Doe ik, alleen niet in de itunes store.quote:Op zondag 21 december 2014 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon je muziek netjes kopen in de iTunes Store, dan verschijnt het vanzelf op al je apparaten zonder gedoe.
Ik compenseer het door al mijn muziek illegaal te downloaden.quote:
M-maar... kapitalisme...quote:Op zondag 21 december 2014 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik compenseer het door al mijn muziek illegaal te downloaden.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
M-maar... kapitalisme...
Je hebt toch niet een iPhone hè?
Geen idee, ik vind het gewoon wel een chill programma.quote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat moet je dan met die Apple-troep?
Waar is niet van belang? Ik heb een legale mp3 op mijn computer en die moet op mijn iPhone. Lokatie doet er dus wel degelijk toequote:Op zondag 21 december 2014 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo moeilijk is het allemaal niet. Je moet gewoon even de klik maken. In iTunes en alle iDevices eigenlijk heb je als gebruiker niet meer te maken met het bestandssysteem zelf. Je hebt een bibliotheek met muziek en iTunes beheert die. Waar en hoe die bestanden zijn opgeslagen is niet van belang voor de gebruiker.
Overal niet van belang. Gezien het een legale MP3 is, mag je aannemen dat de tags in orde zijn. Dus je kunt het gewoon importeren. Dat is het enige moment waarop locatie eventjes telt, bij het toevoegen. Daarna neemt iTunes het bestandsbeheer ervan over. Gebaseerd op de tags hernoemt iTunes het bestand en plaatst het in de eigen mappenstructuur. Als je later iets aan het liedje wijzigt (titel, genre, album, artiest, of wat dan ook) zorgt iTunes op de achtergrond wel dat de structuur verandert, als gebruiker heb je daar niks meer mee te maken.quote:Op maandag 22 december 2014 00:46 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Waar is niet van belang? Ik heb een legale mp3 op mijn computer en die moet op mijn iPhone. Lokatie doet er dus wel degelijk toe
Muziek + iphone + mediamonkey = win winquote:Op zondag 21 december 2014 20:58 schreef BlauweSporttas het volgende:
Wat een graf programma is dit zeg
Wil je een nummer aan je iPhone toevoegen? Een mission impossible. Je moet hem eerst afspelen met iTunes en dan kan je hem pas toevoegen aan je iPhoneEn die laatste stap is ook nog niet eens duidelijk
Je moet ook niet op een andere computer met itunes aan de slag dan de computer waarmee je je eerste nummers op je iphone zette. Iets met rechten en synchroniseren of zo. Ik ga echt niet synchroniseren, flikker op.
Muziek + iphone + itunes![]()
krijg AIDS
Mooi verhaal, alleen ik wil niet synchroniseren.quote:Op maandag 22 december 2014 11:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Overal niet van belang. Gezien het een legale MP3 is, mag je aannemen dat de tags in orde zijn. Dus je kunt het gewoon importeren. Dat is het enige moment waarop locatie eventjes telt, bij het toevoegen. Daarna neemt iTunes het bestandsbeheer ervan over. Gebaseerd op de tags hernoemt iTunes het bestand en plaatst het in de eigen mappenstructuur. Als je later iets aan het liedje wijzigt (titel, genre, album, artiest, of wat dan ook) zorgt iTunes op de achtergrond wel dat de structuur verandert, als gebruiker heb je daar niks meer mee te maken.
Deze afstand tot het bestandssysteem speelt dus ook bij overzetten naar een iDevice. De bibliotheek is de hele bron. Die heeft iTunes in beheer en die wordt dus overgezet. Compleet synchroniseren is het makkelijkste. Je kunt ook los een liedje - of album - overzetten, maar opnieuw is de bron daarbij de bibliotheek. Vanuit daar sleep je naar het iDevice.
Windows only, ik heb een Macquote:Op maandag 22 december 2014 11:51 schreef Eyip het volgende:
[..]
Muziek + iphone + mediamonkey = win win
Geen gezeik zoals bovenstaand en gratis
http://www.mediamonkey.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |