Hehe, dat zou best kunnen ja.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:26 schreef Duder het volgende:
[..]
Waren jullie die gasten die bijna een heel nummer in de pit iets op de grond aan het zoeken waren??
Nee, volgens mij alleen naar fields of rock.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:01 schreef jmac het volgende:
hoogtepunt van paaspop voor mij in ieder geval!
Ze komen toch ook naar rockinpark?
was zeker het hoogtepunt van paaspopquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:01 schreef jmac het volgende:
hoogtepunt van paaspop voor mij in ieder geval!
Ze komen toch ook naar rockinpark?
24 juli...ik zou ze graag weer eens zien, maar de kans is groot dat ik dan op vakantie ben. Na augustus moeten ze nog maar weer eens terugkomen. Wel grappig hoe ze 'opklimmen' in het zalencircuit. Eerst EKKO in Utrecht, toen de Tivoli en de Melkweg en sinds vorige keer de grote zaal van de Paradiso. Hopelijk houden ze het zo en groeien ze niet door tot HMH proporties. Natuurlijk gun ik ze dat wel, maar de prijzen van de kaartjes zullen dan ongetwijfeld ook stijgen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef Lethe het volgende:
*schop*
Morgen begint de kaartverkoop voor een optreden op 24 juli in Paradiso.
Hmm, gaan of niet gaan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef Lethe het volgende:
*schop*
Morgen begint de kaartverkoop voor een optreden op 24 juli in Paradiso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |