abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14789015
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat nummer bestaat eigenlijk uit 2 delen, echt heel erg gaaf als dat laatste stuk begint. Heb de CD Drunken Lullabies van hun hier liggen, moet Swagger nog eens gaan kopen.

Toch heb ik swagger nog nooit ergens zien liggen, ligt dat aan mij?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_14789809
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:39 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Toch heb ik swagger nog nooit ergens zien liggen, ligt dat aan mij?

nee, heb 'm tot zover ook nog niet gezien bij de platenzaak,
maar wat ik zoek hebben ze zowiezo bijna nooit ...

online bestellen kan natuurlijk altijd

pi_14792014
Heb dan eindelijk Swagger gehoord (gedownload dus), zag hem idd ook nooit ergens liggen en ach, was wel benieuwd.

Hij klinkt goed zeg! Volgens mij toch iets keltischer dan z'n opvolger Drunken Lullabies maar dat kan aan mij liggen omdat dit nieuw (jaja) voor mij klinkt.

[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 20-11-2003 16:25]

pi_14793205
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:53 schreef =HellFire= het volgende:
Die gasten zijn overal uitverkocht... kzal ze WEER NIET zien...

Ach ja, ze komen over 3 maand toch weer ofzo.

WTF? heb je flogging molly nog nooit gezien wil je zeggen?

hoe kun je die nou missen?! tis bijna onmogelijk om ze niet te zien, overal waar je heen gaat komen ze ongeveer

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_14794994
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:21 schreef iroQuai het volgende:

[..]

WTF? heb je flogging molly nog nooit gezien wil je zeggen?

hoe kun je die nou missen?! tis bijna onmogelijk om ze niet te zien, overal waar je heen gaat komen ze ongeveer

Effe een serieus gezicht opzetten... komt ie... jaja...

Ik meen het. Stom he.

Nee maar serieus, ik heb ze ALTIJD gemist. WAAROM?! Geen flauw idee. Maarja, ik doe wel vaker het onmogelijke natuurlijk.

pi_14802896
Ach, da's dan ook wel weer knap
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  vrijdag 21 november 2003 @ 21:28:37 #82
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_14828414
11 december voor de vierde keer... ditmaal in Groningen!!
Tilburg, Meerhout (of was het nou Minderhout) (Belgie) en Zwolle gingen voor...
Maar heb er wederom zin in! Die lui blijven geweldig!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_14829021
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:28 schreef JDude het volgende:
11 december voor de vierde keer... ditmaal in Groningen!!
Tilburg, Meerhout (of was het nou Minderhout) (Belgie) en Zwolle gingen voor...
Maar heb er wederom zin in! Die lui blijven geweldig!
Ze wonen inmiddels zeker ook in Nederland.. of niet?
  zaterdag 22 november 2003 @ 15:33:49 #84
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_14841478
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 21:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ze wonen inmiddels zeker ook in Nederland.. of niet?

Dat zou ze zeker heel wat reistijd schelen
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_15272323
Gaan er vanavond nog mensen naar Eindhoven?

bl0emetje en ik gaan iig

mensen die zoiets hebben: zullen we samen van het optreden genieten als Fok!kers zijnde, mail me maar even op gabzzie@hotmail.com

Doei.
pi_15300498
Ja ik was er ook bij, geweldig concert en throwing rag was ook leuk als voor-act.
Geweldige avond gehad!!
~Leonard Cohen
pi_15301179
Was de eerste keer Flogging Molly en dat was goed feest! Auw...

Mooi gezicht om een band van gemiddeld een jaar of 35 zo veel lol zien te hebben met het vermaken van een zaal van gemiddeld een jaar of 20. Hoezo generatiekloof?

Throw Rag vond ik erg saai, overigens. Leek net of ze een half uur lang hetzelfde nummer speelden.

I am a driving God!
pi_15309863
quote:
Op woensdag 10 december 2003 13:47 schreef FlyDude het volgende:
Was de eerste keer Flogging Molly en dat was goed feest! Auw...

Mooi gezicht om een band van gemiddeld een jaar of 35 zo veel lol zien te hebben met het vermaken van een zaal van gemiddeld een jaar of 20. Hoezo generatiekloof?

Throw Rag vond ik erg saai, overigens. Leek net of ze een half uur lang hetzelfde nummer speelden.

Ik ben het helemaal niet met je eens, behalve dan dat het goed feesten was
Throw Rag was gaaf, ik vond het heerlijke muziek. Verder is de gemiddelde leeftijd echt geen 20 - ben je wel wat verder naar achter in de zaal geweest? Daar stonden toch aardig wat "oudere" luisteraars.
Ach, ik heb een heerlijk avondje gehad. Beetje pitten, springen, schreeuwen, meezingen, crowdsurfen.. Heerlijk
Alhoewel de pit bij Throw Rag beetje gaar was.. Vraag me niet waarom maar ik vond em kut.
pi_15309985
pff, ik ga zo naar de melkweg... heb eigenlijk helemaal geen zin in een concert.. dat wordt dus op het balkon zitten
pi_15314365
Throw rag vond ik wel leuk!
Goed, een beetje slecht verstaanbaar maar zeker amusant als voor-act.
Ik denk niet dat ik zit te wachten op een avond lang van hun maar dit was zeker goed te doen.
~Leonard Cohen
pi_15317354
Performance van Throw Rag was, eh, interessant. Muzikaal vond ik het niet zo veel voorstellen.

Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit van mijn leven een wasbordsolo had gezien en gehoord, dus die ervaring ben ik dan wel weer rijker!

I am a driving God!
pi_15323119
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:57 schreef FlyDude het volgende:
Performance van Throw Rag was, eh, interessant. Muzikaal vond ik het niet zo veel voorstellen.

Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit van mijn leven een wasbordsolo had gezien en gehoord, dus die ervaring ben ik dan wel weer rijker!

Het was zeker vet toen ze dat meisje op het podium haalden en dat die vervolgens op dat wasbord moest gaan spelen
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_15324880
quote:
Op donderdag 11 december 2003 09:04 schreef koston het volgende:

[..]

Het was zeker vet toen ze dat meisje op het podium haalden en dat die vervolgens op dat wasbord moest gaan spelen

Hehe, she's special
Ik moet wel zeggen dat ze wel de meest markante koppen hebben die ik in een band gezien heb.
Die dikke gast met zijn vage look en de hoofdzanger met zijn ruige-zeebonk rotkop.
~Leonard Cohen
pi_15324926
Erg leuke feel-good band, maar niet echt iets speciaals vind ik... zet het af en toe eens op voor m'n plezier, meer niet.
Ow, en heb ze 1 keer live gezien op Lowlands... was wel oke. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_15326395
niemand die bl0em en mij gezien hebben?

we stonden rechts op ongeveer 5 meter van het podium aan de zijkant

Throw Rag was wel te doen, vond alleen die vent met dat wasbord echt ranzig...

Doei.
pi_15327805
Dan heb ik jullie ongetwijfeld gezien (of tegenaan gebeukt, dat kan ook), maar aangezien ik geen flauw idee heb hoe jullie er uit zien, kan ik dat niet met zekerheid zeggen....
I am a driving God!
pi_15327919
Niks beter dan mooie meiden in de pit he.

Heb ze wederom weer niet gezien. Kaartjes bij VERA waren binnen 5 dagen uitverkocht hoorde ik... Ach ja.

pi_15342740
Hoe krijg je het voor elkaar

Trouwens, wie kan wat meer vertellen over t voorprogramma, behalve dat het gaar was of leuk was en dat er een wasbordje was?!

pi_15344486
ze komen uit californie... (voorprogramma) op zelfde label als rise against geloof ik. had 5 (of 6) leden. muziek was wel grappig. die wasbord gast was vies.. (vond dat dikke roze meisje ook (ken der...)) enn dat was het ongeveer.

maarja, melkweg: vies heet en zweterig... ben blij dat er gratis tap water is en waren wel paar leuke meiden... jammer dat hij ongeveer hetzelfde als op pinkpop zei (volgens mij...) show was wel leuk.

pi_15409100
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:40 schreef koston het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die naar het concert gaan in de Effenaar in Eindhoven op 9 december?
ik ben er ook geweest, het was kei gaaf!
die band die in het voor optreden stond was ook geinig (throw rag)
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')