quote:Toch heb ik swagger nog nooit ergens zien liggen, ligt dat aan mij?
Op donderdag 20 november 2003 14:34 schreef Beathoven het volgende:[..]
Dat nummer bestaat eigenlijk uit 2 delen, echt heel erg gaaf als dat laatste stuk begint. Heb de CD Drunken Lullabies van hun hier liggen, moet Swagger nog eens gaan kopen.
quote:nee, heb 'm tot zover ook nog niet gezien bij de platenzaak,
Op donderdag 20 november 2003 14:39 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Toch heb ik swagger nog nooit ergens zien liggen, ligt dat aan mij?
online bestellen kan natuurlijk altijd
Hij klinkt goed zeg! Volgens mij toch iets keltischer dan z'n opvolger Drunken Lullabies maar dat kan aan mij liggen omdat dit nieuw (jaja) voor mij klinkt.
[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 20-11-2003 16:25]
quote:WTF? heb je flogging molly nog nooit gezien wil je zeggen?
Op donderdag 20 november 2003 12:53 schreef =HellFire= het volgende:
Die gasten zijn overal uitverkocht... kzal ze WEER NIET zien...Ach ja, ze komen over 3 maand toch weer ofzo.
hoe kun je die nou missen?! tis bijna onmogelijk om ze niet te zien, overal waar je heen gaat komen ze ongeveer
quote:Effe een serieus gezicht opzetten... komt ie... jaja...
Op donderdag 20 november 2003 17:21 schreef iroQuai het volgende:[..]
WTF? heb je flogging molly nog nooit gezien wil je zeggen?
hoe kun je die nou missen?! tis bijna onmogelijk om ze niet te zien, overal waar je heen gaat komen ze ongeveer
Ik meen het. Stom he.
Nee maar serieus, ik heb ze ALTIJD gemist. WAAROM?! Geen flauw idee. Maarja, ik doe wel vaker het onmogelijke natuurlijk.
quote:Ze wonen inmiddels zeker ook in Nederland.. of niet?
Op vrijdag 21 november 2003 21:28 schreef JDude het volgende:
11 december voor de vierde keer... ditmaal in Groningen!!
Tilburg, Meerhout (of was het nou Minderhout) (Belgie) en Zwolle gingen voor...
Maar heb er wederom zin in! Die lui blijven geweldig!
quote:Dat zou ze zeker heel wat reistijd schelen
Op vrijdag 21 november 2003 21:53 schreef Beathoven het volgende:[..]
Ze wonen inmiddels zeker ook in Nederland.. of niet?
bl0emetje en ik gaan iig
mensen die zoiets hebben: zullen we samen van het optreden genieten als Fok!kers zijnde, mail me maar even op gabzzie@hotmail.com
Mooi gezicht om een band van gemiddeld een jaar of 35 zo veel lol zien te hebben met het vermaken van een zaal van gemiddeld een jaar of 20. Hoezo generatiekloof?
Throw Rag vond ik erg saai, overigens. Leek net of ze een half uur lang hetzelfde nummer speelden.
quote:Ik ben het helemaal niet met je eens, behalve dan dat het goed feesten was
Op woensdag 10 december 2003 13:47 schreef FlyDude het volgende:
Was de eerste keer Flogging Molly en dat was goed feest! Auw...Mooi gezicht om een band van gemiddeld een jaar of 35 zo veel lol zien te hebben met het vermaken van een zaal van gemiddeld een jaar of 20. Hoezo generatiekloof?
Throw Rag vond ik erg saai, overigens. Leek net of ze een half uur lang hetzelfde nummer speelden.
Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit van mijn leven een wasbordsolo had gezien en gehoord, dus die ervaring ben ik dan wel weer rijker!
quote:Het was zeker vet toen ze dat meisje op het podium haalden en dat die vervolgens op dat wasbord moest gaan spelen
Op woensdag 10 december 2003 22:57 schreef FlyDude het volgende:
Performance van Throw Rag was, eh, interessant. Muzikaal vond ik het niet zo veel voorstellen.Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit van mijn leven een wasbordsolo had gezien en gehoord, dus die ervaring ben ik dan wel weer rijker!
quote:Hehe, she's special
Op donderdag 11 december 2003 09:04 schreef koston het volgende:[..]
Het was zeker vet toen ze dat meisje op het podium haalden en dat die vervolgens op dat wasbord moest gaan spelen
we stonden rechts op ongeveer 5 meter van het podium aan de zijkant
Throw Rag was wel te doen, vond alleen die vent met dat wasbord echt ranzig...
Heb ze wederom weer niet gezien. Kaartjes bij VERA waren binnen 5 dagen uitverkocht hoorde ik... Ach ja.
Trouwens, wie kan wat meer vertellen over t voorprogramma, behalve dat het gaar was of leuk was en dat er een wasbordje was?!
maarja, melkweg: vies heet en zweterig... ben blij dat er gratis tap water is en waren wel paar leuke meiden... jammer dat hij ongeveer hetzelfde als op pinkpop zei (volgens mij...) show was wel leuk.
quote:ik ben er ook geweest, het was kei gaaf!
Op maandag 15 september 2003 17:40 schreef koston het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die naar het concert gaan in de Effenaar in Eindhoven op 9 december?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |