quote:er is niks beter dan een Afterburner, en trouwens zoveel geld is het niet (tenzij je hem voor veelteveel geld van een shop hier in NL koopt
Op zondag 3 november 2002 20:57 schreef stay_fun het volgende:[..]
wel een perfecte manier om roddels over de afternburner te verspreiden, maaruuuh
NEE de kleuren blijven gewoon het zelfde, hooguit een tikkie fletser, maar zeker niet storend.
Ennuh mensen die zeggen dat er betere alternatieven zijn, dan willen wij uiteraard allemaal weten welke, alternatieven voor de relatief dure AB oplossing zijn natuurlijk altijd welcome.
quote:Je kan alleen de afterburener kopen dacht ik. En die moet je er dan zelf inzetten of je kan het laten doen. Hier in Dordrecht ben ik zon 80 pleuro kwijt, en dan ben je helemaal klaar.
Op woensdag 11 december 2002 10:54 schreef Chocobo het volgende:
Weet iemand of er in Nederland ook Afterburner powered GBA's te koop zijn of moet ik zo'n ding importeren via http://www.yourhappyplace.com/index.cfm of http://www.abhq.com/ of is er nog een betere site. Het ziet er namelijk fantastisch uit.
Beste spel van het jaar, na Super Smash Bros. Melee.
quote:Ja, mijn neefje heeft hem... Echt een baggerspel
Op donderdag 12 december 2002 11:31 schreef G1Ace het volgende:
iemand dragonball z legacy of goku al uitgeprobeerd?
quote:Want?
Op donderdag 12 december 2002 10:47 schreef SmashBro het volgende:
Me! Troid! Fu! Sion! Is! Zo! Ont! Zet! Tend! Ge! Wel! Dig!![]()
![]()
Beste spel van het jaar, na Super Smash Bros. Melee.
quote:Vreemde vraag !
Op donderdag 12 december 2002 12:27 schreef Luigi het volgende:[..]
Want?
Veel interessantere titels naar mijn smaak:
- Silent Scope (lijkt precies op de arcade-versie, nu te koop)
- Medal of Honour (wordt wel afgekraakt in recensies)
- Ecks vs Sever II
- Crazy taxi
- GTA III
quote:Als je niet bekend bent met Metroid, tja dan zal het misschien niet zoveel voorstellen (moeilijk lijkt me maarja). En waar zie jij die matige graphics dan?
Op donderdag 12 december 2002 15:20 schreef Robino het volgende:
Wat is er zo geweldig aan MF? Als ik de screenshots zie, lijkt het me platform game #34435346656
En nog met matige graphics ook.
En nee, ik heb het nog niet uitgeprobeerd dus misschien oordeel ik te snelVeel interessantere titels naar mijn smaak:
- Silent Scope (lijkt precies op de arcade-versie, nu te koop)
- Medal of Honour (wordt wel afgekraakt in recensies)
- Ecks vs Sever II
- Crazy taxi
- GTA III
quote:Alles! De geweldige manier waarop Samus en haar vijanden geanimeerd zijn (meest gedetailleerde en veelzijdige charactermodels die ik tot nu toe heb gezien op een Gameboy), de prachtige achtergronden, de sfeervolle muziek, de lekkere geluidseffecten, de spanning, het coole verhaal (inclusief onverwachte plotwendingen), het absorberen van vijanden en hun krachten overnemen, het briljante leveldesign, maar boven alles de geniale gameplay. Deze game stijgt boven de GBA uit, echt topmateriaal is het. Een echte first class title.
Op donderdag 12 december 2002 12:27 schreef Luigi het volgende:[..]
Want?
quote:Je oordeelt inderdaad te snel want de graphics zijn ongekend (van de cutscenes tot de animaties van de figuren en special effects tot de prachtige achtergronden), en het is ook geen platformer. Het is een zgn. 'exploration game', dingen uitzoeken dus, upgrades vinden, onderweg menig alien afslachten natuurlijk, enz.
Op donderdag 12 december 2002 15:20 schreef Robino het volgende:
Wat is er zo geweldig aan MF? Als ik de screenshots zie, lijkt het me platform game #34435346656
En nog met matige graphics ook.
En nee, ik heb het nog niet uitgeprobeerd dus misschien oordeel ik te snel
Ik willem nu! Nu! Nu! Nu! Nuuuuuuuuuu!
quote:Besteld.. Zal wel rond de kerst op de deurmat ploffen denk ik...
Op vrijdag 13 december 2002 10:19 schreef SmashBro het volgende:Ik willem nu! Nu! Nu! Nu! Nuuuuuuuuuu!
quote:Ja, daarom heeft Chocobo er ook maar meteen 1 gekocht als het goed is (leuk voor op het werk).
Op vrijdag 13 december 2002 10:26 schreef SmashBro het volgende:
Ja ik zat er ook aan te denken om hem te importeren maar het probleem is dat je er dan eigenlijk meteen meerdere moet bestellen omdat je anders The Four Swords niet kan spelen..
quote:*PETS*
Op vrijdag 13 december 2002 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik Zelda advance wel ga kopen... Ik bedoel, hij is een port vd SNES versie...
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 10:19 schreef SmashBro het volgende:
Ben ik trouwens de enige die hysterisch is over Zelda na het lezen van die review op IGN?Ik willem nu! Nu! Nu! Nu! Nuuuuuuuuuu!
quote:Ik ken het probleem, zeker met BOF2 waarin behoorlijk wat donkere lvls zitten is het af en toe wel frustrerend gamen. Maar ik vind het op zich een beetje zonde om mn GBA open te rukken en er zo´n afterburner in te pleuren. Ik wil em graag origineel houden en om nou nog een GBA te kopen wind ik veels te veel van het goede. (en zonde van mn geld)(wat ik toch al niet in overvloed heb)
Op zaterdag 14 december 2002 09:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ook maar ik wordt ZOOOOOOO moe van dat backlight probleem. Ik blijf niet onder een lamp gamen dammit.
quote:http://faqs.ign.com//articles/366/366724p1.html
Op maandag 9 december 2002 21:54 schreef KumA het volgende:
Ok, niet gaan lachen, maar ik heb nu Medabots RPG [Rokusho]. En vind 'm wel lachen!
Maar ik kan nergens op 't net een FAQ vinden. Ik heb niet zo'n geduld om alles te proberen, weet iemand waar ik een FAQ kan vinden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |