Ja, ben benieuwd wat c_c ervan vindt. Denk niet veel goeds. Thanks.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ziet er nasty uit Toot.
Veel sterkte ermee.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, geen betere dag.
[..]
Dat ga ik ook niet doen, want het gaat niet voorspoedig.
[..]
Ik kan zo niet genieten van kerst. Tweemaal daags gaas+verband verschonen want dat is doorweekt met bloed. En ik weet ook wel waarom want er zit geen gaatje, maar gewoon een groot gat. M'n ma beweert ook dat de boel 'verzakt' is.damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziekenhuis is NIET bereikbaar. Ja, de spoed, maar he, ik ga niet dood.![]()
toch maar naar de spoed Toto
Mag niet. Ik bloed niet leeg. En voel me verder *klopt af* prima.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
damn![]()
toch maar naar de spoed Toto
Het probleem is dat ze je op de spoed helaas niet zomaar aannemen. Maandag bellen we uiteraard DIRECT om weer langs te komen. En ik wacht ook op CC idd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef komrad het volgende:
Ik zou toch overwegen te gaan toto, al is het maat omdat je er dan alles aan gedaan hebt. Hopelijk kan CC er iets zinnigs over zeggen
Is 1 pot nat, en ik ben in m'n eigen stad niet eens meer welkom,quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:02 schreef Dunnevandale het volgende:
Het is toch om moedeloos van te worden,die ziekenhuizen.......Kun je ook niet bij de huisartsenpost terecht?
thanksquote:
Daar lijk't t wel op jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef easy-t het volgende:
De hechtingen hebben het dus begeven? Ziet er idd nasty uit. Gewoon een nieuw gat gecreeerd:((
ja, dat zal helpen...quote:
Maar het is dicht, want kerst. Dat verzin ik natuurlijk niet, hè.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:13 schreef d4v1d het volgende:
Spoed of niet. Hier moet gewoon nu iets aan gedaan worden..
Bloed niet nee. Dat gat wel...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Balen Toot.![]()
Op zoch is bloed niet verkeerd, dat geeft aan dat het gebied goed doorbloed is en dat is goed voor de wondgenezing. Op basis van je foto kan ik weinig zinnigs zeggen over de hechtingen. Het komt weleens voor dat hechtingen eerder oplossen dan dat de wond genezen is. Hoeft niet per se nadelig te zijn, al maakt het je litteken niet mooier. Dat is het bovenkantje he? Hoe is het met het litteken in de lagere regionen?
Ik zou maandag zeker contact opnemen, al denk ik niet dat ze er meteen nieuwe hechtingen in kunnen jassen. Maar hopelijk kunnen ze je wel wat duidelijkheid geven.
Doe effe lekker normaal johquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef SuperFood het volgende:
ja honing helpt wondgenezing. voor iemand die al 14 topics over open wonden klaagt weet je erg weinig van het onderwerp af
Dat je toto zo aanvalt,dat hij geen honing in een open wond wil smeren mag hij toch zeker zelf wel bepalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |