Nee beter gaat ie 10 topics en zoveel tijd stoppen ipv het issue gewoon op te spelen bij zijn artsen. Los daarvan zou ik zeggen google ff op honing als wondgenezer misschien dat je dan nog wat leert knaap.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat toot naar een PvdA-stemmende necrofiel moet gaan luisteren
je bent niet helemaal 100% man.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:35 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Dat Toto niet doet wat jij wilt en dat je dat niet kunt accepteren
Jij haalt de 10% nieteensquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:35 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je bent niet helemaal 100% man.
Gozer, honing is al honderd keer voorgesteld, toto is al duizendmaal bij dokter geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:35 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Nee beter gaat ie 10 topics en zoveel tijd stoppen ipv het issue gewoon op te spelen bij zijn artsen. Los daarvan zou ik zeggen google ff op honing als wondgenezer misschien dat je dan nog wat leert knaap.
dat had je misschien de eerste keer op een normale toon kunnen zeggen. of is dat heel vreemd gedacht.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gozer, honing is al honderd keer voorgesteld, toto is al duizendmaal bij dokter geweest.
Nee dit vind je een normale opmerking in plaats vanquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef SuperFood het volgende:
ja honing helpt wondgenezing. voor iemand die al 14 topics over open wonden klaagt weet je erg weinig van het onderwerp af
Steralluresquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:39 schreef d4v1d het volgende:
Maar gaan we hier nou ruziemaken over toto's anus?
joh als hij reageert met "ja dat gaat helpen" oid dan klinkt het niet echt alsof hij het al geprobeerd heeft of begrijpt dat het een wondgenezende werking heeft. ik begrijp dat ie in deze topic reeks het slachtofferrolletje goed vervult en dat iedereen zich happy bij de status quo voelt dus veel plezier (en sterkte voor toto) ermeequote:Op vrijdag 26 december 2014 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dit vind je een normale opmerking in plaats van
He Toto, heb je al eens aan honing gedacht?
Misschien hagelslag proberen, ff? Anders? Is maar tipje hoor. Je moet wel voor dingen open staan in het levenquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
ik moet me echt inhouden nu, anders heb ik zometeen een ban. flikkerstraal op man. en dat zeg ik normaal echt nooit in dit topic. ik ben godverdomme net geopereerd vorige week. kan niet zomaar van alles overal in gaan smeren. ik zei het nog netjes maar nu mag je wel optyfen.
weet niet of je de reeks gelezen hebt, maar zo nee, hou echt je mond. Toto speelt allesbehalve het slachtoffertje. Flikker op.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:41 schreef SuperFood het volgende:
[..]
joh als hij reageert met "ja dat gaat helpen" oid dan klinkt het niet echt alsof hij het al geprobeerd heeft of begrijpt dat het een wondgenezende werking heeft. ik begrijp dat ie in deze topic reeks het slachtofferrolletje goed vervult en dat iedereen zich happy bij de status quo voelt dus veel plezier (en sterkte voor toto) ermee
Mooi gesproken!!!quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
weet niet of je de reeks gelezen hebt, maar zo nee, hou echt je mond. Toto speelt allesbehalve het slachtoffertje. Flikker op.
Ja ik spoel elke dag iigquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:43 schreef ekmef123 het volgende:
Vind het er niet eens zo heel slecht uitzien.
Probeer de wond schoon te houden en desnoods 1 keer per dag even schoonspoelen en dan hopen dat het van binnenuit dicht groeit. alhoewel dit natuurlijk wel het probleem was waarvoor geopereerd is.
Misschien is de doorbloeding nu zo goed dat de genezing wel goed gaat.
Heel veel beterschap iigv.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien hagelslag proberen, ff? Anders? Is maar tipje hoor. Je moet wel voor dingen open staan in het leven
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
weet niet of je de reeks gelezen hebt, maar zo nee, hou echt je mond. Toto speelt allesbehalve het slachtoffertje. Flikker op.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:48 schreef ekmef123 het volgende:
Lieve mensen reageer er toch niet op.
Ik steun toto liever dan dat ik mijn energie steek in dit soort opmerkingen.
Wat deze user zegt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:48 schreef ekmef123 het volgende:
Lieve mensen reageer er toch niet op.
Ik steun toto liever dan dat ik mijn energie steek in dit soort opmerkingen.
Waarom moet jouw soort (veganistische kuthippie) zich toch altijd gedragen als een chronische jehova? Als honing goed was voor wondgenezing had men dat wel gedaan. Je bent compleet debiel als je in een verse operatiewond honing gaat drukken. Je kunt er beter een fles sterke drank inflikkeren, dan ontsmet die alcohol nog een beetje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:14 schreef SuperFood het volgende:
maar ja niets doen en denken dat je steun in het topic beter helpt dan concrete actie is natuurlijk prima.
het ziekenhuis adviseert suiker en dat doet ts ook niet blijkbaar. niets hippie er is voldoende wetenschappelijk bewijs (zie pubmed als dat je überhaupt wat zegt)quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waarom moet jouw soort (veganistische kuthippie) zich toch altijd gedragen als een chronische jehova? Als honing goed was voor wondgenezing had men dat wel gedaan. Je bent compleet debiel als je in een verse operatiewond honing gaat drukken. Je kunt er beter een fles sterke drank inflikkeren, dan ontsmet die alcohol nog een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |