quote:Ik heb de Afterburner gezien en geloof me.....dat is het beste wat je kan krijgen. Beter is er niet. Tja,..tuurlijk,..het kost wat ja, maar je krijgt er perfect licht voor terug. Zoals de Gamegear was. Batterij verbruik gaat met 30 % achteruit ja, maar ik heb een adapter!
Op vrijdag 27 december 2002 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mij niet, ik ben trouwens gewoon tevreden met mijn worm licht. Is veel goedkoper dan zo'n afterburner (7,50 vs 35 euro) en je verliest je garantie niet en je hebt minder batterij verbruik
Ik wil in Amerika een afterburner halen van de zomer
quote:Das idd ook een optie. Ik zou dat alleen niet doen aangezien ik dat stofvrij inbouwen en solderen allemaal niet kan. Ik moet dat laten doen. Kost 80 Euro hier incl inbouw en Afterburner.
Op zaterdag 28 december 2002 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ssssst.... laat me nog ff in de waan dat mijn wormpje genoeg isIk wil in Amerika een afterburner halen van de zomer
Dan verkoop ik mijn huidige.
Wie heeft zijn GBA, net als ik, vanaf dag 1?
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien koop ik wel een nieuwe kant en klare GBA met afterburnerDan verkoop ik mijn huidige.
Wie heeft zijn GBA, net als ik, vanaf dag 1?
Maar ik vermaak me er prima mee

Zitten heel wat vreemde combinaties tussen, zoals Grass/Dark en Bug/Ghost. Wordt cool!
.
quote:Ik weet niet eens wat het nou precies is
Op woensdag 1 januari 2003 00:39 schreef lindaatje het volgende:
die pokemon worden echt lelijker en lelijker. Ach ja, ze moeten toch wat verzinnen om geld te verdienen he
Ik heb blauw en groen gespeeld (groen jp only, op rom gespeeld met vage engels vertalingscrack)
Ik vond het echt geweldig, ik had ze trouwens al gespeeld voordat het een echte hype werd...
Ik las erover in NOM in 96 ofzo
quote:Kewl tanx voor de pic
Op dinsdag 31 december 2002 19:11 schreef SmashBro het volgende:
Alle nieuwe Pokemon.Zitten heel wat vreemde combinaties tussen, zoals Grass/Dark en Bug/Ghost. Wordt cool!
.
* nikanoru vind pokemon stiekem toch nog best wel leuk.
en de 30% extra verbruik dan neem je toch van die foto metaal hybride baterijen,,,
quote:Is dat ding makkelijk erin te zetten dan? Ik ben namelijk niet zo erg handig in dat soort dingen.
Op woensdag 1 januari 2003 16:12 schreef Sirchay het volgende:
nog ff over die afterburner die is echt COOL,
echt veel beter licht enz....en de 30% extra verbruik dan neem je toch van die foto metaal hybride baterijen,,,
quote:tja wat is handig..
Op woensdag 1 januari 2003 16:40 schreef lindaatje het volgende:[..]
Is dat ding makkelijk erin te zetten dan? Ik ben namelijk niet zo erg handig in dat soort dingen.
verder is het gewoon een beetje basic solderen
quote:Dat solderen is nou net het probleem. Heb ik nooit gedaan, dus ik denk dat ik het maar bij het lichtje moet blijven houden
Op woensdag 1 januari 2003 21:46 schreef Sirchay het volgende:[..]
tja wat is handig..
het opplakken van dat ding op je display is best lastig er mag geen lucht onder komen anders heb je een witte vlek in beeld.verder is het gewoon een beetje basic solderen
quote:Ik doe het zelf ook niet. Het moet ook nog eens stofvrij gebeuren. Nee,...ik laat dat fijn doen !
Op woensdag 1 januari 2003 23:26 schreef lindaatje het volgende:[..]
Dat solderen is nou net het probleem. Heb ik nooit gedaan, dus ik denk dat ik het maar bij het lichtje moet blijven houden
quote:ja precies dat kan ook
Op donderdag 2 januari 2003 13:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik doe het zelf ook niet. Het moet ook nog eens stofvrij gebeuren. Nee,...ik laat dat fijn doen !
quote:1 jaar garantie dus dat vind ik best. Afterburner plus inbouw kost geloof ik 80 euro !
Op donderdag 2 januari 2003 15:42 schreef Sirchay het volgende:[..]
ja precies dat kan ook
weet je zeker dat het goed gaat en heb je soms ook nog garantie
quote:want? leg eens uit waarom je daar meer plezier van hebt
Op vrijdag 3 januari 2003 12:42 schreef Khadgar het volgende:
Ja maar ik speel liever legaaltjes. Veel meer plezier van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |