quote:Ik weet het
Op zondag 14 december 2003 19:16 schreef crossover het volgende:[..]
ik ben er ook geweest, het was kei gaaf!
die band die in het voor optreden stond was ook geinig(throw rag)
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 02:07 schreef bl0emetjE het volgende:
het was super c00l!!!
quote:Alleen ik vond het te druk..... Te veel mensen te warm een klote airco die niet werkte, en een geniale Flogging Molly. Volgende keer ga ik zeker weer. Alleen ga ik dan wel eerder kaarten halen, heb me nu hemel en aarde moeten bewegen om op de gasten lijst te komen...
Op dinsdag 16 december 2003 02:48 schreef koston het volgende:[..]
Zeker weten
Het is goed om vrienden te hebben....
quote:Te beroerd om die 10 euro te betalen?
Op dinsdag 16 december 2003 09:55 schreef LuCarD het volgende:[..]
Alleen ik vond het te druk..... Te veel mensen te warm een klote airco die niet werkte, en een geniale Flogging Molly. Volgende keer ga ik zeker weer. Alleen ga ik dan wel eerder kaarten halen, heb me nu hemel en aarde moeten bewegen om op de gasten lijst te komen...
![]()
Het is goed om vrienden te hebben....
quote:Nah.....
Op dinsdag 16 december 2003 11:26 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Te beroerd om die 10 euro te betalen?
Te laat ... Was al uit verkocht...
Entree was volgens mij 15 Euro. En we moesten nog steeds 7 euro betalen....
quote:Dat ken ik, uitverkochte shit...
Op dinsdag 16 december 2003 11:48 schreef LuCarD het volgende:[..]
Nah.....
Te laat
... Was al uit verkocht...
Entree was volgens mij 15 Euro. En we moesten nog steeds 7 euro betalen....
1 ding is zeker! ET WAS GAAAAAF
en throw rag was idd hele vage shit!!
quote:Tell me about it
Op donderdag 11 december 2003 13:06 schreef =HellFire= het volgende:
Heb ze wederom weer niet gezien. Kaartjes bij VERA waren binnen 5 dagen uitverkocht hoorde ik... Ach ja.
Ik zag Swagger trouwens wel gewoon liggen bij de Plato...
quote:En ik maar denken dat het in Groningen niet zo hard ging.
Op dinsdag 16 december 2003 14:33 schreef FLR het volgende:[..]
Tell me about it
Ik wilde die maandag nadat die donderdag de voorverkoop begon kaartjes kopen. Waren de laatste kaartjes juist die middag eruit gegaan, leuk...
en een dag ervoor of erna in de 013 geloof ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:31 schreef =HellFire= het volgende:
Spelen ze nou twee keer in de Melkweg binnenkort?
Ik ook! Ik ben nu de realplayer stream aan het luisteren op 3voor12. Klinkt erg gezellig op lowlandsquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:01 schreef GF het volgende:
Ik heb er zin in iig![]()
Sjesus. Hoezo populair.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:03 schreef Dom_Konijn het volgende:
[..]
en een dag ervoor of erna in de 013 geloof ik.
Voor morgen is het volgens mij niet eens uitverkocht (not sure)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:42 schreef ZixS het volgende:
Wat mag dat kosten?
Yup. was zeker goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:25 schreef Klop_Klop het volgende:
Ik was gisteren heen, wat een dik gruwelijke band is het toch. Het was een groot feest gisteren, ga zeker in November weer.![]()
whow die combo roelt wel de pan uit...quote:Op vrijdag 8 november 2002 20:37 schreef Sundown het volgende:
Ik ga ook!
In rotterdam, gelijk ook lekker Jaya the Cat zien!
Super combi toch:D:D
Ik heb er iig zin in
hehe, ik zag d'r nog wel handjes schudden enzo, en praten met een gast. Maar telefoonnr'squote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:18 schreef Dom_Konijn het volgende:
Erg strak was het weer. Ook flink wat nieuwe nr's.
Die violiste doet wel alles voor der fansZe was druk telefoonnr's uitwisselen :S
ook wel jammer op zich dat het in november 2002 was, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:54 schreef joozdt het volgende:
[..]
whow die combo roelt wel de pan uit...
jammer de rotterdam zo ver weg is
maar Flogging Molly en Jaya roelen beide zwaar
(was egt super 2 jaar geleden op lowlands)
Oeps...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:18 schreef JDude het volgende:
[..]
ook wel jammer op zich dat het in november 2002 was, maar dat terzijde
't is zeker wel een combinatie die er mag wezen!
Toen de zaal al vrij leeg was kwam ze nog de zaal in samen met de bassist en accorionist (dacht dat dat em was iig ).quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:10 schreef GF het volgende:
[..]
hehe, ik zag d'r nog wel handjes schudden enzo, en praten met een gast. Maar telefoonnr's![]()
Yup, kaartjes liggen al een tijdje op m'n bureauquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:47 schreef Carnaval het volgende:
Flogging Moly komt 3 november in de 013. Wie gaat daar naar toe?
Ik ga er mss naar toe...
Ey! ik was er ook!quote:Op donderdag 4 november 2004 11:01 schreef M.M het volgende:
Het was zeker vet in 013 gisteravond![]()
![]()
tenzij ik me erg vergis was flogging molly vandaag (donderdag dus) in de melkwegquote:Op donderdag 4 november 2004 23:10 schreef Dom_Konijn het volgende:
vriend van me is ziek..
kan morgenavond niet mee (melkweg)
Iemand die nog 1 kaartje nodig heb?
Waren jullie die gasten die bijna een heel nummer in de pit iets op de grond aan het zoeken waren??quote:Op donderdag 4 november 2004 12:46 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ey! ik was er ook!
Reuze gezellig weer, maar een vriend van mij was een beetje beduusd nadat hij in de pit zijn lens en telefoon kwijt is geraakt.
Hehe en nog gevonden?quote:[b]
Waren jullie die gasten die bijna een heel nummer in de pit iets op de grond aan het zoeken waren??
Hehe, dat zou best kunnen ja.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:26 schreef Duder het volgende:
[..]
Waren jullie die gasten die bijna een heel nummer in de pit iets op de grond aan het zoeken waren??
Nee, volgens mij alleen naar fields of rock.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:01 schreef jmac het volgende:
hoogtepunt van paaspop voor mij in ieder geval!
Ze komen toch ook naar rockinpark?
was zeker het hoogtepunt van paaspopquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:01 schreef jmac het volgende:
hoogtepunt van paaspop voor mij in ieder geval!
Ze komen toch ook naar rockinpark?
24 juli...ik zou ze graag weer eens zien, maar de kans is groot dat ik dan op vakantie ben. Na augustus moeten ze nog maar weer eens terugkomen. Wel grappig hoe ze 'opklimmen' in het zalencircuit. Eerst EKKO in Utrecht, toen de Tivoli en de Melkweg en sinds vorige keer de grote zaal van de Paradiso. Hopelijk houden ze het zo en groeien ze niet door tot HMH proporties. Natuurlijk gun ik ze dat wel, maar de prijzen van de kaartjes zullen dan ongetwijfeld ook stijgen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef Lethe het volgende:
*schop*
Morgen begint de kaartverkoop voor een optreden op 24 juli in Paradiso.
Hmm, gaan of niet gaan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef Lethe het volgende:
*schop*
Morgen begint de kaartverkoop voor een optreden op 24 juli in Paradiso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |