Dropkick Murphy's zijn ook aan te raden dan
quote:Volgende keer houden we ze hier.
Op maandag 9 juni 2003 17:55 schreef =HellFire= het volgende:
Ze komen echt om de zoveel maanden weer 1 of 2 keer in Nederland en telkens mis ik ze. Ook dinsdag zal ik ze weer missen... Ach ja. Volgende keer beter.
quote:Kan handig zijn.
Op maandag 9 juni 2003 20:19 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Volgende keer houden we ze hier.
Deze stijl vind ik nou niks aan, op een verkeerde manier blij.
Mighty Mighty Bosstones vind ik dan weer beter, maar dat is toch wer anders.
quote:Ik kan die ierse muziek ook maar met mate hebben. Het is toch een beetje dronkemansgelal. Als het dan toch vrolijk moet zijn dan hou ik veel liever van lekkere ska of muziek die een mengelmoes is van wereldmuziek(ritmes) (Manu Chao, Sergent Garcia, Amparanoia, Dusminguet, 100% Collegues, Los de Abajo
Op maandag 9 juni 2003 22:54 schreef Ixnay het volgende:
Dropkick Murphys
Flogging Molly
Real McKenziesDeze stijl vind ik nou niks aan, op een verkeerde manier blij.
Leuke sessie ook in de 3fm portacabin.. met regen en donder op de achtergond
quote:Op een verkeerde manier blij? Hoe kun je verkeerd blij zijn?
Op maandag 9 juni 2003 22:54 schreef Ixnay het volgende:
Deze stijl vind ik nou niks aan, op een verkeerde manier blij.
en wat ook is natuurlijk, Flogging Molly (en ook Dropkick Murphys) is 'iers', en de Real McKenzies zijn 'schots'
quote:Dat is wel zo. FM is meer folk met punk invloeden terwijl RM meer punk is met folk invloeden. Afgezien van de doedelzak hoor je het ook niet echt in de opbouw van hun muziek. Van FM zijn de teksten ook erg goed en erg Iers. RM noemen gewoon heel vaak 'whisky'
Op dinsdag 10 juni 2003 09:36 schreef koetjeboe het volgende:
mm, ik vind dat je Flogging Molly toch niet helemaal kunt vergelijken met de Real McKenzies. Ok, ze hebben beiden folk-elementen, maar bij Flogging Molly komen die veel meer naar voren (het klinkt ook veel vrolijker)en wat ook is natuurlijk, Flogging Molly (en ook Dropkick Murphys) is 'iers', en de Real McKenzies zijn 'schots'
quote:Ik denk dat Ixnay bedoelde dat je onder invloed van drank verkeerd blij bent.......
Op dinsdag 10 juni 2003 09:24 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Op een verkeerde manier blij? Hoe kun je verkeerd blij zijn?
Vandaar dat ie ze niet moet. En dat ie ze overdreven vind. Ofzo. Puh.
best wel grappig muziek, net als de pogues
Zoals Sum en Blink redelijk "kinderachtig blij", best ok soms.
Pennywise en Offspring zijn meer "stoer blij"
Maar Dropkick en Flogging zijn meer van die "dronken meezingen en blij doen"
quote:En toch vind ik dat wel meevallen bij DKM. Ze hebben ook veel van die arbeiders nummers i.e. Worker Song . Soms teveel.
Op dinsdag 10 juni 2003 11:46 schreef Ixnay het volgende:
Nou je kunt op verschillende manieren blij zijn.Zoals Sum en Blink redelijk "kinderachtig blij", best ok soms.
Pennywise en Offspring zijn meer "stoer blij"
Maar Dropkick en Flogging zijn meer van die "dronken meezingen en blij doen"
Naja, ik vind het iig vet.
quote:Die arbeiders nummers klinken ook ongeveer zoals die andere nummers in dat genre folkpunk.
Op dinsdag 10 juni 2003 12:22 schreef =HellFire= het volgende:[..]
En toch vind ik dat wel meevallen bij DKM. Ze hebben ook veel van die arbeiders nummers i.e. Worker Song . Soms teveel.
![]()
Naja, ik vind het iig vet.
Nja
Ik heb ze op pinkpop gezien. Had al muziek van ze... maar met pinkpop landde een crowdsurfend persoon op mijn gezicht en ik brak mijn bril. Stelletje matige mensen daar!!
Ik had wel het guiness van de bassist
Maar heb ik weggeven
quote:Ik gok dat je het niet zo leuk vond?
Op dinsdag 10 juni 2003 21:34 schreef Argento het volgende:
Gisteren voor het eerst gezien en gehoord. In de gauwigheid heb ik het maar samengevat als folk punk (ja, ik heb hokjes nodig). Het is geen muziek maar een grap. Een slechte grap welteverstaan. Stomme ongein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |