helemaal niet meer hier?quote:
Ja, weet ik veel. Ik heb uberhaupt de memo gemist dat ze niet mochten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh wacht, mogen plaatjes helemaal niet meer hier?
Hmm. Ik drink ook niet veel koffie, dus ben er wel wat gevoeliger voor dan een stevige doordrinker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik na 3 uur 's middags koffie drink slaap ik ook niet voor 1 uur. 1 kop koffie. FML.
Nu drink ik ook eigenlijk nooit caffeine.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Ik heb uberhaupt de memo gemist dat ze niet mochten.
That sounds awesome.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hmm. Ik drink ook niet veel koffie, dus ben er wel wat gevoeliger voor dan een stevige doordrinker.
Maar ben wel lekker druk in m'n hoofd ja
Jij moet PWO eens proberen. Slaap je dagen niet
Ik postte 4 plaatjes en ik heb ook nog geen ban.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ookmaar heb geen zin in een ban
Hoop ik ook. Daar leef ik voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed zo, braaf. Ze zullen trots op je zijn.
Ik weet er 1 waarbij je direct een ban krijgtquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik postte 4 plaatjes en ik heb ook nog geen ban.
Ach. In goed gezelschap valt dat vast meequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
That sounds awesome.
En zou zo maar eens een manische periode kunnen ontketenen.
Ik weet er wel meerderequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik weet er 1 waarbij je direct een ban krijgt
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Omschrijf die eens in woorden?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:09 schreef sanger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
DM please, dan weet ik of het dezelfde is.
Vrouw in badkuip waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Omschrijf die eens in woorden?
Meestal 12u hierquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Same here. Jij nam het nog eerder dan mij. Zolang kan dat toch nooit effect hebben
Dat is wel op heel glad ijs begeven dan he, en dat terwijl de Elfstedentocht nog niet in aantocht is.....quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Omschrijf die eens in woorden?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:12 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb hier kennelijk wat gemist qua plaatjes. Zegt me echt niks.
Ach ja. Ik zou om 22:45 al slapen, wou voor geen meter. Dus wie weet klopt het.quote:
Doe eens in DM. Niet plaatje. Maar een omschrijving, nu ben ik nieuwsgierig.quote:
Ah oke! Mijn keuze zal het dan niet zijn denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Is voornamelijk cafeine wat ik hier begrepen heb, maar dan in een extreme dosis. Niet echt slecht suds, behalve misschien dat je doorgaat waar je normaal zou stoppen.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Doe eens in DM. Niet plaatje. Maar een omschrijving, nu ben ik nieuwsgierig.
Klaar wakker hieroquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach ja. Ik zou om 22:45 al slapen, wou voor geen meter. Dus wie weet klopt het.
Vorige keer viel het me niks tegen. Sliep ik om 01:30 ofzo en had ik het pas 1900 genomen.
Checkquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Doe eens in DM. Niet plaatje. Maar een omschrijving, nu ben ik nieuwsgierig.
Ach, na een tijdje ben je echt immuun voor dat soort plaatjesquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik verwacht nu ook iets gruwelijks. Hoef geen nachtmerrie vannacht
En de auto is nog heel?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
+1.
k had ook rijles om 20:00, dat hielp ook niet.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, na een tijdje ben je echt immuun voor dat soort plaatjes
Nee, niet eensquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat was het eerste waar ik aan dacht...
Onbegrijpelijk he. 😂😩 Maar gelukkig zijn we tot dat besef gekomenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee hoor. Herken het wel. Kan me nu echt niet meer voorstellen dat ik bijvoorbeeld zo'n hele zak M&M's in 1 zitting leeg kon etenHeel goed (en sterk) van je dat je eerst bent wezen 'afkicken'
Precies!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:17 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk he. 😂😩 Maar gelukkig zijn we tot dat besef gekomen
Ja, maar jij hebt de suikers nodig om 80kg weg te drukkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:19 schreef Qwea het volgende:
Ik vreet nog steeds een zak m&ms in 1x leeg hoor
Beter dan een doos in je kat!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:19 schreef Lonaa het volgende:
Er zit een kat in een doos in m'n woonkamer.
Ja no wayquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt de suikers nodig om 80kg weg te drukken
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik weet nog wel een leuk kattenplaatje.
Jaaa! Die zijn lekkerquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Zak mm's is hier ook zo leeg. Vooral die blauwe zakken. Die zijn pas lekker.
Die met nootjesquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Laat eens zien?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:22 schreef Lonaa het volgende:
Daar stond een ban op in het Funny pics topic. Op een bepaald kattenplaatje.
Meer dan je denkt normaal gesprokenquote:
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Meer dan je denkt normaal gesproken
Bedankt voor de mental imagequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En dan zie je er nog net z'n krabbende kattenpootje uit bewegen.
klopt. Maar uit dingen zoals kwark.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Meer dan je denkt normaal gesproken
Maar die werd dan echt 50 x gepost in 1 topic.quote:
Put down those drugsquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En dan zie je er nog net z'n krabbende kattenpootje uit bewegen.
Filmpje van die Belg nog gezien vanmiddag?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt. Maar uit dingen zoals kwark.
Geen gebak, chocolade, koekjes, ect over het algemeen. Does not fit my macro's
Lmaoquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar die werd dan echt 50 x gepost in 1 topic.![]()
'Oh ik weet nog wel een leuk plaatje!'
'Oh laat zien dan!'
*insert kat in doos plaatje*
Nope.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Filmpje van die Belg nog gezien vanmiddag?
5.. Ga nu door voor de 10. Doe jij ook aan hardlopen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Precies!Hoe gaat het met het hardlopen? Op hoeveel km zit je nu? Of ben je nog aan het opbouwen?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar die werd dan echt 50 x gepost in 1 topic.![]()
'Oh ik weet nog wel een leuk plaatje!'
'Oh laat zien dan!'
*insert kat in doos plaatje*
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik moet echt meer gaan posten buiten dit topic.
Hahah ja die at ik ook altijd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:21 schreef CrunchySelf het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik moet echt meer gaan posten buiten dit topic.
Loop ook hardquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:27 schreef Krulledol het volgende:
[..]
5.. Ga nu door voor de 10. Doe jij ook aan hardlopen?
Over het besef... Ik lees wel eens op het Viva forum in soortgelijke afval topics als deze, daar worden ook eetlijstjes geplaatst. En dan heb je echt mensen die bijvoorbeeld 2 keer in de week patat eten en hele rare dingen op brood eten enzo. Of echt heeeeel weinig, dus maar 2 broodjes met hagelslag en avondeten en dat is dan patat. Dan heb je het volgens mij niet helemaal begrepen qua afvallen.Maar het is wel interessant om te lezen hoe mensen ermee omgaan.
Ehhh, wat knort er nu?????quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die van mij knort ookgewoon kut.
Hier ook honger. Ik maakte een boterham.quote:
Pasta zit in de pingquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Die van mij knort ookgewoon kut.
Hahaha dat begrijp ik niet als je afvallend bent. 🙈quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:19 schreef Qwea het volgende:
Ik vreet nog steeds een zak m&ms in 1x leeg hoor
5 naar 10 vanaf januari-boks.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Loop ook hardZit ook op 5km en ga in januari beginnen met trainen voor de 10km. En het VIVA forum.. jeetje. Heb daar ook even gepost, maar die zijn inderdaad echt niet bezig met hun gewicht. Ze willen ook helemaal geen feedback op hun lijstje, dat is het bizarre
Ik vind dat juist geweldig! Alhoewel je zelf ook wel kunt bedenken dat patat niet echt binnen een dieet past. Een keertje moet echt wel kunnen.. maar 2x in de week?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier ook honger. Ik maakte een boterham.
Lijstje:
O: 1 boterham met smeerkaas
T: 1 boterham met cervelaat
L: 1 boterham me cervelaat
D: 100 gram aardappels, 100 gram zuurkool, wat uitgebakken spekjes
T: 2 kerstfruitdingen
T: boterham met ham.
Heb Perfection bars hier in de kast liggen. Twijfel als ik die wil nemen of nietquote:
Boterhammen zijn heerlijk.quote:
Ook met Evy?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
5 naar 10 vanaf januari-boks.
Ik kan niet slapen.
Maar, waarom prop je er niet ook wat kwark in? Krijg je ook wat meer eiwit binnen iig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Boterhammen zijn heerlijk.
Ik heb echt behalve die L boterham en deze moeten eten omdat k wat moest eten. Niet omdat honger. Stomme pills.
Goed van je, ik denk ik ook in januari aan 10 km. En ja dat klopt ja. Je hebt ook forummers die dan gefrustreerd raken en dan gaan snoepen en dat is dan de schuld van iemand anders. DAt heb ik daar ook eens gelezen. En dan is iedereen het daarmee eens in zo'n topic terwijl ik denk; het is je eigen verantwoordelijkheid. Maar vind het stiekem wel vermakelijk om te lezenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Loop ook hardZit ook op 5km en ga in januari beginnen met trainen voor de 10km. En het VIVA forum.. jeetje. Heb daar ook even gepost, maar die zijn inderdaad echt niet bezig met hun gewicht. Ze willen ook helemaal geen feedback op hun lijstje, dat is het bizarre
Ik vind dat juist geweldig! Alhoewel je zelf ook wel kunt bedenken dat patat niet echt binnen een dieet past. Een keertje moet echt wel kunnen.. maar 2x in de week?
Ik had om 21:15 nog een l carnatine barquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb Perfection bars hier in de kast liggen. Twijfel als ik die wil nemen of niet
Nope, ik ben Evy een tijdje zat. (Of vooral d'r liedjeskeuze, eigenlijk.) Wel een soortgelijk schema.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook met Evy?Kan ook niet slapen.. en heb geeneens PWO op
Ben The Nanny aan het Binge-watchen
Ik bezit op dit moment geen kwark (daarnaastquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, waarom prop je er niet ook wat kwark in? Krijg je ook wat meer eiwit binnen iig.
Nee, maar bedankt voor het melden dat we kansloos zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Iemand al door dat we al weer op 250 Posts zitten
Geen dank. Deel dit met plezier.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor het melden dat we kansloos zijn.
Ei?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik bezit op dit moment geen kwark (daarnaastkwark
. Andere zuiveldingen heb ik ook maar sporadisch zin in)
Dat zei je moeder ook gisteren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Geen dank. Deel dit met plezier.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor het melden dat we kansloos zijn.
Hoe kun je iemand anders de schuld geven van je snoepgedrag?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:33 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Goed van je, ik denk ik ook in januari aan 10 km. En ja dat klopt ja. Je hebt ook forummers die dan gefrustreerd raken en dan gaan snoepen en dat is dan de schuld van iemand anders. DAt heb ik daar ook eens gelezen. En dan is iedereen het daarmee eens in zo'n topic terwijl ik denk; het is je eigen verantwoordelijkheid. Maar vind het stiekem wel vermakelijk om te lezen
Ja, ei probeer ik wel te eten.quote:
Ja, sorry, het kunnen niet altijd hoogtepunten zijn.quote:
Het is wel veel herhaling jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, ik ben Evy een tijdje zat. (Of vooral d'r liedjeskeuze, eigenlijk.) Wel een soortgelijk schema.
Boh! Goddelijk!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ei probeer ik wel te eten.Had ik laatst 's avonds. Op brood. Dat wel.
Morgenavond eten wij ontzettend verantwoord stoofvleesquote:
Zie ik zou hier nu goed op kunnen inhaken. Maar ik hou me ff inquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, sorry, het kunnen niet altijd hoogtepunten zijn.![]()
*insert vriendingrap eventueel*
Stoofvleesquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgenavond eten wij ontzettend verantwoord stoofvleesmet patat
En misschien broccoli, voor de vorm.
Dan had ie al terug geweestquote:
't is een nieuwe dag. Dan mag hetquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef Qwea het volgende:
Hmm, bak kwark wel of niet... Ah what the hell
Ik ook al heul erg lang niet meer, eigenlijk. Maar ik had zo'n zin in stoofvlees met patat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stoofvleespatat al 2 jaar niet gehad
Jammer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zie ik zou hier nu goed op kunnen inhaken. Maar ik hou me ff in
Ooh hey! Ik heb pasta en kwark als ontbijtquote:
Ik heb wel ergens wat opgeduikeld waar het wat duidelijker instaat. Wel per afstand en niet per tijd, maar eh. Nog meer Justin Bieberachtigs trek ik niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is wel veel herhaling jaLaatste 3 lessen met eigen muziek gelopen, veel fijner! Maar ga voor de 10km wel haar interval podcast gebruiken, omdat ik geen goed schema van haar kan vinden waarin per minuut staat beschreven wanneer je moet intervallen
Ga mijn wekker om 7 zetten. Wil op tijd klussenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:40 schreef sanger het volgende:
Hoelaat moet iedereen morgen op eigenlijk?
5quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:40 schreef sanger het volgende:
Geen wekker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:40 schreef sanger het volgende:
Zit jij nu ook nog aan de kwark?!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh hey! Ik heb pasta en kwark als ontbijt
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zit jij nu ook nog aan de kwark?!
Wat doe jij met dit weer op een terras. Waait hard en is koud buiten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen wekker.![]()
Nou ja, ik zet m wel want ik moet 's ochtends dingen doen en daar moet ik om 12:30 mee klaar zijn want dan moet ik op het terras zitten en daarna moet ik koekjes bakken voor kerst.![]()
Dus uhm, 9 uur ofzo.
Vakantiequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:40 schreef sanger het volgende:
Myfitnesspal oordeelt nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh hey! Ik heb pasta en kwark als ontbijt
Justin Bieber..quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel ergens wat opgeduikeld waar het wat duidelijker instaat. Wel per afstand en niet per tijd, maar eh. Nog meer Justin Bieberachtigs trek ik niet.
Jij bent ergquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:42 schreef Qwea het volgende:
[..]ff 350 nog weglepelen dan is de bak leeg.
Heater, deken, alles.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat doe jij met dit weer op een terras. Waait hard en is koud buiten.
Uurtje of 9. Kan de boel zelf indelen, want mag de hele dag aan m'nquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:40 schreef sanger het volgende:
Aha zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heater, deken, alles.
En ik ben met een roker. En ik ben een sociale ex-roker.
Bier!quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heater, deken, alles.
En ik ben met een roker. En ik ben een sociale ex-roker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |