En dat voor een blondjequote:
Heb je die boxer al gescored?quote:
quote:
De heer is trots op je!quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]ik kan nu bijna helemaal naakt naar Eternal Flame luisteren
Hoe ruikt ie?quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]ik kan nu bijna helemaal naakt naar Eternal Flame luisteren
Yep!quote:
Ja, ja, dat gaat goed komen, tnxquote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je de PM die ik heb gestuurd nog gechecked en kan je er wat mee?
Ik ga een themashow houden met Hemelvaartsdag; De Heer stijgt opquote:
Liever pinksteren....de heer stort neer...quote:Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ga een themashow houden met Hemelvaartsdag; De Heer stijgt op
quote:Op maandag 22 december 2014 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Liever pinksteren....de heer stort neer...
ik heb al een verzoekjequote:Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ga een themashow houden met Hemelvaartsdag; De Heer stijgt op
Weet je hoe ver dat lopen is!quote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
TV is een paar subsecties verder op fok.
Kom maar luisteren!quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga je vanavond echt kerstliedjes draaien?
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:45 schreef Uccie het volgende:
Ik heb mogelijk iets vertraging....techniek vrouwen jullie kennen het wel.
Over 6 minuten tune ik in. Tik Tak, Tik Tak..quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:45 schreef Uccie het volgende:
Ik heb mogelijk iets vertraging....techniek vrouwen jullie kennen het wel.
Ik zou me pas na een week zorgen gaan makenquote:
Ik ookquote:
Wel voor Uc en mij jaquote:
Uccie kerstquote:
Geniaal ditquote:
Deur verderquote:
Kerstbellen in je hol....oh nee verkeerde topicquote:
Staat er niet!quote:
Heb je fok! nu ook in skype-modus staanquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je fok! nu ook in skype-modus staan
Je moet politicus worden..ik zie talentquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
Hihihi gemanipuleerde poll
vet garpig, want als je op minder klikt komt hij bij de uitslag op meer te staan ahahahas
Ik rekende op meer mannen toen ik het script schreefquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
''Er zitten heel veel mannen in het topic''
uhu
Edit - Ok dan is het ook niet garpigquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik rekende op meer mannen toen ik het script schreef
Jawel, al 2000 jaar oudquote:
goed punt...kom ik later nog op terugquote:
ja die zit erinquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
Ik ken het verhaal een beetje en ik ben vreselijk bang dat er een bepaald nummer in voor gaat komen.
I wanna Fuck You In The Ass van de Outhere Brothers?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
Ik ken het verhaal een beetje en ik ben vreselijk bang dat er een bepaald nummer in voor gaat komen.
Nee ik ga wel gillen als ik hem voorbij hoor komen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
I wanna Fuck You In The Ass van de Outhere Brothers?
Och jeequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik ga wel gillen als ik hem voorbij hoor komen.
Zachtjes dan, anders schrik ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik waarschuw, denk over 3 nummersquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
ja je vraagt je toch af of het goed aflooptquote:
Ik hoop dat die baby het red, dat hij beroemd wordt en allesquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja je vraagt je toch af of het goed afloopt
quote:
Oh je lijden wordt nog iets langer uitgesteld...quote:
Dan komt ie denk iki niet....of het moet precies de afsluiter zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:
Whehehe, dit is echt leuk!
En nee Uccie, het nummer dat ik bedoel komt denk ik een stuk later in het verhaal.
Ik wacht gewoon rustig af.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan komt ie denk iki niet....of het moet precies de afsluiter zijn
Dan ben ik wel benieuwd waar jij bang voor was..quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:51 schreef YokiKater het volgende:
Oh deze kan ik wel hebben hoor. Hoefde je in die tijd ook helemaal niet voor te schamen, mooi nummer.
Ik wil je verhaal/show niet verklappen dus ik doe wel even een DM sturen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd waar jij bang voor was..
is goedquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil je verhaal/show niet verklappen dus ik doe wel even een DM sturen.
Mag altijd!! ik moet nu checken dat de mic niet aanstaatquote:
Ik denk dat ik even excuus aan de buren ga aanbiedenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mag altijd!! ik moet nu checken dat de mic niet aanstaat
Ja ik vond 5 genoegquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Schiet op we hebben het kerstverhaal op zijn Uc's
Ik ook niet hoor, maar ik ben dan ook achterlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Ja ja staat aan, maar ik volgde het nog niet helemaal
Ja voor toy soldiers, alsof hij geen ps4 wilquote:
Nee, dit is onnavolgbaarquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Ja ja staat aan, maar ik volgde het nog niet helemaal
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:00 schreef Kally het volgende:
Ja voor toy soldiers, alsof hij geen ps4 wil
Ja nou, toen hij water kreeg moest hij er ook wijn van maken, dat zegt genoeg over zijn hebberigheid toch?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou, toen hij water kreeg moest hij er ook wijn van maken, dat zegt genoeg over zijn hebberigheid toch?
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
Heerlijk avondje dit. Ondertussen zit ik te genieten van een Mona brownie pudding, en dan net ook nog luisteren naar Robbie Williams.. ik lijk wel een wijf.
Best weinig eigenlijk.quote:
Het is een kerstverhaal hèquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
Wel een aparte manier van kerstmuziek, maar wel leuk
Ik ben helemaal niet stoerquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een hele stoere vrouw. Ik ben vanavond een softy.
Nee johquote:
jijquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh
Ik ben de grootste softy die er is
Ja, ik!quote:
Van binnen zijn we allemaal zachtquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh
Ik ben de grootste softy die er is
Nah, jij weet dat heel goed van mijquote:
Koetsjie koetsjiequote:
Neuh, je bent gewoon een bikkelquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah, jij weet dat heel goed van mij
Nood breekt wettenquote:
quote:
Ja ehhh, als ik zo'n knop hadquote:
Ik heb knopjes, maar geen RECquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt een heel studio, maar geen REC-knop?
marilyn manson lukte niet...i triedquote:
Ik zit daar nu nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt een heel studio, maar geen REC-knop?
* grijnstquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
marilyn manson lukte niet...i tried
Weet je het zeker? Wil wel even kijken hoorquote:
Teamviewer aan zetten dan maar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Wil wel even kijken hoor
rum rozijnen fudge???quote:
Nee, gewoon caramel, maar lekkahhhhhhhhhhhquote:
Ik kan natuurlijk elke zondagochtend een stukje bijbelverhaal doen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
Je moet een boek uitbrengen, een nieuw testamentDan ga ik naar de kerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef Kally het volgende:
Ik ben er morgen ook niet. Ik heb een huis vol drinkende vrouwen
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef Kally het volgende:
Ik ben er morgen ook niet. Ik heb een huis vol drinkende vrouwen
Oh, je stond op het roosterquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk elke zondagochtend een stukje bijbelverhaal doen.Ik denk niet zo veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat geval...nee.quote:
Wat let je? Volgende week?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
In dat geval...nee.
Behalve Pasen, die wil ik nog wel een keer echt zelf doen.
Dan is het geen Pasen.quote:
Dan gaan we bij jou eieren zoeken?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
In dat geval...nee.
Behalve Pasen, die wil ik nog wel een keer echt zelf doen.
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zit nu nog aan de boerenkool
Ritme
quote:
Ik ga mee.quote:
Morgen en overmorgen misschienquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt ook niet echt van de grond dit jaar
Ik heb hem ook sinds het WK niet meer aan gehadquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:40 schreef ACT-F het volgende:
Eens kijken of mijn smartcard het nog doet. Al 2 maanden geen tv gekeken
Gelukkig, het werkt. Ik hoef hem niet opnieuw te actieverenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook sinds het WK niet meer aan gehad
Lelijke spelvout, die had ik van jou niet verwachtquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gelukkig, het werkt. Ik hoef hem niet opnieuw te actieveren
Ik zag het nadat ik het geplaatst hadquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lelijke spelvout, die had ik van jou niet verwacht
Met al die vrouwenquote:Op woensdag 24 december 2014 15:10 schreef Kally het volgende:
Mensjes, fijne dagen, ik ga straks alvast mijn eerste feestje hebben
Jij ook schatjepatatjequote:Op woensdag 24 december 2014 15:10 schreef Kally het volgende:
Mensjes, fijne dagen, ik ga straks alvast mijn eerste feestje hebben
Dronken vrouwenquote:Op woensdag 24 december 2014 17:23 schreef Kally het volgende:
De drank flessen zijn geopend. Als dat maar goed komt <3
Drankfles is één woord; dronken vrouw! Geniet zequote:Op woensdag 24 december 2014 17:23 schreef Kally het volgende:
De drank flessen zijn geopend. Als dat maar goed komt <3
Dat mag jij zeggenquote:Op woensdag 24 december 2014 22:14 schreef Melting het volgende:
Voor het geval er behoefte is aan 'andere' kerstmuziek, dan mag ik denk ik wel zeggen dat Vout draait op Radio 49.
quote:
Het waren er meer dus vandaar los van elkaar.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Drankfles is één woord; dronken vrouw! Geniet ze![]()
![]()
Ik ben net klaar met werken
Geldt ook voor drankflessenquote:Op donderdag 25 december 2014 00:51 schreef Kally het volgende:
Het waren er meer dus vandaar los van elkaar.
Ik zit tot mijn huigje vol, en ja gewoon met eten
Ik rol nergens, ik ga zo maar een film aanzetten denk ikquote:Op donderdag 25 december 2014 00:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geldt ook voor drankflessenRol je zo naar bed? Ik rol er net uit
Njah, ik hoef geen radioshow te doen inderdaadquote:
Als er maar muziek isquote:Op donderdag 25 december 2014 00:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, ik hoef geen radioshow te doen inderdaad
Hele avond muziek gehad, nu tijd voor een filmpje, slaap lekker morgenochtend ofzoquote:
Mijn slaap is nu wel weg. Ik had andere plannen maar alles is in duigenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Hele avond muziek gehad, nu tijd voor een filmpje, slaap lekker morgenochtend ofzo![]()
![]()
Ja vandaar de morgenochtend, herkenbaar en alles. Kusjekroel ik ga lekker op de bank liggenquote:Op donderdag 25 december 2014 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn slaap is nu wel weg. Ik had andere plannen maar alles is in duigen
quote:Op donderdag 25 december 2014 00:55 schreef Kally het volgende:
Ik ben ergens vanavond mijn stem kwijt geraakt
Raakt veel zoek vannachtquote:Op donderdag 25 december 2014 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn slaap is nu wel weg. Ik had andere plannen maar alles is in duigen
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vandaar de morgenochtend, herkenbaar en alles. Kusjekroel ik ga lekker op de bank liggen
quote:Op donderdag 25 december 2014 01:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Raakt veel zoek vannacht
Ja die stem ben ik niet zo blij mee, want keelpijn en alles, en daar zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 25 december 2014 01:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Raakt veel zoek vannacht
Thee met honing, veel water drinken, zuigen op snoepjesquote:Op donderdag 25 december 2014 01:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die stem ben ik niet zo blij mee, want keelpijn en alles, en daar zit ik niet op te wachten.
Ja, ik heb nu thee met honingquote:Op donderdag 25 december 2014 01:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Thee met honing, veel water drinken, zuigen op snoepjes
Jij ookquote:Op donderdag 25 december 2014 02:27 schreef Fokker89 het volgende:
Vanaf de Fokkerkant ook een fijne kerst voor iedereen.
Morgen ben ik er niet, maar 2de kerstdag ga ik nog een lange leuke show doentot dan allemaal
Ik ook nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:54 schreef Uccie het volgende:
Niet zoveel posten, ik kan het niet bijhouden.
Net op tijd!quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:38 schreef Fokker89 het volgende:
Vanmiddag vanaf 15:00 een extra lange uitzending op GutterFM.
Met gezellige liedjes en zulks.
Dus verveel je je ook deze 2de kerstdag? kom dan gezellig luisteren!
grgr
Gewoon zo 50 uur achter elkaarquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:03 schreef ACT-F het volgende:
En dit nummer 50 uur draaien vanaf YouTube en ondertussen![]()
Ik lag gisteravond om 20:30 al te pitten na een lange familieverplichtdingdag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou zo 50 uur achter elkaar kunnen slapen. Ik heb bijna niks anders gedaan
O nee, ik heb zo 12 uur achter elkaar geslapenquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik lag gisteravond om 20:30 al te pitten na een lange familieverplichtdingdag.nadeel is dan wel dat ik vanochtend om 5 uur weer wakker was
ik tune wel inquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:38 schreef Fokker89 het volgende:
Vanmiddag vanaf 15:00 een extra lange uitzending op GutterFM.
Met gezellige liedjes en zulks.
Dus verveel je je ook deze 2de kerstdag? kom dan gezellig luisteren!
grgr
Pff daar moet ik niet aan denken, dan ben ik de hele dag brakquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O nee, ik heb zo 12 uur achter elkaar geslapen
Ik de Gluhweinquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:15 schreef Karzai het volgende:
Meteen met een smartlap, ik open de champagne
Spijkerpoepen is geen traditiequote:Op vrijdag 26 december 2014 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, wij hebben als traditie oa. spijkerpoepen, of je daar nou vrolijk van moet worden....
Nah laat maarquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naja wie weet misschien wordt het een traditie iemand moet er mee beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |